A/N; ik weet nog niet zo goed wanneer de volgende update komt.. Zondagmorgen vlieg ik naar Rhodos om daar een weekje te genieten van de zon, zee en het strand. Meestal schrijf ik mijn hoofdstukken niet vooruit en ik weet niet of het me lukt er op Rhodos 1 te schrijven. Wel wil ik proberen er zondagochtend nog 1 te uploaden maar ik beloof niks.. XO
De allereerste officiële stagedag bij Ajax was voorbij gevlogen. De hele dag werden me dingen uitgelegd en kreeg ik over ieder klein dingetje te horen hoe Ajax daar mee om wilde gaan. Ik was blij toen het 5 uur was en ik de ArenA weer mocht verlaten. Versuft liep ik naar mijn fiets toe, haalde die van het slot af en fietste in 25 minuten terug naar huis.
'Deem, hoe was het?' Bo zat op de bank met Ellis in haar handen.
Ik knikte. 'Heel erg leuk maar echt onwijs vermoeiend. Gelukkig mag ik wel hele leuke dingen gaan doen straks en is het doel heel duidelijk'
Bo knikte enthousiast. 'Moet je nog eten?'
'Huh ja, natuurlijk moet ik nog eten. Het is pas half 6' Antwoordde ik verbaasd.
Bo stond op, legde Ellis in de box en duwde me naar mijn slaapkamer. 'Dat komt heel goed uit. Trek iets leuks aan en zorg dat je om 7 uur klaar bent'
'Je weet dat ik absoluut niet van verrassingen hou' Mompelde ik nog als een vorm van protest. Vervolgens dook ik in mijn kledingkast en vond daar een zwarte broek, lichtblauwe blouse en een lichtbruine pull over. Snel probeerde ik mijn haren te fatsoeneren en bracht een nieuwe laag mascara aan. Onderweg naar de voordeur kwam ik mijn Shabbies tegen die perfect kleurde bij de pull over.
'Ik ben klaar' Grijnsde ik tegen Bo waarna ik haar verbaasd aankeek. 'Waarom zit jij gewoon in je trainingsbroek op de bank? We zouden toch weg gaan?'
Bo gniffelde. 'Ik heb nooit gezegd dat ik met je mee zou gaan' Vervolgens keek ze op haar telefoon, knikte en richtte haar blik weer op mij. 'Je taxi staat klaar'
Verbaasd gooide ik mijn leren jasje over mijn schouders en pakte mijn tas mee. 'Bedankt, denk ik' Riep ik Bo nog toe voordat ik naar beneden vertrok.
'Huh, wat doe jij nou hier?' Glimlachte ik verbaasd toen ik eerst de zwarte Mercedes en daarna Viktor had gespot.
'Jou verrassen. Je eerste stagedag zit er op! Dit is het begin van je toekomst' Viktor was overduidelijk enthousiast.
Ik schoot in de lach. 'Begin van mijn toekomst is misschien een beetje overdreven. Maar als dat betekend dat ik alleen de verrassing krijg op die voorwaarde dan is het voor mij prima'
Galant hield Viktor de deur voor me open en sloot hem ook weer. Ik liet me zakken in het comfortabele leer van de auto en genoot van het moment.
Viktor was ingestapt en zonder iets te zeggen weggereden. Alle pogingen die ik had gedaan om er achter te komen waar we naartoe zouden gaan waren op niets uitgelopen. Uiteindelijk had ik mezelf hierbij neergelegd en zelfs even mijn ogen dicht gedaan. Alle nieuwe indrukken die ik vandaag opgedaan had moest ik nog even verwerken.-
'Demi, liefje, wordt eens wakker. We zijn er' Zacht voelde ik Viktor zijn adem in mijn nek kriebelen.
Warrig keek ik om me heen en zag alleen maar een groot parkeerterrein. 'Waar zijn we precies?' Vroeg ik hem slaperig.
'Kom nou maar mee slaapkop. Je ziet het snel genoeg'
Even later liep ik hand in hand met Viktor op een grote loods af. Dat was het moment dat ik een idee kreeg van de verrassing.
'Gaan we zo'n veel te veel eten show bekijken?' Vroeg ik hem enthousiast.
JE LEEST
Opkomst
FanfictionDemi heeft eindelijk haar plaatsje gevonden. Een fijne opleiding, leuke vriendengroep en een leuk bijbaantje. Eigenlijk is het enige wat nog ontbreekt een liefdesleven. Wanneer Demi gevraagd wordt te helpen bij de seizoensopening van Ajax krijgt ha...