*4 ani mai tarziu*
Nu pot sa cred ca Aiden a cerut-o pe Brook de sotie,stiam ca au o relatie dar nu stiam ca va devenii serioasa asa de repede.In doua zile este nunta lor iar Brook isi iese din minti,vrea ca totul sa fie perfect si o inteleg,adica pana la urma asta e momentul pe care fiecare fata il asteapta.Rochia alba si altarul,ne gandim la asta de cand suntem mici.In acesti doi ani nu sau intamplat prea multe,dupa ce Ryan m-a salvat si Kai a disparut fara urma acesta m-a intrebat daca vreau sa fiu iubita lui.Sincer saracul a stat vreo doua saptamani pe capul meu chiar daca voiam sa spun DA din prima am zis sa ma joc si eu putin de ce nu.Avem o relatie destul de buna de atunci,si chiar daca mai avem certurile noaste o scoatem noi la capat.El si cu Aiden au plecat in cautare de costume iar eu si cu Brook stam de 5 ore da cautam o rochie.Brook e foarte pretentioasa si imi e frica sa vad ce rochie imi va alege ca domnisoara de onoare pentru ca na,i-a fost frica sa imi aleg singura rochia.
-Skyleeeeer!Am gasit rochia perfecta!Tipa Brook iar eu sar speriata de pe canapeaua pe care atipisem.
Aceasta iese din cabina de proba intr-o rochie alba stil printesa,cu mici diamante peste tot si decolteu inima fara bretele,in spate cu un corset minunat care arata superb.
-Minunataaaaaa!Acum hai sa plecam te rog...ii spun iar aceasta se uita urat la mine.
-Pentru asta,rochia ta va fi o surpriza.spune cu un zambet malefic pe fata.
-Dar,dar........nu apuc sa spun nimic ca aceasta se intoarce in cabina.
Dupa 5 minute iese si mergem sa platim rochia apoi direct acasa.
*ziua nuntii*
-Haide Skyler iesi odata,stai acolo de jumatate de ora.Striga Brook la mine.
-Nu ies de aici imbracata asa.
-De ce nu?Eu cred ca arati bine.Spune ea razand subtil.
Purtam o rochie roz pal scurta in fata si lunga in spate,cu maneci lungi insa cu in decolteu destul de generos.Doua funde erau asezate la talie si una mai mare in spate.
-Daca nu era decolteul asta aratam ca un copil de 5 ani care s-a imbracat in printesa de halloween.
-Nu te mai plange si iesi odata nu avem toata ziua.Striga Brook enervata.
-Bine bine,dar pentru asta imi ramai datoare.Spun invinsa si ies.
Brook incearca sa se abtina de la ras dar dintr-o data o apuca un ras isteric.
-Nu e asa de rau.Spune Brook aproape plangand de la atata ras.
-Taci si fii pregatita nu avem toata ziua la dispozitie.
**************
Brook merge incet spre altar radiind de fericire.Aiden o vede si aproape ii dau lacrimile acestia se iau de mana iar ceremonia incepe.-Domnule Aiden,o iei de sotie pe domnisoara Brook,la bine si la greu,prin bune si prin rele pana cand moartea va va despartii?
-Da!
-Domnisoara Brook,il luati de sot pe domnul Aiden,la bine si la greu,prin bune si prin rele pana cand moartea va va despartii?
-Da,da,DE O MIE DE ORI DA!
-Puteti saruta mireasa.
Cei doi se saruta pasional in aplauzele tuturor.
-E timpul sa arunc buchetul!Tipa Brook entuziasmată.
Toatr domnisoarele se strang in spatele ei.Aceasta se pregateste sa arunce buchetul insa cand numaratoare inceteaza acesta se intoarce spre noi si imi inmaneaza buchetul mie.
-Ce se..?intreb confuza.
-Intoarcete.
Ma intorc iar in spatele meu era Ryan care tinea in mana o cutie.Acesta se aseaza in genunchi si deschide cutia,un inel superb cu diamant fiind in ea.
-Skyler,suntem impreuna de atata timp si stiu ca esti femeia cu care vreau sa imi petrec restul zilelor impreuna.Chiar daca le avem si noi pe ale noastre mereu ne intoarcem unul la altul.Deci,Skyler,vrei sa fii sotia mea?
Ma uit la Ryan cu lacrimi in ochii,chiar se intampla asta?
-Da da da!Spun si il imbratisez strans.Acesta imi pune inelul pe deget si ma imbratiseaza din nou.
-Te iubesc.Imi sopteste usor la ureche.
-Si eu te iubesc.
******************
Ultimul capitol daaaaaaaa.Nu e prea interesant dar na,cand il scriam ma gandeam sa fac un sfarsit mai tragic dar am zis mai bine nu :))) Sper ca va placut cartea mea si va multumesc mult pentru tot suportul acordat.Scuzati greselile.Va iubesc si sper sa ne revedem cu o alta carte ;).
Va pup pandicornii meeeeeei
CITEȘTI
TocilaraΩFinalizataΩ
Novela JuvenilEa-Tocilara scolii si in acelasi timp si Demonul Soselelor.La scoala timida si retrasa insa la curse e complet schimbata. El-Badboy-ul si player-ul scolii si in acelasi timp si King,aproape cel mai bun racer,dupa Demon bineinteles.Are toate fetele...