Capitolul 12

7.5K 279 42
                                    

Ma trezesc transpirata si simteam ca un urs ma imbratiseaza.Ma intorc si il vad pe Ryan,cateva suvite ii stateau pe fata,buzele ii erau intre-deschise si respira usor.Parea asa de inocent cand dormea,am intins mana sa ii asez parul dar acesta m-a prins de mana si m-a pus peste el.

-Ce voiai sa faci?ma intreaba el privindu-ma ca un leu ce isi asteapta prada.

-Voiam sa iti asez parul ciudatu-le!spun, ma pun inapoi in partea mea de pat si incerc sa adorm.

Il simt cum se ridica din pat si iese din camera.Dupa juma de ora m-am ridicat si eu,m-am schimbat si am coborat la bucatarie.Acolo era Ryan pregatind clatite cu nutela.

-Uuuu mancareeee.spun si ma asez la masa tragand farfuria cu clatite la mine.

-Hei mai lasa si la altii!spune Ryan luand cateva clatite si punandu-le in alta farfurie.Apropo parintii tai si Aiden au plecat la bunica ta sa stea cu ea ca nu stiu ce matusa a plecat nu stiu unde si da te-ai prins.

-Cat timp sunt plecati?

-Nu stiu nu mi-au zis.

-Si eu sunt toata saptamana singura acasa cu tine?

-Asa se pare.O sa ne distram te asigur.spune si face o fata malefica.A da si e nu stiu ce saptamana libera de la scoala m-au sunat niste colegi si mi-au spus.

-Pai si noi ce facem azi?

-MERGEM LA PLAJAAAA!strigam amandoi in cor.

-Ma duc sa ma pregatesc.spun si fug repede in camera.

Dupa jumate de ora eram gata de plecare.

-Eu conduuuc!Strig tare si se aude cu ecou in toata casa.

-Nu!spune Ryan revoltat.

-Te rooooog!

-Nu!

-Te implooooor!

-NU!

*fata de catelus plouat*

-Aaaah nu fata de catelus plouat!

*fata de catelus plouat*

-Pfoaaa bineeeee!spune el invins.

-Stiam ca te conving.spun fericita si merg spre masina topaind.

-Misca mai melc schiopatat.

-Viiin ,viiiin.Cine naiba mi te-a pus pe cap?

-Hei ,te-am auzit.

-Asta era si intentiaaaaa!

-Taci si intra in masina.

In 10 minute am ajuns la plaja.

-Ne intalnim la masina peste 2-3 ore.ii spun lui Ryan si dau sa plec.

-Staaai,nu stam impreuna?

-Nu imi pasa ce faci tu numai nu ma enerva,multumesc.

Ma asez pe un sezlong si incep sa ma dau cu crema.

-Te ajut?aud o voce destul de cunoscuta in spatele meu.

-Jacoooob,ce cauti aici?

-Pai,daca nu observi,e o plaja publica iar eu am venit la plaja.Intelegi?spune el sarcastic.

-Da da bine,acum taci si da-ma cu crema pe spate daca tot te-ai oferit.spun si ii intind tubul cu crema.

-Hei,hei,hei ce se intampla aici?Ne intrerupe Ryan.

-Ce mai vrei si tu?Baiatul s-a oferit sa m dea cu crema.

-Lasa ca ma descurc eu.spune si ii smulge lui Jacob tubul din mana.

-Usoooor tigrule,o dadeam doar cu crema.spune Jacob si aproape il bufneste rasul.

-Valeaaaaa.striga Ryan.

-Ok,ok am plecat.Ne mai vedem,Skyler.spune Jacob si imi face cu ochiul apoi pleaca.

-Nu imi place de el.Spune Ryan revoltat.

-Spunei cuiva cui ii pasa.Acum da-ma cu crema ca nu vreau sa ma intorc acasa rosie.

*******************
Dupa vreo doua ore in care ne-am distrat si Ryan m-a enervat la culme am plecat acasa.

-Eu ies in oras,nu stiu la cat vin.spune Ryan si pleaca trantind usa fara sa ma lase sa raspund.

Eu ma duc in camera mea si incep sa citesc o carte.Pe la 21:30 primesc un mesaj de la Brook.

*-Mesaje-*
Skyleeer
Alooooo
Vacoooo

Daaaaaa
Lasa omul sa raspunda.

A scuze.
Voiam sa zic ca sunt plecata la bunica o saptamana.

Oh,ok.

Mai vorbim paaa.

Paaa

*-incheiat-*

S-a facut deja 2 iar Ryan nu a venit.Incep sa ma ingrijorez.Dau sa adorm dar aud usa de la intrare trantindu-se.

-Ce mam..........RYAAAAAAAAAN!

************

Tarziu stiu nu ma injurati.Nu stiu cum l-am terminat dar am reusit uraaaaaaa.Urmatorul capitol cand o fii.Scuzati greselile.
                       Paaaa :***


TocilaraΩFinalizataΩUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum