Capitolul 13

7.3K 251 39
                                    

-Ce mam......RYAAAAAN.

Ryan era pe jos cu o fata roscata ,destul de frumoasa zic eu dar prea mult machiaj,imbracata sumar.Aproape se devorau intre ei si nici nu ma bagau in seama.Oh,Ryan,ai incurcat-o.

-Alooo garaaa.Luati-va o camera.tip eu la ei.

Intr-un final se ridica cam sifonati.

-Tu cine esti ma rog?ma intreaba roscata cu un aer de diva.

-Skyler,nu e ceea ce pare.spune Ryan panicat.

-Adica nu ai venit aici cu cateaua asta ca sa va futeti.Ai venit sa ii arati casa si cand ai intrat pe usa din greseala te-ai impiedicat si din greseala ai ajuns sa o speli pe dinti?

-Paaaai...spune el.

-Nici sa nu te aud.Tu in camera,tu afara din casa asta pana nu ma enervez.

-Nu,ea nu pleaca pentru ca e iubita mea.Spune Ryan si o apuca de mijloc pe roscata.

-Exact.Se baga si ea si il saruta.

Raman muta.Stai dar de ce ma intereseaza pe mine ce iubite are Ryan.Nu sunt geloasa.Nu am de ce.Ma trezesc la realitate si ma mai uit odata la ei.

-Ok...sa nu aud sunete in seara asta ca va crap.spun si plec in camera fara sa ii las sa mai comenteze.

Ce naiba e in mintea lu Ryan.Trebuie sa vorbesc cu Brook maine.Acum imi e somn,sper ca cainii aia in calduri sa nu faca galagie prea mare.

*******

Ma trezesc usor si ma uit la ceas.Era 3:30.Ma duc pana la bucatarie sa beau un pahar cu lapte.Vad haine aruncate peste tot si pe cei doi porumbei dezbracati pe canapea.Nu sunt geloasa nu.

Ma intreb daca Brook doarme.Poate iesim maine.Aaaa stai,Brook e la bunica ei.Vorbesc cu Jacob poate iese el.

*mesaje*

Heei Jacooob.Sper ca nu dormi.Am chef sa vorbesc cu cineva...raspunde te rooog.

Skyleeeer.Nu ma asteptam sa imi trimiti mesaj.Ce s-a intamplat?

Ma intrebam daca vrei sa iesim maine.Mergem la un suc poate mancam ceva.

Tu,Skyler,ma inviti pe mine la o intalnire?Ai baut ceva?

Nu e o intalnire.E o iesire ca intre prieteni.

Ok.La cat vrei tu.

La 13 ne intalnim la starbucks in centru e bine?

Da.

Ok,vorbim maine.Noapte bunaa.

Noapte buna.

*mesaje incheiate*

M-am dus inapoi in camera mea si am adormit.

Aud alarma si ma trezesc imediat.Ma uit la ceas si vad ca e 10.Trebuie sa incep sa ma pregatesc pentru iesire.

Ma duc in baie si dau drumul la apa.Ma dezbrac si intru in apa calda si simt cu fiecare muschi mi se relaxeaza.Imi iau gelul de dus cu miros de vanilie si ma masez usor peste tot.Dupa cam o ora am iesit si am cautat hainele.O sa imi iau o pereche de blugi skinny negri taiati in genunchi si un crop top gri cu ceva scris pe el.In picioare i sa imi iau conversii mei visinii.

Pun hainele pe pat si imi iau lenjerie intima apoi imi pun halatul peste.Cobor la bucatarie si il vad pe Ryan si roacata de aseara uitandu-se la un film impreuna.Deci ei chiar nu glumeau.Aham...

Trec fara sa ii bag in seama si imi pun un bol cu cereale.Termin de mancat si plec la mine in camera.Se pare ca cei doi nici nu m-au observat.

Era deja 12:30 si eu nu eram nici imbracata.M-am imbracat repede si am coborat.Mi-am luat cheile si am vrut sa ies.

-Unde crezi ca te duci?intreaba Ryan.

-Nu e treaba taa.ii spun,acum m-a observat.Paaa.

Spun si plec.Ce crede el ca imi poate controla viata?Huh.

In 10 minute am ajuns la starbucks si am vazut ca Jacob statea langa masina lui uitandu-se la telefon.

-Heeeei.spun cand ajung langa el.

-Hei Sky.Spune si ma imbratiseaza.

-Ce e cu toata dragostea asta?spun si chicotesc.

-Ce nu am voie sa te imbratisez?spune el simtindu-se atacat.

-Ba da,nu am zis nimic.Haide.

Intram inauntru si ne punem la o masa.

-Ma duc sa iau bauturile ce doresti?

-Un milkshake cu ciocolata si menta.

-Imediat. Spune si pleaca.

Eu eram atenta la telefon cand cineva s-a asezat pe scaunul din fata mea.

-Buna papusa.spune un baiat destul de frumos dar imi parea fuckboy.

-Te pot ajuta cu ceva?

-M-as multumi cu un numar de telefon dar si numele tau imi ajunge.

-Am....

-Te-ai multumii si cu o plimbare la spital sau numai un pumn iti ajunge?se baga si Jacob in discutie.

-Care e problema ta frate?intreaba baiatul vizibil deranjat.

-Problema mea e ca te dai la iubita mea.Dispari.spune si baiatul pleaca imediat.Il cred si eu adica Jacob era vizibil foarte enervant.

-Stau,stai,stai deruleaza.Ai zis "iubita mea"?

-Da,doar asa il faceam sa plece de buna voie.E unul dintr-o scoala privata.Am auzit ca se drogheaza si chestii.

-A aham ok,sa lasam asta.

*************
Timpul a trecut foarte repede.Era deja 5 ceasul.Eu si Jacob ne-am distrat.A inceput sa imi povesteasca despre copilaria lui.E asa de amuzant si cred ca e chiar dragut.

-Si,atunci,am ras asa tare ca mi-a iesit laptele pe nas.Spune si incep sa rad cu gura pana la urechi.

-Da te-ai distrat cand erai mic nu gluma.

-Mda...si...incepe dar nu apuca sa termine ca cineva il intrerupe.

-Skyler,ce cauti cu asta in oras?

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Insfarsit.Sper sa va placa.Scuzati greselile.Nu e cine stie ce dar am incercat.Sper sa nu va plictisesc prea tare.La media o poza cu Ryan sa va amintiti cat de frumos e. :)))
Puuup :****

A da si apropo.Am doua prietene care scriu si ele carti.Daca vreti sa va uitati sa le dati o parere ceva.Nu va obliga nimeni.
Casatorie din obligatie de RalukaMihaela7
Noua in oras de _a_simple_girl_
Sper sa va placa.

TocilaraΩFinalizataΩUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum