Przerwa świąteczna minęła do końca w dobrej atmosferze. Później był chaos, ponieważ ja i Draco musieliśmy się spakować oraz przygotować na powrót do Hogwartu. Niestety nie udało mi się porozmawiać z blondynem na temat Salazara Slytherina, ani jego potomków.
Może teraz, gdy jesteśmy w pociągu uda mi się poruszyć temat temat.
- Draco? - mruknęłam cicho do jego ucha - Pansy i reszta mogą stąd iść?
Chłopak zmarszczył brwi jakby się nad czymś zastanawiał. Dopiero po chwili postanowił wyprosić innych z przedziału. Jego szare oczy skierowały się na moją osobę, wyczekując odpowiedzi, pytania lub jakiegokolwiek słowa.
- Draco, wiesz coś o Salazarze Slytherin'e? - popatrzyłam mu w oczy. Wydawały się zawiedzione moim pytaniem lecz chłopak postanowił udzielić mi na nie odpowiedzi.
- Jeden z najpotężniejszych czarodzieji ówczesnych czasów, założyciel Hogwartu, nie miał żadnego potomka, choć.. - urwał i się zamyślił - Miał jednego, była taka legenda. Dziecko zaginęło i nigdy nikt go nie odnalazł. - zakończył.
Skinęłam głową i odwróciłam się w stronę okna. Czy tym dzieckiem jestem ja? Co to za miejsce, które owoedzam w nocy? Czy tam znajdę odpowiedź?
Musze odnaleźć to miejsce i odgadnąć tajemnice. Bo inaczej nie damy rady żyć. Muszę nauczyć się panować nad przemianą mojej osoby w Salazarę.
Przez resztę drogi ciągle myślałam nad jego słowami i moim pochodzeniu.
***
Zamek nocą jest pusty, cichy i przerażający. Szłam jednym z korytarzy zastanawiając się czego tak właściwie szukam. Nawet nie wiedziałam jak nazwa się pomieszczenie, do którego chciałam tak uporczywie trafić.
Przeszłam do kolejnego korytarza i usłyszałam dziwne, nieznane mi dotąd dźwięki. Syczenie prowadziło mnie do toalety dziewcząt na pierwszym piętrze. Szłam w tamtym kierunku, a odgłosy nasilały się. Podejrzewam, że należały one do węża.
Gdy chciałam otworzyć drzwi, ktoś lub coś złapało mnie za ramię i odepchnęło do tyłu, a ja uderzyłam głową o twarda podłogę. Z moich ust wyleciał cichy jęk bólu.
***
Hej! Drugi rozdział maratonu, a zaplanowałam ich chyba sześć :)
Wiecie, że powoli zbliżamy się do końca?
Następny będzie pod wieczór, bądź o dwudziestej.
CZYTASZ
Córka Severus'a Snape'a || S.S. H.P. ✔
FanficOpowiada o zaginionej córce Severus'a Snape'a. Wszytsko toczy się świetnie, dopóki w życiu małej Rocki pojawi się.... Harry Potter. #234 miejsce w kategorii (10.08.2017) #305 miejsce w kategorii (19.10.2016) #94 miejsce w kategorii (24.12.2016)