Sevda

1.4K 69 1
                                    

2 yıl sonra;

Sevda'dan;

Hastane odasında fazla kalabalık olduğundan doktor dan yediğimiz tatlı azar dan sonra taburcu olmuştum ve konağa yolculuk yapmaktayız.

Evet merak ediyorsunuz biliyorum hemen anlatayım.Biz düğünü geçen sene yaptık Allahım çok güzeldi neyse evet hastaneden taburcu oldum çünkü şey... oğlum oldu.Biricik Musab ım kucağımda uyuyor ve ben bir oğluma Bir Uras a bakıyorum çok benziyorlar yav.Uras araba kullanmakla meşgul şoför pek tercih ettirmiyo biraz kıskançta:) ben hepsini oyun zannediyordum ama değilmiş.Çok iyi bir eş olduğu kesin yani bazılarına karşı saklasada gülen yüzünü bana karşı sürekli gülmekte.Gözlerimi dikiz aynasına çevirdiğimde Uras la gözlerimiz kesişti gülümseyip kafamı çevirdim.Araba durduğunda geldiğimizi anlamam mümkündü yani kapımı açıp sonra Musab ı sıkıca tutup arabadan indim.Bütün konak bizi bekliyordu. Uras ta eşyaları alıp yanıma geldi.

Tam Zelal hanımın elini öpeceğim omzumdan tuttu

Zelal hanım:sen git dinlen kızım Hem Musab ı yatır.

Başımla onaylayıp merdivenlerden çıkmaya başladım.Odama girip ordan Musab ın odasına açılan kapıyıda açıp içeri girdim burayı Uras döşemişti turkuaz dı her yer çok güzeldi oğlumu yatağına yatırıp dolaptan temiz kıyafet alıp giydirdim yavaşça üstünü güzelce örtüp birde öpüp odama geçtim.Küçük bir duş alıp hemen çıktum bir anda belimden tutulunca bağıracaktım ki

Uras:benim sakin ol.Ben den başka kimse sana dokunamaz

Sevda:dokundurmam ki.

Uras:hadi yorulduk uyuyalım

Sevda:olmaz şimdi Musab felan uyanır.

Uras:annemler bakar hem biliyorsun sensiz uyuyamıyorum

Sevda:olmaz şimdi onlara yük olmayalım.

Daha fazla mızmızlanmamasından odadan çıkıp aşağıya indim.Avluda bir hazırlık vardı yardım etmek için giderken Ayşe Hanım kolumdan tuttu

Ayşe hanım: senin ne işin var burda? Hem sen dinlesene

Sevda:yok Musab felan uyanır

Ayşe hanım:uyanırsa biz bakarız sen git yat dinlen.

Sevda:ama...

Ayşe hanım: itiraz istemiyorum hadi.

Bende hemen odaya girip üstümü değiştirdim.Uras ne kadar yatsada uyumadığını biliyordum hemen ona yaklaştım tamam hava soğuk olmaya bilir ama avluya çıkınca üşümüştüm Uras ın sıcacık kolları arasında göz kapaklarım ağırlaştı hiç direnmeden göz kapaklarımı serbest bıraktım.

Tıklatılan kapı sesiyle gözlerimi açtım. Kim bu saatte?
Uras 'la havle ' çekerek ayağa kalkıp kapıyı açtı. Hafif aralayıp baktı ben görülme korkusuyla pikenin altına saklandım. AHH çok mantıklı!!!
Pikeden Uras ı görebilecek aralık açıp bakmaya başladım.Uras kapı araladığında olduğundan odanın içi gözükmüyordu. Hemen kalkıp dolaptan kıyafetleri alıp banyoya geçtim. Üstümü giyinip odaya geçtim. Uras üstünü giyinmiş bir şekilde yatakta oturuyordu.

"Kimmiş gelen? "

"Mirza "

"Ne diyormuş ?"

"Yemek yenecekmiş bizi çağırmaya gelmiş"

"İyi ben Musab'a bakıyım sonra aşağıya ineriz"

Ben odadan odaya geçip oğluma baktım.Mışıl mışıl uyuyordu kıyamadı  uynadırmaya.

AŞK-I SEVDA ( AŞK-I SERİSİ -2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin