Deel 3 14; Beloofd is beloofd..

415 35 13
                                    

Jai's point of view.

Ik zie Cassius in de wachtkamer zitten en ren naar hem toe. 'Wat is er gebeurt?' vraag ik geschrokken. Cassius staat op. 'Hij zat in de auto en er reed op eens een auto tegen hem aan, de andere bestuurder bleek dronken te zijn en heeft het niet overleefd.' verteld Cassius. 'En waar is Samuel? Hoe gaat het met hem?' vraag ik bezorgt. 'Ze zijn hem aan het opereren.' antwoord hij. Met een zucht ga ik zitten. 'Is er een kans dat hij.. het niet overleefd?' vraag ik. 'Ik weet het niet, ze vertellen me niks tot de operatie voorbij is, en dat kan nog pittig lang duren.' mompelt Cassius en hij gaat naast me zitten. 'Heb je hem kunnen zien?' vraag ik. 'Alleen dat ze hem langs reden, het zag er echt niet best uit.' antwoord Cassius. Ik wiebel zenuwachtig heen en weer. 'Waar is Dioni? Je was toch bij hem?' vraagt Cassius. Ik knik. 'Ik heb tegen hem gezegt dat hij bij Luna moest blijven en ben weg gegaan, al denk ik niet dat hij er blij mee is.' antwoord ik.

Dioni's point of view.

Nerveus staar ik voor me uit. Waarom belt Jai maar niet? Emily gaat naast me zitten. 'Hij belt wel.' zegt ze en ik knik. Jayden begint te huilen. Emily wilt op staan. 'Ik ga wel, ik kan wel wat afleiding gebruiken.' zeg ik en ik loop naar boven. Boven aangekomen til ik Jayden uit zijn bedje. Ik ga op de stoel zitten die in de kamer staat met Jayden in mijn armen. Hij word stil en kijkt me met grote ogen aan. Hij grijpt met zijn handjes naar mijn vinger. Ik glimlach even als hij mijn vinger in zijn mondje stopt. Mijn telefoon gaat en ik leg Jayden in zijn bedje. Dan neem ik mijn telefoon op, verwachtend dat het Jai is. 'Dioni.' klinkt de stem van mijn manager en ik zucht even. 'Wat is er?' vraag ik. 'Je hebt volgende week nog een interview.' zegt hij. 'Wat? Waar slaat dit op? We hadden iets afgesproken?' brom ik. 'Je hebt geen keuze Dioni.' antwoord hij. 'We hadden afgesproken dat dit een half jaar lang niet zou gebeuren!' roep ik boos. 'Het is dit, of dit is het einde bij B-Brave voor jou, het spijt me, maar dit interview is belangrijk.' zegt hij. 'Je kan dit echt niet maken, je hebt me beloofd dat er een half jaar break zou zijn, geen optreden, geen interview niks. Wat is dit voor bullshit?' vraag ik. 'Dioni, als je het niet doet zitten er gevolgen aan.' zegt hij. 'Ach stik er in.' brom ik en ik hang op. Er is ons een pauze van een half jaar beloofd, waarom houdt hij zich er niet aan? Mijn telefoon gaat, en ik zie dat het Jai is. Snel neem ik op. 'Jai, en?' vraag ik. 'Dioni..' snikt hij.

He's kinda cute  (Twins?) Deel 1, 2 en 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu