Capitolul 7

9.9K 378 15
                                    

Deschid ochii si vad numai alb in jurul meu.Clipesc putin pana ochii mi se obisnuiesc cu lumina.Dupa mirosul intepator de medicamente mi-am dat seama ca sunt la spital.Inspectez camera si in fata mea vad un baiat.Ma uit putin nedumerita la el si il intreb:

-Cine esti?

El face o fata plina de uimire si imi spune:

-Nu stii cine sunt?Sunt eu,Ryan...Haide stiu ca iti amintesti.Spune foarte afectat si incepe sa se fastaceasca.

Nu apuc sa ii raspund ca intra doctorul in camera.Vina langa mine si imi baga o lanterna in ochi,apoi ma intreaba:

-Cine esti?

-Skyler Black.

-Cati ani ai?

-14.

-Gresit, ai 16 ani.

Observ cum doctorul si baiatul acela pe care se pare ca il cheama Ryan ies.Dupa vreo doua minute in camera intra fratele meu impreuna cu doctorul.

-Se pare ca tu nu iti mai amintesti ultimii doi ani.Imi spune doctorul.

-Cred ca mi-am dat seama si singura.spun eu degajata si usor iritata.

Dupa vreo doua ore am fost externata si am ajuns acasa.Se pare ca oricum voi merge la scoala maine.Pfff pacat.

-Deci,Sky,ce vrei sa facem?intreaba fratele meu.

-Nu stiu de tine dar eu ma duc sa dorm,maine am scoala.

-Ok,somn usor.

-Mersi.Spun si plec la mine in camera.

Ma arunc in pat si adorm instantaneu.

***********************
Alarma suna de zor dar eu chiar nu as vrea sa ma ridic din pat.Mai stau cinci minute apoi ma ridic si imi fac rutina de dimineata.Ma imbrac cu niste pantaloni lungi si largi si un tricou mai larg ,eu sunt o tocilara,mda.Merg jos si il vad pe fratele meu,cand ma vede face o fata surprinsa.

-Ce e cu hainele alea pe tine?Ah da,tu erai tocilara,vai de mine.

Nu am mai zis nimic si am continuat drumul spre masina.El a oftat si s-a pus la volan.Cand am ajuns aproape de scoala el m-a pus sa ma dau jos din masina ca de obicei.Halal frate.

Am intrat in scoala iar toata lumea s-a uitat la mine ciudat.Ce frate zici ca nu m-au mai vazut.

Eu m-am dus in clasa si m-am pus in ultima banca ca de obicei.Cand a sunat clopotelul toata lumea a intrat in clasa si un baiat a venit spre mine spune:

-Skyler,tu esti?

-Da de ce?

-Pai,nu arati ca tine.

-Ba arat ca mine,daaa,ciudatu-le.

El se pune in alta banca ai nu mai zice nimic.Dupa ce au trecut toate orele am mers acasa pe jos,pentru ca am vrut sa fac o plimbare.Cand am ajuns acasa am vazut masina parintilor mei in curte.Ce cauta eu aici?Cand intru in casa ii vad stand pe canapea si vorbind cu Aiden.

-Mamiiii,tatiiiii.spun eu fericita si alerg spre ei sa ii imbratisez.

-Scumpo,ce bine ca ai venit pentru ca vroiam sa vorbim cu voi.Spune mama.Eu si tatal tau ne-am gandit ca voi sa va mutati cu noi in California.Ne-am luat o casa mare,si am vrea sa stam cu toti impreuna.Ce ziceti?

-Daaaa.Strigam eu cu fratele meu in cor.

-Si mai e ceva.Vom locuii cu familia lui Ryan,prietenul lui Aiden.

-Marfa.spune fratele meu.

-Si cand plecam?intreb eu nerabdatoare.

-In cateva ore.

-Ceee?Ma duc sa imi fac bagajele.Spun si fug repede la mine in camera sa ma pregatesc.

Dupa o ora am terminat de impachetat tot,iar mama a zis ca mai avem timp sa stam o ora,apoi plecam.Am facut un dus de jumatate de ora apoi m-am imbracat si am mancat ceva.Dupa masa am dus bagajele jos si le-am bagat in masini.

-Sky,imi aduci si mie celelalte chei din garaj,ca le-am luat pe cele gresite.

-Imediat.

Fug repede spre garaj si ma duc la panoul cu chei,iau cheile de la Audi-ul fratelui mei si ma intorc sa plec.Cand sa ies pe usa vad motocicleta pe care am primit-o cadou de la bunicul facuta praf.O durere de cap ma i-a si fragmente de amintiri imi apar.Am cazut cu motocicleta la curse.Se pare ca mi-am revenit dar mai bine nu spun nimic.Asta e sansa mea la un nou inceput.

**********************
Gata si cu asta,stiu ca l-ati asteptat mult si in sfarsit l-am facut.Imi pare rau ca postez greu dar nu prea am inspiratie si etc.Dar promit ca o sa termin cartea,nu ma las,chiar daca postez eu mai rar.
                  Bye :***

TocilaraΩFinalizataΩUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum