Capitolul 3

14.5K 464 19
                                    

Am deschis garajul si mi-am luat frumos meu Porsche decapotabil rosu.Asta e prima masina castigata la curse, o folosesc doar pentru plimbari.Am urcat in masina si mi-am pus ochelarii de soare.Mi-am asezat oglinzile si am plecat, baietii se pare ca mi-au luat-o inainte.

Cand am ajuns la scoala am facut un drift frumos si am facut o parcare perfecta.Cand am iesit din masina deja auzeam "Cine e tipa noua","Mama ce bunaciune" pfff adolescenti plini de hormoni,daca ar stii cine sunt...Cand am intrat in scoala mi-am dat jos ochelarii de la ochi si am mers spre dulapul meu.I-am vazut pe fratemiu si pe Jasmine sarutandu-se la doua dulapuri distanta de mine.Cand Jasmine m-a vazut a facut ochii cat cepele si a venit spre mine nervoasa.

-Hei toci,crezi ca daca vi la scoala imbracata frumos nu o sa mai fii tocilara?Ba da asta esti si vei fii mereu, doar o tocilara nimic mai mult, un esec.

Cand am auzit ce a zis imi venea sa plang dar trebuie sa ma port ca la curse, rece si fara mila.

-Mai bine tocilara decat una care a trecut prin patul a jumate din scoala.

-Ce vrei sa spui, ca sunt curva?Tu esti curva!spune si ridica mana la mine.

Imediat i-am prins mana si i-am dus-o la spate.M-am apropiat de urechea ei si am spus cu venin in voce.

-Draga mea,eu inca sunt virgina in comparatie cu tine.

Atunci ea isi ridica privirea,se uita la Aiden si ii spune.

-Iubire nu faci nimic?Ajuta-ma!

-Imi pare rau Jasmine, tin sa te anunt ca voiam sa ne despartim deci, pa pa.Spune fratele meu si incepe sa rada.

-A, acum inteleg, te-ai culcat cu asta si acum esti de partea ei.Si ziceai ca eu sunt curva.spune Jasmine.

-Jasmine, Aiden e fratele meu.

Atunci ii dau drumul si plec spre ora de mate.Toata lumea pe hol se uita la mine, uni imi spuneau "Bine Sky,i-ai facut-o".

***************
Dupa ce s-au terminat orele am plecat acasa.In seara asta vreau sa fac un maraton de filme ,poate mi se alatura si Aiden.Am mers la supermarket si am luat o groaza de dulciuri dupa aceea am plecat acasa.

Cand intru pe usa vad casa goala.Hmm....ciudat, Aiden trebuia sa fie deja acasa.Atunci maratonul pica, ma uit maine.Acum am chef de o cursa.Am lasat cumparaturile si m-am dus la garaj.Mi-am luat un BMW x6 negru mat ,tunat si am plecat.

Cand am ajuns am vazut ca era multa lume, ma dau jos din masina si imi vibreaza telefonul.Mesaj de la Aiden spune ca e in club cu Ryan.Mdea...

M-am inscris repede la cursa si am mers la linia de start asteptand.M-am uitat la adversarii mei dar se pare ca aveau casca majoritatea.In fata noastra s-a asezat o fata cu un steag in mana.Noi am inceput sa ne ambalam motoarele.Cand steagul a atins pamantul am pornit in viteza, cineva era in fata mea si nu ma lasa sa trec.Oh nu, eu nu voi pierde cursa asta.Acum urma curba de langa finis.E o curba mortala, multi raceri si-au pierdut viata acolo.Asta e sansa mea.Cu greu treci pe acolo daca nu încetinești si vedem deja cum cel din fata mea incetineste insa eu am accelerat si am trecut in viteza de el,am luat curba perfect si am trecut linia de finis.Am iesit din masina si toata lumea ma aplauda.

-Se pare ca Demonul sa intors si i-a invins pe King si Devil!se aude de la boxe.

Atunci am vazut cum doi tipi se apropiau de mine.Cand si-au dat casca jos am ramas fara cuvine.In fata mea erau Ryan si Aiden.

-Haide da-ti casca jos!striga Aiden.

-Sau esti prea urata ca sa iti arati fata?continua Ryan.

Atunci m-am enervat si mi-am dat casca jos.Ei ramasesera impietriti cand m-au vazut.

-Sky?intreaba cei doi la unison.

-In carne si oase.Acum voi parca erati la club!spun eu incercand sa evit intrebarile de gen "tu esti demonul?".

-Lasa asta acum...tu esti demonul?intreaba Aiden.

-Da eu sunt Demonul.Si cat despre asta v-a batut o fata.spun eu izbucnind in ras.

Ei s-au uitat unul la altul si mi-au facut semn ca ne intalnim acasa.Atunci mi-am luat castigul si am plecat.Pe drum m-am oprit la un non-stop sa imi iau cateva pachete de tigari si dulciuri pentru ca ramasesem fara.

Cand am ajuns acasa am parcat masina in garaj si am fugit direct la mine in camera.Am facut un dus si m-am dus la fratele meu in camera sa ii ciordesc un tricou.Am luat un tricou negru cu nirvana pe el care imi ajungea pana la jumatatea coapselor si am intrat in living.Acolo erau cei doi pe canapea asteptandu-ma.Oh frate,va fi o noapte lunga...

*********************
Hello people,deci inca un capitol ,next il pun cand am inspuratie.La media e Skyler.
Bye :***

TocilaraΩFinalizataΩUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum