Dioni's point of view.
Om de hoek van de steeg zie ik Luna lopen achter een katje aan. 'Luna!' roep ik en ik ren naar haar toe. Ik pak haar bij haar armpje vast en ze draait zich om. 'Luna, wat zei ik nou?' vraag ik. 'Katje.' zegt ze en ze wijst naar het katje die weg loopt. Ik hurk voor haar neer. 'Wat zei papa tegen jou?' vraag ik. 'In de tuin blijven.' zegt ze met grote ogen. 'Papa was ongerust, je had in de tuin moeten blijven.' zeg ik. Ze kijkt me treurig aan. 'Het spijt me papa.' zegt ze zacht. 'Ga je de volgende keer luisteren?' vraag ik en ze knikt. 'Goed zo.' zeg ik en ik voel aan haar voorhoofdje. De koorts lijkt weer erger te zijn geworden. Ik til haar op en loop terug naar de jongens. 'Ik leg haar even in bed, de koorts is weer erger.' zeg ik en we lopen naar binnen.
Ik sta op. 'Papa.' begint Luna. Ik draai me om en ze kijkt me met traan oogjes aan. Ik hurk naast het bed. Er rolt een traan over haar wangetje. 'Ben je boos?' vraagt ze zacht. Ik kijk even naar haar. 'Nee liefje, ik was heel even boos, maar papa schrok vooral.' leg ik uit. 'Vind je me nog lief?' vraagt ze. Ik glimlach even en ga op het bed zitten. Ik trek haar op mijn schoot. 'Kleine prinses, ik zal je altijd lief vinden, wat je ook doet, je bent toch mijn kleine prinses?' zeg ik en ik veeg haar traantjes weg. Ik geef haar een kus. 'Ik zal altijd van je blijven houden.' zeg ik en ik leg haar weer onder de dekens. 'Ik hou van je papa.' zegt ze zacht. 'Ik ook van jou kleine prinses.' zeg ik en ik geef haar een kus. Dan loop ik de kamer uit, richting de kamer van Jayden. Als ik hem met zijn oogjes open zie liggen til ik hem uit het bedje en neem ik hem mee naar beneden waar de jongens zitten. Ik ga op de bank zitten met Jayden op mijn schoot. 'En word er nog een derde kind verwacht?' grijnst Cassius. Ik kijk hem even aan en grinnik. 'Ja, denken jullie daar over?' vraagt Jai nieuwsgierig. 'Ik weet het niet, eerst kijken hoe Jayden wat ouder word. Misschien dat het ooit wel gaat gebeuren.' antwoord ik. 'Zo zo, dus Dioni vind het vaderschap wel leuk?' vraagt Cassius. Ik glimlach even. 'Ik vind het geweldig, het is geweldig om ze op te zien groeien en daar een deel van uit te mogen maken.' zeg ik. 'Een deel van uit te mogen maken? Gast, je hebt dat kind gemaakt.' lacht Jai. Ik grinnik even. 'Jai, ik hoef geen beelden voor me te zien.' lacht Cassius. Ik lach. 'Sukkels.' grijns ik. 'Mag ik hem vasthouden?' vraagt Jai en ik knik. Hij pakt Jayden aan en Jayden kijkt hem met grote oogjes aan terwijl die met zijn handjes naar Jai grijpt. Jai glimlacht. 'Wat een leuk joch.' glimlacht hij. 'Dioni maakt mooie kindjes.' grijnst Cassius en ik geef hem een duw. 'Weten jullie wanneer Samuel naar huis mag?' vraag ik. De jongens schudden hun hoofd. 'De dokter belt me als hij meer weet en als Sam wakker word, verders ligt het er aan hoe het met hem gaat.' legt Cassius uit. Ik hoop zo dat alles goed komt..
JE LEEST
He's kinda cute (Twins?) Deel 1, 2 en 3
Fanfiction(Dit is geen nieuw deel van Twins? Maar in dit boek voeg ik de personen en wat er is gebeurt in toe, Selena leert de jongens van B-Brave, Emily en Luna kennen. Twins? eerst lezen hoeft niet, maar is wel zo handig.) Selena verhuist naar Amsterdam. Ze...