Capitolul 14

6.4K 249 18
                                    

-Skyler ce cauti cu asta in oras?aud o voce cunoscuta in spatele meu.

Nici nu trebuia sa ma întorc.Stiam cine e.

-Ryan,am si eu prieteni.Du-te la prietena ta si lasa-ma în pace te rog mersi.

-Bine asa vrei sa fie?asa o sa fie.spune Ryan nervos si pleaca.

Haaaa ce ma enervează.Cine se crede asta de crede ca poate face ce vrea cu viata mea.Recunoaște ca e dragut.Nu nu e dragut.Si tu cine naiba esti?Constiinta ta proasto.Ma poti lasa in pace te rog...Nici intr-o mie de ani nu o sa cred ca pinguinul ala tembel e dragut.Acum te rog sa ma lasi multumesc.

-Pamantuul catre Skyleeeer.Mai trăiești?

-Da,da scuze.Poti sa mă duci acasă?

-Da sigur haide.

Mergeam spre masina lui Jacob iar el mi-a deschis portiera ca un gentleman ce e.Drumul era linistit,dar nu genul de liniste tensionanta,ci o liniste perfecta.Doar muzica se auzea usor.

-Oprește aici,trebuie sa cumpar niste chestii pentru acasa.Spun cand suntem in dreptul unui supermarket.

-Ok,eu te astept la masina.Grăbește-te.

Intru in magazin si imi cumpăr multe dulciuri,niste energizante,si mancare.Ma plimbam cu caruciorul printre rafturi sa fiu sigura ca mi-am luat tot ce trebuie si mi sa parut ca am vazut i faţă cunoscuta.Nu nu poate fii el.E mort.Jake e mort.Am vrut sa merg spre acea persoana dar cand m-a observat a disparut.Cred ca doar mi s-a parut.Lipsa de somn nu imi priește prea bine.Am mers la casa sa plătesc tot ce am luat si apoi m-am întors la masina lui Jacob.In 5 minute am ajuns acasa.

-Paa Jacob,ne mai vedem.

-Pa Sky.spune si imi face cu ochiul apoi pleaca  intr-un scartait de cauciucuri.

Intru in casa si las cumparaturile pe masa.E foarte liniste,cred ca Ryan nu a venit încă.Sigur fufa aia nu l-a lasat sa plece pana la runda a doua.Geloasă?Eu,pe aia, nici vorba.Minte-te in continuare.Stii ceva chiar nu am chef de tine.Paa.

Ma duc la mine in camera si mă schimb in pijamale.Ma pun in pat si adorm instantaneu.

_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*

Ma trezesc usor din cauza razelor de soare care se strecurau prin draperiile intredeschise.

Ma ridic in pat si imi fac rutina de dimineata.Ma îmbrac in niste pantaloni gri scurti si un maieu negru.Imi prind părul intr-un coc si ies din camera.Un miros divin de clătite cu ciocolată vine din bucătărie.Ma las purtată de mireasma pana la bucătărie.Imi deschid ochii si o vad pe fufa roșcată stand la masa si pe Ryan gatind.Toata ziua mea s-a stricat.

-Ryan,asta s-a mutat la noi si nu stiu eu?Spun eu plina de nervi.

-Pe cine faci tu asta brută?se baga roscata.

-Tu sa taci nu am vorbit cu tine.

-Skyler,din cate imi amintesc e si casa mea si pot aduce pe cine vreau cand vreau.

-Da,e si casa ta,dar nu e si casa ei.Si din pacate pentru mine am inceput sa ii vad fata mai des decat imi vad părintii.

-Si e ceva rău dragă?Nu ai mai vazut masini straine sau ce.Se baga iar miss curvă aici de fata.

-Asa busite ca tine nu prea.

Face o fata de copil rănit.Ah săraca,i-am rănit sentimentele alea micute.Ei ce sa ii faci daca se pune cu cine nu trebuie.Inca 4 zile si vin părintii mei,sper ca Ryan măcar atunci sa nu o mai aducă pe asta acasa.

Ziua mea e deja complet stricată.Nu se poate intampla ceva mai rău de stat.Urc la mine in camera si ma pun pe pat.Incerc sa ma liniștesc dar telefonul meu începe sa sune de zor.Oare ce vrea mama?

*convorbire telefonica*

Alo,scumpo.

Da mama eu sunt.Ce s-a intamplat?

Pai scumpo,noi va mai trebuii sa stam la bunica mai mult timp.

De ce?

Nu contează de ce.Ceea ce contează e ca trebuie sa stam dar fratele tau va veni înaintea noastra ca sa nu lipsească de la scoala.

Super.Spun eu sarcastică.

Bine scumpo mai vorbim paaa.

Paa mama.

*sfarsitul convorbirii*

Cand credeam ca nu se poate mai rău.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Ok deci l-am scris.Nu e cine stie ce actiune dar deja am întârziat prea mult si da.Sper sa va placă.







TocilaraΩFinalizataΩUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum