A/N; Hopelijk genieten jullie hier weer van. Ik begin het steeds leuker te vinden :) Volgende update zondag! XO
'Toe Deem, vertel eens over je stageplaats' Samen met Viktor was ik gaan eten bij Annemarie en Edwin. Annemarie was nog steeds heel erg enthousiast en Edwin vooral heel erg trots. En misschien ook wel blij dat er iemand op de afdeling gaan werken waar hij jaren met zo veel plezier gewerkt had.
Voor de zoveelste keer vertelde ik het verhaal tegen Annemarie, die glunderend luisterde en ondertussen een hap nam van haar lasagne. Verder werd er gesproken over het verjaardagsfeest van Annemarie dat volgend weekend gevierd zou worden en hoe de verhuizing was verlopen. Bo en ik woonde inmiddels samen in het appartement en dat ging gelukkig heel goed. Tussen Viktor en mij liepen de dingen eindelijk zoals dat in een 'normale' relatie hoorde. We zagen elkaar een aantal avonden doordeweeks en ik sliep meestal 1 keer per week bij hem. Davy was veel in ons appartement en soms was ik een beetje bang dat Bo me heel snel weer zo verlaten.
-
'Ik neem alleen deze doos nog mee. De rest heb ik al' Zei ik nog snel tegen Viktor toen ik de trap al op sprintte. Eenmaal beneden zag ik hem geduldig staan wachten bij de voordeur, waar hij de doos van me aannam.
'Jeetje Deem, wat zit hier allemaal in?' Viktor bezweek nog net niet onder het gewicht van de doos.
'Pff, alleen maar wat boeken. En schoenen. En kleren' Antwoordde ik verbaasd en zag hem lachen.
'Ik zeg nog even doei tegen papa en mama, zullen we daarna gaan?'
Viktor knikte, zette de doos bij de voordeur en volgde me naar de woonkamer.
'Wij gaan er weer vandoor. Bedankt voor het eten, het was heerlijk. Sowieso tot zaterdag en misschien nog wel tot eerder' Ratelde ik en gaf Annemarie een kus op haar wang. Ze knikte me vrolijk toe.
'Kom je van de week nog even langs op de club Deem? Ik weet dat je stage pas over 2 maanden begint maar Klaas wil graag nog iets met je doornemen. Heb je tijd?' Ik knikte en gaf ook Edwin een kus. 'Volgens mij heb ik morgen wel tijd, aan het einde van de middag. Is dat goed?'
Hij kneep even zijn ogen dicht en knikte toen. 'Als het niet goed is dan belt hij je wel. Voorzichtig hé en tot morgen dan'
-
Viktor parkeerde de auto, tilde de doos er uit en opende de deur. 'Ik zal deze even boven brengen voor je'
Ik glimlachte. 'Wat attent van je'
'Je kent me toch' Hij knipoogde en ik schoot in de lach.
Samen met Viktor stapte ik de lift in, om op de bovenste verdieping weer uit te stappen. Geroutineerd opende ik de voordeur en stapte het appartement binnen. Bo was niet thuis.
Viktor zette de doos neer op de eettafel en keek verbaasd rond. 'Ik dacht dat Davy hier wel zou zijn?'
'Schijnbaar niet dan. Ze zullen wel bij Davy zijn dan' Mompelde ik en haalde mijn schouders op.
Viktor schoof zijn armen om mijn middel en zoende me in mijn nek. 'Zal ik dan voor de verandering eens hier blijven slapen?'
Grijnzend draaide ik mezelf om en zoende hem terug. 'Dat lijkt me nou eens een heel goed idee' Snel trok ik hem mee naar mijn slaapkamer en liet de deur met een klap dichtvallen.
-
Ik trok mijn ondergoed weer aan en gooide de trui over mijn hoofd heen. Ik wist dat Bo op dit moment nog niet thuis was, maar daar kon ieder moment verandering in komen. 'Wil je nog iets te drinken hebben?' Vroeg ik Viktor terwijl ik Pip en Zip op het bed zette. Zip nestelde zichzelf snel tussen de benen van Viktor en ik zag Pip haar vaste plekje naast mijn hoofdkussen innemen.
JE LEEST
Opkomst
FanfictionDemi heeft eindelijk haar plaatsje gevonden. Een fijne opleiding, leuke vriendengroep en een leuk bijbaantje. Eigenlijk is het enige wat nog ontbreekt een liefdesleven. Wanneer Demi gevraagd wordt te helpen bij de seizoensopening van Ajax krijgt ha...