4. fejezet

309 29 0
                                    

Szerencsére senki nem állított meg, így egyenesen az udvarra futottam, ahol nem volt senki. Ezt jobban szeretem. A magányt. Annyival megnyugtatóbb. Felültem egy pad támlájára, és előhalásztam a táskámból a rajzot, amin dolgoztam. Már mindjárt kész.

Talán negyed órája lehettem egyedül, amikor a magányomnak egy hang vetett véget.

-Szépen rajzolsz. Ő a pasid?

Felnéztem. A szívem nagyot ugrott. Azt hittem valamelyik idióta az asztalos "barátaim" közül, de nem. Sam volt az. Hogy mit keresett ott? Mit tudom én.

-Fogalmam sincs ki ez-ráztam meg a fejem, amikor észbe kaptam, hogy nem kellene a fiút bámulnom.

-Mutasd csak!-fordította maga felé a lapot, hogy jobban szemügyre vegye. Soha, senkinek nem mutattam még meg a rajzaimat, kivéve természetesen Marcust.

-Én ismerem őt. Ide jár. Colby Brock az-próbált meg segíteni. Vagyis ő úgy gondolta, hogy most segít. Merthogy az elmúlt huszonnégy órában több emberrel találkoztam, mint amennyivel lehetséges lenne.

-Ki az a Colby Brock?-húztam össze a szememet, majd ránéztem Samre.

-A menő srácok egyike.

Oh! Ooohhhh!

De miért álmodtam Colbyról? És miért rajzolgatom? Miért nem tűnt fel, hogy ez a srác ugyanaz, mint akit emlékezetből rajzolgatok? Á, kész agyrém.

-Várjunk! De hiszen te a menőkkel ebédeltél! Akkor hogy hogy nem tudod ki ő? És miért tagadod, hogy nem ismered?-nézett rám kérdőn.

Tekintetünk összetalálkozott, én pedig reflexből felálltam és sietni kezdtem a suli felé.

-Most meg hova mész?-kiáltott utánam.

-Még van egy órám-vetettem oda a vállam felett.

Pedig csak egyedül akartam lenni. Megijedtem Samtől. Fogalmam sincs mi történik körülötten. A régi iskolámban én voltam a lúzerek lúzere, az árva csaj, aki antiszoci, és csak makog, ha valaki a közelébe merészkedik.

Ugyhogy... felhívtam Marcust.

 felhívtam Marcust

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.
You must choose - Sam and Colby (BEFEJEZETLEN)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt