Dioni's point of view.
Samuel loopt achter me aan. 'Moet dit echt?' mompel ik. 'Ja, wie weet wat je van plan bent.' zegt hij. Ik stop met lopen en draai me om. 'Rot gewoon op! Ik ben niet in de stemming voor een stalker!' schreeuw ik boos. 'Dioni, je wilde zelfmoord plegen!' roept Samuel. 'Nou en? Wie boeit dat?' schreeuw ik. 'Iedereen!' schreeuwt Samuel. Ik slik even. 'Het zal wel.' mompel ik. Ik draai me om en loop weg. Samuel blijft staan. Ik zucht even en ga zitten. Iedereen kijkt me aan. Wanneer stoppen ze daar mee? Ik sta weer op en loop naar de weg. Ik slik even.
Jai's point of view.
'Jai! Jai!' klinken gillende stemmen. Ik stop met lopen en draai me om. Er komen fans aan gerend. 'Mogen we op de foto?' vragen ze. Ik knik. 'Ja natuurlijk! Waarom niet?' glimlach ik alsof er niks aan de hand is. Ik ga met ze allemaal op de foto en deel handtekeningen uit. 'Super erg bedankt!' zeggen ze en ze omhelzen me. Ik lach even. 'Geen probleem.' glimlach ik. Ze lopen weg en ik loop verder. Mijn telefoon gaat, het is Samuel. Ik neem op. 'Hey Sam.' zeg ik. 'Wat? Ben je hem kwijt geraakt?' vraag ik. 'Oké, oké, ik zie je zo!' roep ik. Ik hang op en begin te rennen.
Samuel's point of view.
Ik kan niet boos op Dioni zijn. Dat hij tegen me uit gevallen is, want ik begrijp hem heel goed. Maar toch.. Ik zucht en draai me om. Ik loop de straat op waar Dioni net heen liep. Dioni staat op de stoep. Het lijkt alsof hij voor een auto langs wilt gaan lopen. 'Dioni!' schreeuw ik. Ik ren naar hem toe. 'Ben je gek?' vraag ik. Hij staart stil naar de grond. 'Dioni!' roep ik. Hij kijkt op. Zijn ogen zijn dik en rood en er rollen tranen over zijn wangen. 'Wat wil je Samuel?' snikt hij. 'Doe dit niet.' smeek ik. Jai komt aangerend. 'Ik wil gaan, laat me dan ook gaan.' snikt Dioni. 'Ik laat je niet, we houden van je.' zegt Jai. Dioni schudt zijn hoofd. 'Het zal wel.' snikt hij en hij stapt de weg op. Er komt een auto aan. Hij raakt Dioni. Dioni valt op de grond met zijn ogen gesloten. 'Dioni!' schreeuwt Jai.
JE LEEST
He's kinda cute (Twins?) Deel 1, 2 en 3
Fanfiction(Dit is geen nieuw deel van Twins? Maar in dit boek voeg ik de personen en wat er is gebeurt in toe, Selena leert de jongens van B-Brave, Emily en Luna kennen. Twins? eerst lezen hoeft niet, maar is wel zo handig.) Selena verhuist naar Amsterdam. Ze...