Deel 3 26; En ik ga hem grijpen..

457 35 7
                                    

Oké, ik ga als ik tijd heb wattpad boeken lezen, als ik er ooit tijd voor heb.. Laat me in de reacties of privé weten welke boeken ik moet lezen van jullie xx

Jai's point of view.

Ik open de deur en samen met Cassius naar binnen, het gesnik van Dioni ging steeds zachter en ik heb een gok gewaagt dat hij in slaap is gevallen. Hij ligt op de grond met zijn ogen gesloten. 'Die jongen kan ook overal in slaap vallen.' mompelt Cassius en ik knik. Hij tilt Dioni op en legt hem in het bed. Ik zie een schrift liggen en pak het op. Ik blader er door heen, allemaal brieven van zijn moeder. Ik glimlach even. Ze schreef altijd in het schriftje en dan kwam Dioni daar 's avonds achter, hij lag altijd onder zijn kussen met een nieuwe brief er in. 'Ik denk dat we Dioni beter kunnen laten, hij kan wel wat slaap gebruiken.' zeg ik en Cassius knikt. Ik leg het schrift gesloten op het bed en we lopen de kamer uit. 

Dioni's point of view.

Ik open mijn ogen als ik een hand door mijn haar voel. Ik zie Emily zitten en ze glimlacht even. 'Hey.' zegt ze zacht. Mijn ogen voelen enorm zwaar en ik gaap even. 'Zijn Jai en Cassius er nog?' mompel ik slaperig. Emiy schudt haar hoofd. 'Ik heb ze weg gestuurd, ze zaten zo op je hielen en ik weet dat je dat niet fijn vind.' zegt ze. Ik glimlach zwakjes. 'Dank je wel, je bent een schat.' zeg ik en ze glimlacht even. Ik ga recht op zitten. 'Het spijt me..' zucht ik. Zehaalt haar hand door mijn haar. 'Het geeft niet lieverd, ik begrijp je.' zegt ze zacht. 'Ik had niet zo dom moeten doen, ik weet niet waar ik zat met mijn hoofd.' zucht ik. Ze pakt mijn gezicht vast. 'Dioni, het is goed.' zegt ze en ik knik. Ik trek haar naar me toe en ze gaat tussen mijn benen zitten. 'Ik hou van je.' zeg ik zacht. 'Ik ook van jou.' antwoord ze. Ik druk mijn lippen op die van haar en na al deze dagen vergeet ik even alles. Alle tranen die over mijn wangen hebben gerolt, de pijn die ik heb gevoelt omdat ik weet dat ik bij Emily veilig ben. Ik trek haar dichter tegen me aan zonder onze kus te onderbeken. 'Papa.' klinkt een stemmetje. Ik maak me los van Emily. Luna staat in de deuropening met Meneer Beer in slepend over de grond en een papier in haar handen. 'Hey liefje.' zeg ik zacht. Ze klimt op het bed. 'Papa ik heb je gemist.' zegt ze zachtjes. Ik trek haar op mijn schoot en geef haar een kus. 'Ik jou ook kleine prinses.' zeg ik. Ze drukt het papier in mijn handen. 'Ik heb deze voor jou gemaakt op school.' zegt ze. Ik bekijk de tekening. Er staan twee grote poppertjes op, en twee kleine. Ik glimlach even. 'Vind je hem mooi papa?' vraagt ze zachtjes. Ik trek haar tegen me aan. 'Ik vind hem prachtig kleine prinses.' glimlach ik en ik geef haar een kus. Jayden begint te huilen en ik wil op staan. 'Ik ga wel, rust jij nou maar wat uit.' zegt Emily en ze loopt de kamer uit. 'Papa ziet er moe uit.' zegt Luna. Ik haal mijn hand door haar haar. 'Papa is ook een beetje moe schatje.' antwoord ik. 'Dan moet je slapen.' zegt ze en ze trekt aan mijn arm dat ik onder de deken moet gaan liggen. Ik ga liggen en ze drukt een kusje op mijn lippen, dan gaat ze naast me liggen. 'Slaap lekker papa.' zegt ze zacht. 'Slaap lekker kleine prinses.' antwoord ik. Misschien hoeft het niet makkelijker te worden, maar gewoon minder. Ik heb een geweldig gezin en ik weet zeker dat ik ondanks al mijn verlies nog gelukkig kan worden, er is nog een kans, ik weet het zeker en ik ga hem grijpen.. 

He's kinda cute  (Twins?) Deel 1, 2 en 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu