"Relax darling" [The Originals]

343 13 1
                                    

De oudste originele en de hybrid mogen je totaal niet terwijl je wel een geheime relatie hebt met de happy homicidal maniac, Kol Mikaelson...

Wanneer Elijah en Klaus me al voor de zoveelste keer hebben uitscholden voor b*tch of trut, kan ik het niet meer aan en wordt ik woedend. Met mijn krachten laat ik Niklaus de pijn voelen om te transformeren in een weerwolf en Elijah laat ik zijn eigen bloed overgeven. Als ik content ben met wat ik heb aangericht, kijk ik ze beter aan.

"Ik ben geen b*tch of een trut, ik ben April Parker en als je me nog één keer zo noemt krijgen jullie allemaal een zilv-", ik word onderbroken door een kort, sarcastische applaus. Ik draai me om en zie mijn vriendje staan "Relax darling, zo boos had je toch ook niet hoeven reageren." zei Kol terwijl hij Elijah en Klaus aankeek. Ik kijk hem verward aan en zeg "Ben je soms ziek? Je haat je familie!". Kol schudt zijn hoofd "Always and Forever.", ik rol met mijn ogen en wil weg gaan, maar dan wordt ik tegen de muur geduwd door Elijah.

"Toon is wat respect, ik ben een originele." zei Elijah met een zware, dreigend stem terwijl ik zijn hand in mijn borstkas voel duwen.

"Lieve, Lieve Elijah. Dat zou ik maar niet doen als ik jou was." zei Kol die Elijah weg duwde en me in zijn sterke en veilige armen vast pakte. Nu kijken Elijah en Klaus verward naar Kol.

"Kol...vertel me niet dat je samen bent met haar?" vroeg Klaus met frustratie in zijn stem. "Goed...dan vertel ik het niet." zei Kol met een grijns terwijl hij me een kus geeft op mijn wang.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Opgedragen voor Maccas_Brooks

Ik hoop dat je het leuk vind, want je zult nog lang moeten wachten op men updates, maar dit is een soort van goedmakertje. 😊😆😉❤ ly
ChloexTommoxLouis
Chloë Frans

Imagines [preferences] •closed•Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu