Capitolul 16

6.4K 229 25
                                    

-Nu pot sa cred,nu,nu,nu e adevarat.In fata mea era Jake,cel care mi-a murit in brate,cel mai bun prieten al meu,cel cu care am impartit atatea amintiri si secrete.

-Da-ti masca jos odata.Vreau sa vad cine a avut curajul sa ma infrunte.Spune Jake cand era aproape de mine.

Eu eram impietrita.Era ca si cum in fata mea era o fantoma.Sangele mi-a inghetat si eu ma uitam drept la el.El se enerveaza cand vede ca nu fac nimic si imi da casca jos.Se uita uimit la mine si scapa casca din mana.

-Skyler?Spune el si ma studiaza din cap pana in picioare.

Nu pot sa cred.Chiar el era.Si-a inscenat moartea?Dar de ce.Avea o viata perfecta,sau asa ma facea pe mine sa cred.Trecutul ma prinde din urma,amintiri cu noi doi trecand ca un fulger prin fata ochilor mei.A vrut sa ma faca sa sufar,nu o sa il iert niciodata.O lacrima vrea sa evadeze dar o sterg inainte ca aceasta sa cada.
Ma uit la el cu toata ura pe care puteam sa o adun.

-O,se pare ca iti amintesti cum ma cheama.Ce dragut.

-Pot sa iti explic.spun el repede,speranta citindu-se in ochii lui.

Eram pregatita sa ii dau o sansa sa imi explice pana cand o fata inalta,frumoasa,cu ochii negri si parul lung blond a venit langa noi,la luat in brate,la sarutat si i-a spus:

-Iubi,stai linistit,castigi data viitoare.se uita apoi la mine si intinde mana.Salut ,eu sunt Iris,iubita lui Jake.Bravo,cred ca esti singura care l-a invins pana acum.

-Doar curvele dau salut.Spun iar apoi intru in masina.A si Jake,nu imi trebuie nici o explicatie,cred ca am inteles totul destul de clar.spun si plec cat de repede pot.

Nu ma intelegeti gresit,fata era chiar draguta,nu parea o fufa sau ceva,dar era asa de nervoasa si mi-am descarcat o parte din nervi pe ea chiar daca nu are nici o vina.

Conduc cat de repede pot pana acasa.Putin imi mai pasa de orice altceva,in momentul asta nu voiam decat sa ajung acasa,sa ma pun in pat si sa plang.Da,sa plang.M-am saturat,m-am saturat sa incerc sa fiu mereu tare.Trebuie sa ma descarc,daca nu simt ca voi exploda.

Ajung repede acasa si las masina la poarta.Nici nu m-am mai chinuit sa o bag in garaj.Intru repede in casa si trantesc usa.

-Hey Skyler.spune Ryan de pe canapea.

-Scuteste-ma.spun si plec repede sus.

Intru in camera mea si inchid usa cu cheia.Ma las usor in jos pe ea si dau drumul la lacrimi.Am auzit niste pasi rapizi pe scari,iar apoi doua busituri in usa.

-Skyler esti ok?intreaba Ryan de pe partea cealalta a usii.

Eu nu raspund.Ma ridic de jos si ma pun in pat.Imi iau telefonul si ii dau un mesaj lui Brook.In timpul acesta ryan tot batea in usa fiind din ce in ce mai nervos.

*Mesaje*

Brook,ce faci?unde esti?chiar am nevoie de tine.Vino repede,te rog.

Nu pot,nu sunt in oras,sunt la un parc cu un prieten dar voi venii la tine cat de repede pot.

*Mesaje incheiate*

Nu pot sa cred,mai bine ar sta in parc decat sa vina sa ma ajute?Dar defapt,o inteleg,adica sa fii prieten cu mine e obositor.Aiden trebuia sa vina pana acum,ma intreb poate el ma poate ajuta.

*Mesaje*

Aiden unde esti?Mama mi-a zis ca trebuia sa fii deja acasa.Am nevoie de tine.

Scuze Sky,dar nu pot ajunge acum.Sunt in parc cu un prieten.

*Mesaje incheiate*

Toata lumea are treaba azi.Dar nu e ciudat?Brook si Aiden amandoi in parc si departe de casa in acelasi timp?Sper ca ai realizat si tu ca sunt impreuna cel mai sigur.O,chiar nu am nevoie de tine in momentul asta.

-Skyler,sparg usa.Doar asta aud iar apoi o busitura.

Ryan se uita la mine din usa.Eu inca plangeam si ma uitam la el putin speriata.Vine repede langa mine si ma ia in brate.

-Hei,Skyler,nu mai plange.De ce plangi?

Eu doar taceam si plangeam in liniste cu capul in pieptul lui.

-Ok,inteleg,imi spui mai incolo.Acum linisteste-te,totul o sa fie bine.Spune si ma mangaie pe cap.

Nu stiu cat timp am stat asa dar tot ce stiu e ca am adormit.

********************
Yeeeey capitolul 16.Sper ca am ajuns la standardele voastre.Scuzati greselile dar cand voi termina cartea o voi edita sa fie fara greseli.Vreau sa ma apropii de sfarsit si m-am gandit sa va intreb cum vreti?Un sfarsit tragic sau un happy end?

TocilaraΩFinalizataΩUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum