A/N; ik zit over de 150 reads jeej! <3 volgende update komt woensdag. Geniet van dit deel en natuurlijk van de wedstrijd vanmiddag! XO
'Ben je zo anders dan je jezelf voordoet dan?'
Viktor haalde zijn schouders op en kneep zijn ogen dicht.
'Nee, ik denk het niet. Maar misschien kun je daar het beste zelf over oordelen'
Ik knikte.
'Wordt je boos als ik de douche nog warmer zet? Ik heb het koud'
Verbaasd keek hij me aan waarna hij glimlachte.
'Nee hoor. Doe maar wat je wil'
Ik draaide de thermostaat naar een graad of 40 en genoot in stilte van het hete water.
-
'Kan ik je verleiden tot knuffelen?'
'Ik had jou niet als een persoon ingeschat die daar van hield'
'Zeur niet'
Viktor trok me tegen hem aan en sloeg zijn arm om me heen. Met zijn hartslag als ritme viel ik in slaap.
-
'Slaapkop, wordt eens wakker'
Ik gromde, draaide mezelf weg van het geluid en trok de dekens over mijn hoofd heen. Een paar seconden later werden deze snel weggetrokken en probeerde ik mezelf te verstoppen in mijn kussen.
'Demi, kom op. Ik heb ontbijt voor je en het is ook echt wel tijd om op te staan'
Zuchtend gaf ik mezelf gewonnen en opende ik mijn ogen. Viktor keek me lachend aan.
'Hoe laat is het?'
'Half 12'
'Pff, dat is echt nog geen tijd om op te staan hoor. Het is zondag'
'Maar we gaan heel veel doen vandaag dus je moet wel opstaan'
'Nogmaals, het is zondag'
'Je wilde toch weten wie ik was?'
Ik knikte nieuwsgierig.
'Ajax - PSV vandaag, dit wil je zien hoor'
'Nou vooruit. Hopelijk is je ontbijt heel goed'
Hij gniffelde waarna hij me voor ging naar zijn woonkamer. Hij had de tafel gedekt en in de oven zag ik verse broodjes zitten. Verlekkerd plofte ik neer op een stoel en wachtte op de broodjes.
Tijdens het eten vertelde Viktor me over de aankomende wedstrijd en hoe hij hoopte dat hij mocht spelen. Ik knikte vaag en gaf toe dat ik weinig verstand van voetbal had. Iets wat hij volgens mij niet helemaal begreep omdat ik toch in een gezin was opgegroeid waar voetbal een grote rol speelde.
Na het ontbijt kwam ik tot de conclusie dat ik alleen maar mijn kleren van gisteravond bij had en misschien wel iets warmers mee moest nemen wanneer ik de wedstrijd zou gaan kijken. Ik was nog al een koukleum.'Kunnen we misschien even langs Bo? Mijn kleren liggen daar'
'Ik heb wel kleren voor je'
'Maar heb je ook warme kleren voor me? Ik heb het veel te snel koud'
Viktor knikte, liep terug naar de slaapkamer en begon in een kast te rommelen waar hij een Ajax shirt uittrok en naar me toe gooide.
'Thanks'
'We kunnen wel alsnog even langs Bo gaan hoor. Ik moet Davy toch ook ophalen'
Viktor gaf me een knipoog.
JE LEEST
Opkomst
FanfictionDemi heeft eindelijk haar plaatsje gevonden. Een fijne opleiding, leuke vriendengroep en een leuk bijbaantje. Eigenlijk is het enige wat nog ontbreekt een liefdesleven. Wanneer Demi gevraagd wordt te helpen bij de seizoensopening van Ajax krijgt ha...