Ceza

567 29 6
                                    

Yüzüme inen yumrukla kafam sola doğru savruldu. Aynı anda Dilrüba 'nın çığlığı kulağıma dolarken aynı anda uzaktan da cırtlak bir çığlık sesi de dolmuştu.

"ULAN OĞLUM! "

Amcam hızla beni yakamdan tutarak ayağı kaldırdı. Oturduğum sandalye aynı zamanda yere gürültüyle düştü.

"Bak Musab Dilbeste'den bundan sonra uzak duracaksın! Anladın mı beni?! "

"Amca bir dinl... "

"Neyi dinleyeceğim be! Kuzenine nasıl aşık olduğunu mu?! "

Suratıma inen 2. Yumrukla yere düştüm.

"Mirza! "

"Baba! "

Yengemle Dilrüba koşturarak yanıma geldi. Amcam ikisinide benden uzaklaştırdı.

"İnşAllah anlamışsındır "

Hepsi bir terastan çıktılar.Ağrıyan çenemi tutarak yavaşça yerden kalktım. Düşmenin etkisiyle sırtımda acımıştı. Yavaş yavaş yürüyerek odama gittim üzerimi dikkatle değiştirip yatağıma uzandım.

~~~~~~~~

Dilbeste'den;

Yurdun kapısına geldiğimizde hâlâ şaşkındım. Sabah babam bir hışımla gelmiş ve hazırlanmamızı ve bundan sonra yurtta kalmamız gerektiğini söylemişti. Sorduğumda da hiç bir şey söylememişti. Babamla sarıldım. Dilruba'ya da sarıldı.

"Hadi Allaha emanet olun. Kendinize dikkat edin zaten her hafta sonu geleceksiniz"

Son kez sarıldıktan sonra içeri girdik.

•••••••••••••••••••••••••

Musab'dan;

Neşeyle bilgisayardaki raporları incelerken bugün gelecek olan Dilbeste'nin sevincindeydim. O sırada içeri Baran abim girdi.

"ooo kuzen ne bu neşe? "

Diyip koltuğa kuruldu.

"Her zamanki halim abi"

"He kesin öyledir. "

Kahkaha attı.

"Dilbeste gelecek diye değil mi? "

"Napıyım abi ya ?"

Suratımı astım.

"Kalk kalk babam çağırıyor"

"Hayırdır?"

Omuz silkerek cevap verdi.Amcamın odasının önündeyken kendime çeki düzen verip içeri girdim. Amcalarım ve babam hepsi buradaydı.

"Beni çağırmışsın amca? "

"Geç otur "

Babamın yanında ki sandalyeye oturdum. Babam sehpadaki dosyaları alıp kucağıma bıraktı.

"Bugün ki işin "

"Baba bunlar bitmez bugün "

"Artık sen düşün orasını yeğen o bitecek sabahlar mısın bilemem kimseden yardım almayacaksın "

"Müsadenizle"

Dosyaları kucaklayıp odama geçtim. Daha 5 dosyayı bitirmiştim ki öğle yemeği zamanıydı. Yemeği odaya getirtmiştim. Baran abiyle babam çıkmadan önce uğrayıp halimi hatrımı sorup gitmişlerdi. Niçin ceza verdiklerini anlamıştım elbet Dilbeste yi görmemem içindi.

AŞK-I SEVDA ( AŞK-I SERİSİ -2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin