5; Een tweede date.

1K 66 3
                                    

Jai's point of view.

'Hoe was het gister avond?' vraagt Dioni nieuwsgierig. Het liefst zou ik een blijheidsdansje doen. Het was gister zó gezellig. 'Heel gezellig, we gaan vandaag naar de kermis.' vertel ik. 'Zozo, het loopt dus goed tussen jullie.' lacht Emily. 'Zeker weten, ik vind haar echt heel leuk.' leg ik uit. 'Dat is mooi.' lacht Cassius. Dioni zet Luna in de box. 'Jullie passen goed bij elkaar.' zegt hij. 

Selena's point of view.

'Je ziet er leuk uit.' glimlacht Jai als we over de kermis lopen. 'Dankje jij ook.' glimlach ik. We zijn net in het reuzenrad, de botsauto's en the breakdance geweest. 'Waar wil je nu in?' vraag ik. 'Geen idee, kies jij maar.' antwoord Jai. 'Hmm.. Wat dacht je van iets engs?' grijns ik. 'Het spookhuis?' stelt Jai voor. Ik knik en we lopen richting het spookhuis. We kopen kaartjes en lopen naar binnen. 'Wauw, ik krijg nu al rillingen.' mompel ik. 'Don't worry, super Jai is hier.' grinnikt Jai. Ik begin te lachen en we lopen een donkere hal in. 

'Oké dat was eng.' mompelt Jai. Rillend lopen we het gebouw uit. 'Ja, dat had ik niet verwacht.' mompel ik. 'Wil je een suikerspin?' vraagt Jai. Ik knik. 'Is goed.' glimlach ik. We lopen richting de suikerspin kraam en kijken hoe de man de suikerspinnen maakt. Hij geeft ze aan ons. We bedanken hem en Jai geeft het geld. Dan lopen we een rondje over de kermis. Ik kijk hoe een meisje en beer probeert te grijpen. 'Dat gaat der nooit lukken.' mompel ik. 'Zo moeilijk is het niet hoor.' lacht Jai. 'Nou, mij is het nog nooit gelukt.' zeg ik en ik gooi mijn lege stokje in de prullenbak. Jai doet hetzelfde. 'Dan laat ik wel zien hoe het moet.' grijnst Jai en hij trekt me naar de grijpmachines toe. Binnen één rond heeft hij gewonnen. 'Wat? Hoe?' lach ik. 'Ik zei toch, zo moeilijk is het niet.' lacht hij. 'Hoe doe je dat?' vraag ik verbaasd. 'Ik leer je het wel.' antwoord Jai. Ik pak de hendels vast en Jai legt de gewonnen knuffel aan de kant. Hij legt zijn handen op mij handen. 'Je moet er gewoon geduld voor hebben.' begint hij. 

Jai's point of view.

'Was het leuk met Selena?' vraagt Emily. Ik knik. 'Heel leuk.' grinnik ik. 'Oh god volgensmij moet Selena me wat vertellen.' lacht Emily. 'Ik zeg niks.' grijns ik. Samuel komt de woonkamer in. 'Mensen, ik heb een vraag.' begint hij. 'Ask us bitch.' grijnst Cassius. Samuel pakt een kussen van de bank en gooit hem tegen zijn hoofd aan. 'Het is serieus.' mompelt hij. 'Wat is er?' vraagt Emily nieuwsgierig. 'Stel je zit in een beroemde boyband. En iemand stelt je voor om mee naar New York te gaan voor drie jaar, wat zou je doen?'.

He's kinda cute  (Twins?) Deel 1, 2 en 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu