Gewoon eventjes een random vraag. Wat vinden jullie van Dioni zijn kleurrijke haar? Ik vind het super tof want van al die kleurtjes word ik vrolijk, whaha xoxo.
Dioni's point of view.
Ik loop rondjes op het strand. 'Luna?' schreeuw ik, hopend dat ze ergens op duikt. Ik kijk naar het water en zie iets liggen. 'Luna!' schreeuw ik en als een gek begin ik te rennen. Ik ren het water in richting het diepere gedeelte. Ik duik in het water en zwem naar Luna toe, zo snel als ik kan. Hijgend kom ik bij Luna aan. 'Fuck!' roep ik. Ze ligt met haar ogen gesloten. Ik til haar op. 'Blijf bij me meisje.' fluister ik en zo snel als ik kan ga ik naar het zand. Ik leg Luna op het zand. 'Oh mijn god.' mompelt Emily en de jongens, Selena en Emily komen aangerend. 'Kom op meisje.' snik ik. Ik doe zo snel als ik kan mond op mond en probeer het water uit haar te zuigen. Hoestend spuug ik wat water uit mijn mond in het zand. Ondertussen kijkt het hele strand geschrokken toe. Hoestend opent Luna haar ogen en spuit ze water uit haar mondje. Opgelucht slaan Emily en ik beide onze armen om haar heen. 'Doe dit nooit meer.' zeg ik. Er rollen tranen over mijn wangen.
Ik open mijn ogen als ik mijn telefoon af hoor gaan. Ik kijk naar de tijd. Het is drie uur 's nachts. Welke gek belt er nu? Ik kijk op het scherm. Jai. Ik zucht even en ga recht op zitten. Ik neem op. 'Wat moet je Jai?' fluister ik half slapend. Ik krijg geen antwoord. 'Jai?' fluister ik. Wat is hier aan de hand? Ik loop met de telefoon in mijn handen naar de slaapkamer van Jai en Selena. Ik open de deur. Ze liggen beide te slapen. Ik weet dat Jai altijd zijn telefoon op zijn nachtkastje legt maar zijn telefoon ligt er nu niet. 'What the hell?' mompel ik. Ik sluit de deur weer en zucht even. Word ik gek? Ik hang op. Gelijk word ik weer gebeld door Jai. Ugh, ik ben klaar met al dat gezeur. Ik gooi mijn telefoon op de grond en loop terug naar de slaapkamer, terwijl ik mijn telefoon laat liggen. Met een zucht ga ik weer in bed liggen naast Emily. Ik kijk even naar het andere bedje. Luna ligt rustig te slapen, ik was vandaag echt bang dat ik haar zou verliezen. Dat zou ik niet aan kunnen. Emily opent haar ogen. 'Wat is er?' vraagt ze. 'Het is niks, ga maar weer slapen.' fluister ik. Ik druk een kus op haar mond en ze sluit haar ogen weer. Ik doe hetzelfde. Denkend aan alles wat er vandaag gebeurt is, van de telefoontjes van Kaj, Luna bijna verdronken tot het rare telefoontje van Jai. Niet wetend wat ik moet doen.
'Serieus? Maar toen ik vanochtend wakker werd lag mijn telefoon gewoon op mijn nachtkastje.' mompelt Jai. 'Kijk eens bij je bel lijst.' zeg ik. Jai pakt zijn telefoon en logt in. 'Ik heb je vannacht vier keer gebeld?' vraagt Jai verbaasd. Ik knik. 'Ik werd gek en heb mijn telefoon in de gang op de grond gelaten, vanochtend pakte ik hem op en waren er twee gemiste oproepen, en je had me al twee keer gebeld.' leg ik uit. 'Oké, sorry hoor. Maar ik vind dit heel eng.' zegt Jai. Ik knik. 'Ik ook.' antwoord ik. 'Laten we dit maar niet aan de andere vertellen, tot dat we weten wat er aan de hand is.' zegt Jai. Ik knik. 'Goed idee.' zeg ik en ik drink mijn koffie op. 'Heb je nog wel kunnen slapen?' vraagt Jai. Ik schudt mijn hoofd. 'Totaal niet, ik heb verders de hele nacht wakker gelegen, denkend aan alles wat er gister gebeurt is.' zucht ik. Jai knikt. 'Dat is te begrijpen, het was gister ook een rare dag.' zegt hij. Ik knik. 'Ik was echt even bang dat ik Luna zou verliezen, en dat kan ik niet aan. Zonder Emily en haar..' ik zucht even. 'Zou ik niet overleven.'. Jai knikt. 'Dat snap ik, maar je hebt haar kunnen redden, je bent echt een goede vader voor haar. Daar moet je niet aan twijfelen.' zegt Jai alsof hij mijn gedachten kan lezen. Ik slik mijn tranen weg. 'Soms voelt het alsof ik faal, als ik niet in slaap was gevallen op het strand, was Luna niet het water in gegaan.' zeg ik. 'Hé Dioni, het is helemaal niet jou schuld.' zegt Jai. Ik haal een hand door mijn haar en leun tegen het aanrecht aan. 'Ik weet het allemaal even niet meer. Ik ga stukje voor stukje kapot van binnen.' zucht ik. Jai legt zijn hand op mijn schouder. 'Ik kan je helaas niet van je problemen af helpen, maar weet wel dat je er niet alleen voor staat.' zegt hij. Ik glimlach even. 'Dank je wel Jai.' zeg ik terwijl ik mijn tranen weg slik. 'Hé, daar heb je vrienden voor.' zegt hij. Ik gaap even. 'En nu, ga jij naar boven en je gaat slapen. En je komt niet terug voor dat je helemaal uitgerust bent. Emily, Selena de jongens en ik zorgen wel voor Luna. Hup, naar boven jij!' lacht Jai. 'Is dat wel een goed idee?' mompel ik. 'Man, je loopt er bij als een zombie. Je hebt geen keuze.' grinnikt hij. 'Goed dan.' zucht ik wetend dat ik er niet onder uit kan. 'Ik zeg het wel tegen de rest.' zegt Jai en ik loop de keuken uit naar boven. Boven aangekomen loop ik door naar de slaapkamer. Ik trek mijn sokken, vest, shirt en broek uit en ga in bed liggen. Gelijk val ik in slaap.
JE LEEST
He's kinda cute (Twins?) Deel 1, 2 en 3
Fanfiction(Dit is geen nieuw deel van Twins? Maar in dit boek voeg ik de personen en wat er is gebeurt in toe, Selena leert de jongens van B-Brave, Emily en Luna kennen. Twins? eerst lezen hoeft niet, maar is wel zo handig.) Selena verhuist naar Amsterdam. Ze...