"Apa ni!! "Jerit Aku lalu menolak Baekhyun. Maaf terpaksa.."Wae? Awak tak suka? kau tahu tak aku rindu kau..!!" Jerit Baekhyun. Aku diam. Rindu? Kalau rindu kenapa tak Call?.
"What? Kita tak pernah jumpa..ini pertama kali saya jumpa dengan senior.." Kata aku. Ye. Aku nafikan semuanya.
"Jadi macam mana kau boleh ada nmbr telefon Ara? Muka kau iras Ara.." Soal Baekhyun aku diam. Betul. Aku setia nmbr ni. Aku gigit bibir. Kalah.
"Ok. Betul.. saya Kim Ara yang Senoir cakp tu." Kata aku. Baekhyun tersenyum. Aku merenung Baekhyun dengan pandangan Yang aku sendiri tak boleh fikir.
"But..Lupakan..lupakan apa yang pernah brlaku pada diri kita..Saya tak nak ada kaitan dengan Awak..Saya minta diri dulu.." Aku beredar dari situ. Tapi tiba2 tanganku ditarik oleh Baekhyun.
"Apa? "Soal aku dengam Suara mndatar. Dia merenung aku. Renungan pmbunuh. Gulp. Aku akan mati ke? Omg!!! .
"Jadi..Kau tak pernah rindu aku? "Soal Baekhyun.
"Tak.."
"Walau sedikit pun.."
"Tak.."
"Baik..aku akan lupakan kau..perempuan yang dah buat aku sengsara selama 4 bulan..yang sekarang angkuh macam badak air.. aku rasa mnyesal..mnyesal sebab rindukan kau..Huh..ok. kita tak akan ada apa2 hubungan lagi..Over!"terus Baekhyun melepaskan tangan aku lalu masuk ke Asrama.
Aku menitiskan air mata.
'Jadi kau tak pernah rindu aku ' suara Baekhyun keluar.
"Ya. Aku rindu..tapi aku terpaksa! "
'Walau sedikit' Suara itu bermian semula. Aku diam. Pedih. Sakit.
"Sedikit? Rindu aku pada kau Macam kolan renang.." Aku cuba buat lawak 30sen. Jadi? Tak!! Lagi aku menangis adew la.
Aku diam. Kaki aku melangkah masuk ke dalam Asrama.
---
"Apehal kau ni? "Soal Jimin yang baru selesai mandi. Keluae saja dalam tandas dia lihat Baekhyun membuang cadar dan semua yang ada atas katil itu dibuang ke bawah.
"Arghhh!!!! "baekhyun menjerit. Apa salahnya kalau kau rindu aku. Walau sedikit..macam pasir atau habuk. Tak penting sangkat ke aku? Kejam sangat ke aku.
Baekhyun diam. Dia memeluk lutut pandangannya dihalakan ke luar bilik. Dia merenung pohon pokok diluar.
"Gila sudah kawan aku.."Selamba Jimin berkata. Tapi dia tahu..Baekhyun ada sembunyikan sesuatu..sesuatu yang besar darinya tapi apa? Bukan itu saja Jimin dapat rasakan..dia melindungi seseorang..seseorang yang penting. But.. siapa dan kenapa??
BERSAMBUNG..
YOU ARE READING
BE MY LAST MEMORY 🔞?!
FanfictionKim Nara. Aku adalah adik angkat kepada dia siapa? Baek. Lelaki yang pelik tambah gatal. Nampak macam penyayang tapi sayang miang. Untuk diringkaskan cerita. Aku anak angkat kepada keluarga dia. Jadi tak salah kalau aku juga pernah suka dia? Hubunga...