Deel 2 30; Ik wil niet!

414 32 2
                                    

Dioni's point of view.

'Dioni, word eens wakker.' klinkt een stem. Ik kreun even. 'Laat me met rust.' mompel ik slaperig. 'Dioni!' klinkt een andere stem. Ik zucht even en open mijn ogen. Blijkbaar lag ik nog steeds tegen Jai aan. 'Wat moeten jullie?' vraag ik slaperig als ik Jai en Samuel zie. 'Je gaat even met Sam mee.' zegt Jai. 'Waar heen?' vraag ik. 'Dat zie je vanzelf wel.' antwoord Samuel. 'Jongens, wat is dit voor een stom spelletje?' vraag ik. 'Je gaat gewoon mee.' zegt Samuel en hij trekt me van Jai af zijn auto in. 

Samuel parkeert de auto bij het ziekenhuis. 'Sam, what the fuck is dit?' vraag ik. 'Het ziekenhuis, dat zie je toch.' zegt hij. 'En wat doen we hier?' vraag ik. 'Dat weet je best.' antwoord hij en hij stapt uit de auto. Hij doet mijn deur open. 'Kom nou mee, anders komen we te laat.' zegt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Ik ga niet.' antwoord ik. 'Dioni, doe nou niet zo moeilijk.' zucht hij. 'Waarom doe je dit Sam?' vraag ik. 'Ik doe dit voor jou en voor Emily.' zegt hij. 'Oh ja, natuurlijk, Emily, waarom bedacht ik dat zelf niet?' vraag ik en ik zucht even. Samuel maakt mijn gordel los en trekt me de auto uit. 'Ik wil niet!' schreeuw ik tegen hem en ik probeer me los te trekken. Samuel laat me los. 'Waarom niet Dioni? Want je gebruikt een kut smoes om niet te gaan, wat is de echte rede?' vraagt hij. 'Ik.. Ik.' stotter ik en ik haal een hand door mijn haar. Ik leun met mijn handen tegen de auto. 'Dioni, wat is de rede?' vraagt Samuel. 'Ik ben bang.' zeg ik zacht. 'Je gaat nou toch niet menen dat je bang voor de dokter bent?' vraagt Samuel half lachend. Boos draai ik me om. 'Nee, natuurlijk niet! Ik ben bang dat ze er achter komen dat ik een of andere kut ziekte heb en dat ik dan Emily en Luna achter moet laten!' schreeuw ik kwaad en snikkend te gelijk. 'Jezus Dioni, waarom zeg je dat dan niet?' vraagt Samuel geschrokken. 'Ik.. ik kon het niet oké?' snik ik. 'Ik snap dat je bang bent Di, maar het kan ook mee vallen.' zegt hij. 'Ik wil het niet, ik wil Emily en Luna niet achter laten.. Ze is Kaj al kwijt.' snik ik. Samuel trekt me tegen zich aan. 'Je gaat niet dood Dioni, je laat hun niet achter, het komt allemaal wel goed.' zegt hij. Ik schud snikkend mijn hoofd. 'We gaan naar binnen en je zult het zelf zien.' zegt hij. 'Ik ga niet.' snik ik. 'Sorry jongen, maar dan doen we het zo.' zegt Samuel en hij hangt me over zijn schouder. 'Godver Samuel! Laat me los! Ik wil niet!' schreeuw ik en ik sla op zijn rug. 'Dioni, het kan zo niet langer, we moeten er achter komen wat je hebt.' zegt Samuel. 'Ik wil toch godverdomme niet!' schreeuw ik. 

He's kinda cute  (Twins?) Deel 1, 2 en 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu