Sevda'dan;
Ayşe gitmişti daha konuşamamıştık. Akşam yemeği hazırlandı ama Uras yoktu. Gözüm sürekli kapıda nerdesin Uras'ım? Konağın kapısı açıldı içeri Uras girdi.İçim rahatlamıştı aklımda türlü türlü senaryolar geçti.
"Selamün aleyküm "
"Aleyküm selam"
Yönünü bize çevirip yanıma geldi Musab'ı alıp yanaklarından öptü. Birazda oyun oynadılar.
Zelal hanımın seslenmesiyle Uras Musab ı bna verip ayağa kalktı."Sevda kızım sen Musab'ı bana ver kocanın yanına git "
Kucağımdaki oğlumu anneme verip Uras ın arkasından yürümeye başladım. Odanın önüne geldiğimizde Uras odaya girip kapıyı suratıma kapattı. Sabr dileyerek odama girdim.
"senin aklın nerde ya suratıma kapattın kapıyı "
Bana şaşkınca baktı demekki fark etmemiş arkasından geldiğimi.
"sende kalmış aklım"
Yanıma gelip kollarını belime sardı. Başımı göğsüne yasladım
"korktum"
Başıma öpücük kondurdu.
"korkma cennetim bak burdayım"
"geç geldin bugün merak ettim. Bir dahakine haber ver olur mu? "
"olur ama sende korkmayacaksın"
"haber verirsen korkmam ki"
"izin verirsen üstümü değiştircem "
Ayrıldım ondan ,ona dolaptan kıyafetlerini çıkardım. Yanağına öpücük bırakıp çıktım odadan.Avluya inip oğlumu annemden aldım. Herkes gelince sofraya oturduk.
"Anne kız istemeye gideceğiz ona göre hazırlık yapın"
"Ne zamana?"
"kimi istiyoruz"
"Ayşe'yi"
"hangi Ayşe? "
"yenge senin arkadaşın olan Ayşe"
"Aaaa benim haberim yok"
"unutmuştur yada ben söyliycem diye söylememiştir. "
"hiç birşey haberim olmuyor ya"
Yemeği yiyip sofrayı kaldırmalarında yardım ettim. Uras ın yanına oturdum.Musab dedesindeydi. Uras ı dürttüm bana baktı.
"şey yorgun musun?"
"ne oldu? "
Sırıtmaya başladı kaşlarımı çattım UYUZ!
"şey iki dkka Ayşe'ye gitsek olur mu? "
"olur ama bir şartla "
"neymiş şartınız bey efendi? "
"daha sonra söylerim "
Diyip göz kırptı Annemlere söyleyip yola çıktık. Oğlumu bana vermediler rahat edelim diye.
Ayşe lere geldiğimizde hiç birşey den haberim olmadığından kapıyı yumrukladım. Ayşe besmele çekerek açtı kapıyı
"hoş geldiniz"
"selamün aleyküm "
"Aleyküm selam buyrun "
Oturma odasına geçtik sinirle Ayşe ye baktım
"hayırdır birşey mi oldu? "
"hayr kızım sen evleniyorsun niye haber vermiyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I SEVDA ( AŞK-I SERİSİ -2)
SpiritualSeviyorum , çünkü gözümden akan yaşa değdiğini biliyorum. Yanıyorum, çünkü bilinmiyorum İstiyorum, Çünkü imanımı tamamlamak istiyorum. Aşığım, çünkü sana aşığım.