Dilbeste'den;
Camdan dışarı bakmaktan gözlerim ağrımıştı Nerde kaldı bu kız ya!? Şey siz beni tanımadınız değil mi? Ben Mirza ağa ile Ayşe hanımın kızlarından biriyim malesef ikizimde var.Kendisi adeta baş belasıdır şuan arkadaşlarıyla eğleniyor dışarda tabiki benden başka kimsenin haberi yok! Konağın duvarına tırmanmış Dilrüba'yı görünce derince nefes verdim saat 1.23 tü hızla terasa çıkıp duvara doğru merdiveni koydum yanımda getirdiğim geceliğin üstünü hızla giydirip aşağıya indiğimizde bir anda karşımızda beliren Musab Abi ile korktuk. Beni görmemişti.
"Hayırdır nerden bu saatte? "
Dilrüba bana bakınca süpriz yumurtadan çıkar gibi ortalarına atladım.
"Terastan biz biraz kardeş kardeş dertleştikte "
Dilrübayı odaya doğru ittirdim
"Hayırdır Abi sen bu saatte? "
"Acıktım "
"hııı iyi geceler o zaman "
"insan ben hazırlayayım felan der ama nerdeee? "
"elin ayağın tutuyor şükür yaparsın "
Kolumdan tutup mutfağa sürükledi
"Görücü karşısına çıkmayı biliyorsun hazırla birşeyler bakayım "
"ne alakası var? Hem şu konuyu açıp durma Abi"
"hahaha"
"Güleceğine kendine kız bul Abi! "
"Senin o dilin çok uzamış Deli Sülo ya verdireyimde seni gör o zaman "
Elimi beze silip masaya attım.
"Artık kendine yiyecek hazırlarsın Abi! "
"Hop hop dur orda bakayım "
Önüme çıkınca bir kaç adım geriledim.
"bana yiyecek hazırla öyle git "
"Evlen de karın hazırlasın "
Kolunun altından geçip odama girdim.Dilrüba uyumuştu ben onun yüzünden neler çekmiştim o uyusun yok öyle yağma üstüne atladığımda hiçbir tepki vermedi bir kaç defa tekme salladığımda arkasını dönüp uyudu sinirle cimcikleyip yatağıma yattım üstümdekileri çıkarmadım ben! Hemen pijamalarımı giyip yatağa girdim .
Musab'dan;
Herkes bir taraftan bir tarafa koşuyordu yine! Şirketteki koşuşmalar yetmezmiş gibi evde aynıydı. Yorgun bedenimi yatağıma atıp dışarıdaki sesten kulaklıkla soyutlayıp hayallere daldım. Uykumdan uyanıp üstümü değiştirdim salon ve dışarıdaki hazırlığın bittiğini gördüm. Küçük odada Dilrüba heyecanla Dilbesteye birşeyler anlatıyordu, Dilbeste ise umursamaz şekilde onu dinliyordu. Tebessüm ettim yanlıştı belki ama seviyordum onu kalbimede söz geçiremiyorum.Hızla aşağıya indim.
"Kuzum Haliller felan yukarıda istersen yanlarına git"
Yanına gidip sıkıca sarıldım.
"Öpeyim seni bir çıkarım yanlarına "
Annem yanağını bana uzatınca öptüm. Bana bakarken gözleri doldu.
"Ağlıycan mı sen? "
Çocukla konuşur gibi konuşunca gülümseyip sarıldı.
"Ooo oğlum ayrıl bakayım karımdan "
Babama gülerek sıkıca sarıldım. Omzumdan tutup geriye çekti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I SEVDA ( AŞK-I SERİSİ -2)
SpiritualSeviyorum , çünkü gözümden akan yaşa değdiğini biliyorum. Yanıyorum, çünkü bilinmiyorum İstiyorum, Çünkü imanımı tamamlamak istiyorum. Aşığım, çünkü sana aşığım.