Allahım

1.7K 84 7
                                    

Konağın avlusunda kahvaltı hazırlığı vardı. Her zaman ki normal bir hazırlık değildi heralde misafirleri var. Herkese selam verip Zişan ın odasına yöneldim. Tam odaya girecekken Uras Ağa bir anda bağırdı.

"Hayriye annemi çağır "

Göz ucuyla ona baktım kapısına dayanmış bir şekilde bağırıyordu. Sorun vardı kapıya dayanması değil altında bir tek şort vardı. Hemen oda girdim insan nasıl utanmadan böyle herkesin karşısında durabiliyor. Banane ya ben evli bir kadınım banane ondan .Zişan ı uyandırıp kahvaltıya indik.Misafirler ağırlanıyordu. Zişan ı Ayşe hanımın yanına bırakıp mutfağa geçtim .kızlardan duyduğum a göre gelenler Uras ağanın teyze si, eniştesi, Kuzenleri. Kuzenlerinden Erkek olan yakışıklıymış yani öyle dediler.Teyzeleri İstanbuldan geliyormuş .İki de kız kuzeni varmış.Mutfaktan çıktım daha fazla dayanamadım. Tam Zişan ın odasına ilerlerken Zelal hanım ın sesini duydum.

"Sevda kızım sende gelsene "

"Yok efendim size afiyet olsun."

"Gel hadi "

Kırmayıp masaya oturdum.Bütün bakışlar bendeydi hadi bide deyin burası burası bunun yeri diye.Ama herkes masadaydı. Zelal hanımın yanında ki yani kardeşi ne kadar sessiz olmaya çalışsada ben duyuyordum.

"Bu güzel kız kim?"

"Şey.."

Bir anda boynuma kollar sarıldı.

"Yengee "

Deyip yanağımdan öptü.Bir çok kişi öksürmeye başladım. Bu küçük kız niye bana yenge dedi?

"Yenge mi? "

Zelal hanımın kardeşi sormuştu

"Anne bak yengem çok güzel demi?"

"Evet maşallah çok güzel kızım ama böyle sarılmaya devam edersen yengen olmayacak "

Kız kollarını benden çekip yerine oturdu.

"Uras abimin sözlüsü sen misin? "

"Sevda kızım Zişan ın bakımıyla görevli kızımız "

"Yani Uras abimin sözlüsü değil "

"Değil "

"

"Olsun ama çok Yakışıyorlar. "

"Uras abim olmazsa Halil abim e alırız ."

Ben utanç la başımı eğdim .

" Sevda kızım evli canım "

"Ama çok gençsin "

"Daha yeni sen evlendirmeye kalktın "

"Şey çocuğun var mı ?"

"Hayır ben daha yeni evliyim "

"Anladım Zişan gel oyun oynayalım "

"Kızım sen çocuklara bak"

Hemen kalkıp kızların peşinden gittim.Çalışan genç kızların iğneleyici bakışlarına maruz kaldım.

" ne oynayalım? "

"Aşçılık oynayalım sana çok özel tarif vereceğim"

Diyerek gülüştüler.Bunlar birşeyler yapmaya başladı.Sonra bana dönerek

"EVEEEET ÖZEL TARİFİMİZZZ DÜĞÜN PASTAN SEVDA ABLA"

Yastıkları üst üste koyup aralarına kıyafet yerleştirmişler. Onlara sarılıp öptüm.

"Ee kesinde tadına bakalım "

"Olmaz düğüne kadar bakamazsınız "

"Bir daha yaparsınız"

"Olmaz çok zor tarifi yapamayız"

"Bence onu dökün evde kalacak Sevda ablanız"

Uras ağa yırtık dondan çıkar gibi çıktı.

" Aaaaa Amca sende bizimle oynasana "

"Ne oynuyorsunuz bakayın?"

"Doktorculuk oynuyacağız "

"Şimdi siz evlisiniz Sevda abla hastalandı ve sende bize getirdin. "

" Hadi başlayalım"

Beni ikili koltuğa oturttular. Sonra zişan karnımı dinlediler. Sonra kızlar fısıldaştı.Kuzeni Uras ın eğilmesini istedi.Kulağına birşeyler söyledi.Müzipçe sırıttı.

" AŞKIM çocuğumuz seni öpmemi istiyormuş"

O itici sırıtışını takındı. Oturduğum yerden sıçradım bir anda

"Olmaz ne gerek var canım hem başka oyun oynayalım "

" Ama yaaaa bu güzeldi."

Diye suratlarını astılar buna Uras da dahil.

~~~~~•~~~~~~~•~~~~~•~~~~~~~•~~

Yorucu bir günden sonra konaktan ayırılıp eve doğru yürümeye başladım.Ara sokaklardan birine girdiğimde birden sırtımı duvara çarpmasıyla acıyla yüzümü buruşturdum.

" Gitmemişsin Sevda "

"Ağam bırakırmısınız beni"

"Niye gitmedin?"

"Babam senin yüzünden hastalandı annem iş bulamayınca ben çalışmak zorundayım anlayın benide lütfen "

"Şimdi son defa söylüyorum hemen işden ayrılıyorsun!!!"

"Yapmıyacağım"

"İnatsın :D ama bana sökmez"

Bana biraz daha yaklaştı .Göz yaşlarım istemsizce akmaya başladı. Ben daha helalime dokunamamışım ya o bana dokunursa .Allahım sen beni kurtar Ya Rabbim. Beni bu günahla sınama nolur.O daha çok yaklaştıkça ben daha çok ağlamaya başladım. Bir anda duyulan sesle korkum daha da arttı.

" SEVDAA!!!! "

Bazen öyle bir aktı ki gözyaşlarım
Sevdiğimi aracasına .

Bazen öyle bir yandı ki
Bu yürek
Ölmek istercesine

Bazen öyle bir haykırdı ki
Bu beden
Mutlu olmak istercesine

Bazen öyle bir açtı ki
Bu ruh
Sevgiyi ararcasına

Bazen öyle bir dua etti ki
Bu insanoğlu
Sıkıntısı giderircesine

Bazen öyle bir sükuta bulaştı ki Bu AŞIK
Herşeyi açıklarcasına

Bazen öyle bir sevdi ki
Bu KALP
Hakedeni ararcasına...

Nefsi_terbiye

AŞK-I SEVDA ( AŞK-I SERİSİ -2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin