PERHATIAN:: GADIS BAWAH UMUR DIHARAPKAN JANGAN BACA. CERITA INI TERLAMPAU KOTOR DAN TIDAK BAGUS UNTUK GADIS YANG AKAN AMBIL PT3. DAN UPSR JUGA BIARPUN DAH HABIS PERIKSA..INGAT BAWAH UMUR DILARANG BACA...
Baekhyun membulatkan mata apabila mendengar yang asrama mereka akan mengadakan lawatan ke Tokyo Jepun. Aku juga terkejut.
"Gd siapa yang bagi arahan ni?" Soal Taeyeon juga terkejut bukan apa. Jepun tu..
"Pengetua. malah dia juga akan sediakan pertandingan bila tiba disana." Gd memberitahu kepada ketua Pemeriksa drom. Taeyeon.
"Dua buah asrama?" Soal Sehun. Sehun baru saja turun dari drom.
"Betul. Dua. Asrama 1 akan ke Tokyo tapi asrama 2 akan pergi ke Taiwan" Sehun mengangguk lalu duduk disebelah aku. Dia merenung aku. Wajahnya tiba2 pucat dan berdiri terus dia berjalan menghampiri Baekhyun.
"Baek,aku...aku nampak A...a" Baekhyun memotong.
"Aku nampak jugak" Baekhyun menulis apa yang dikatakan oleh Gd.
___
Aku mencari telefon bimbit. Jumpa!!. Aku mendail nombor telefon jungki.
"Oppa" jungki diam.
"Apa? Oppa mngatuk ni." Aku mengeluh.
"Aniya. Adik akan pergi tokyo?!" Aku menjerit sekuat mungkin. Jungki diam dan menjauhkan telefon dari telinga.
"Jangan la menjerit. Oppa nak tidur tak senang tau" Dia mengeluh apabila menjeling jam di dinding.
3.pagi.
"Tak tidur?" Soal dia. Aku diam.
"Baru habis perjumpaan" Dia hanya diam tiba2..
"Adik?! Pergi tokyo?!" Soal jungki. Aku ketawa dihujung talian. Kelakar Oppa .
"Ya."
"Nanti Oppa belikan apa yang patut. Bagitau je.."
"Ok."
"Oh..Oppa kena pergi tidur sebab esok Oppa nak kena bedah orang. Soo bye" talian dimatikan. Aku mengeluh.
Tak nak cakap dengan aku la tu. Tiba2 pintu bilik aku diketuk. Aku mengeluh mamat mana la yang sedap2 ketuk bilik aku.
"Apa?!" Soal aku. Aku menjerit dari dalam.
"Pinjam tandas!!!" Jerit orang diluar. Aku berjalan dan membuka pintu. Jimin rakan sebilik baekhyun sedang tersenyum manis tapi menahan dari terkencing.
"Hmmm..." akhirnya dia masuk dan terus masuk ke dalam tandas. Aku diam merenung dia.
Aku berjalan kearah almari pakaian dan menukar pakaian. Aku letakkan baju yang dipakai ke dalam bakul dan akan dibersihkan esok. Aku tidak perasan Jimin perhatikan aku dari belakang dengan mulut yang tidak tertutup.
Bar juga aku buka. Jimin jadi hilang arah walaupun tidak melihat di depan. Aku menyalin bra yang lain. Hitam. Aku juga mencapai baju bertali halus dan mengurangkannya. Selepas itu, aku membuka seluar jeans aku. Jimin diam jantungnya berdebar apabila aku cuba membuka seluar dalam.
Dia tak perasan aku ke?. Jimin menyoal dirinya dalam hati.
" mana seluar dalam aku?" Aku memang jenis begini. Tak jumpa. Selagi tu aku tak akan buka atau tukar. Aku membuka semua laci dan jumpa. Aku menurunkan seluar dalam aku yang berwarna hijau. Jimin terkedu liurnya yang telah keluar dilap. Nafsunya hampir menguasainya apabila kelihatan bentuk punggung milik ara di hadapannya.
Enak. Nafsu Jimin membisik. Jimin terus masuk ke dalam tandas. Dia tak tahan. Melihat punggung saja membuatkan dia teransang apatah lagi melihat bahagian depan. Dia tak tahan.
YOU ARE READING
BE MY LAST MEMORY 🔞?!
Fiksi PenggemarKim Nara. Aku adalah adik angkat kepada dia siapa? Baek. Lelaki yang pelik tambah gatal. Nampak macam penyayang tapi sayang miang. Untuk diringkaskan cerita. Aku anak angkat kepada keluarga dia. Jadi tak salah kalau aku juga pernah suka dia? Hubunga...