"Mayat ke depan rumah aku ni? "Joongki keluar dari kereta. Dia melangkah menghampiri tubuh seorang gadis.Dicari nadinya. Hidup. Terus diangkat badan gadis itu masuk ke dalam rumahnya. Kereta hitam itu dibairkan diluar pagar.
---
Lampu bilik dibuka. Diletakkan gadis itu ke atas katil. Rambut yang menutupi muka ditolak agar wajah gadis itu kelihatan.
Joongki memerhati setiap tubuh gadis dihadapnnya. Terdapat darah mengalir dikepala dan perut.
Asal ni..
Tanpa buang masa. Terus dicapai alat pembedahan di dalam begnya.
Dibalut kepala selepas meletakkan ubat dan jahit. 3 jahitan.
Selepas itu dia melihat darah yang keluar dari perut gadis itu. Dia merenung wajah suci gadis yang masih tidak sedarkan diri.
Tanpa buang masa gunting dicapai lalu dia gunting dikawasan perut saja. Tak boleh bukak baju suka2.
Ya. Terdapat luka besar kelihatan. Darah masih mengalir. Sebagai doktor pakar bedah dia terus melakukan kerjanya. iaitu menutup luka itu dengan jahitan. Panjangnya lebih dari 4inci. Mungkin terkena duri atau ranting pokok yang tajam.
---
"Akhirnya siap." Dia memandang tubuh gadis itu yang berbaju kotor. Dia merenung gadis yang terbaring.
Joongki keluar dari bilik itu lalu mencari baju yang agak longgar dan agak girl. Jumpa. Dia turun semula.
"Erkk..aku buka baju jee..yang bawah aku buka lepas aku selesai pakaikan baju ni." Kata Joongki lalu membuka baju Gadis itu.
Selesai. Diam Joongki melihat kulit putih milik gadis ini. Glup. Bra berwarna Hitam. Memang nampak sesuai dengan warna kulitnya. Glup.
Joongki..
Joongki!!! Sedar. Seorang doktor tak akan buat macam ni. Bahaya betul..
Akhirnya Joongki akur dengan bisikan tadi. Terus baju disarungkan ke badan gadis itu.
Kini dia harus membuka seluar gadis itu agar lebih selesa. Patut ke? Tak payah la..
Joongki keluar ditangannya terdapat baju gadis itu. Baru saja ingin masukkan ke dalam mesin pencuci. Satu kad jatuh dari poket.
Dimasukkan baju gadis itu ke dalam mesin pencuci. Dia tunduk mencapai kad itu.
KIM ARA..
17 TAHUN..
PELAJAR 3 TAHUN AKHIR..
SEKOLAH ELIT CHANIOLISPES"apa punya nama sekolah la.." Joongki menyandarkan badannya ke dinding. Dia mengeluh.
Akhirnya dia berjalan ke sofa. TV dibuka. Saluran Berita dicari.
Satu kemalangan Bas telah berlaku di simpang ini. Di dalam bas itu terdapat lebih dari 20 pelajar dan seorang masih belum ditemui. Dalam kemalangan ini..Kami bersyukur kerana tiada kematian hanya cedera ringan sahaja.
Gadis bernama Kim Ara masih belum ditemui. Kami disini berharap agar gadis ini dijumpai dengan selamat. Saya Park -
"Kakak aku!! Kenapa kau tutup!! " Chanyeol menjeling Sehun. Baekhyun merenung Chanyeol.
"arghhh!! "Baekhyun memeluk tubuh. Kalau dia tak ditemui dalam masa 1 bulan? "Soal Baekhyun.
"Polis akan sahkan bahawa kes ini ditutup. Maknanya Kim Ara tak wujud.." Jelas Sehun lagak seorang Polis.
"Ha?!ya!! "Kai menjerit. Ada ke patut bagitau macam tu. Mahu Baekhyun tendang sama masuk sungai sarawak?.
"Betul la..selalunya pakcik aku cakap macam tu la.." Sehun pertahankan dirinya. Kai menjeling. geram!! .
YOU ARE READING
BE MY LAST MEMORY 🔞?!
FanfictionKim Nara. Aku adalah adik angkat kepada dia siapa? Baek. Lelaki yang pelik tambah gatal. Nampak macam penyayang tapi sayang miang. Untuk diringkaskan cerita. Aku anak angkat kepada keluarga dia. Jadi tak salah kalau aku juga pernah suka dia? Hubunga...