Υπάρχουν άραγε λάθος αγάπες; Υπάρχουν λάθος άνθρωποι για να αγαπήσεις; Υπάρχουν ερωτευμένοι που πρέπει να ζουν χωριστά; Και στην τελική υπάρχει αληθινή αγάπη και αγνά συναισθήματα; Ή μήπως όλα γίνονται για να ικανοποιήσουμε τις ερωτικές μας ανάγκες, για να ξεγελάσουμε την μοναξιά και το σκοτεινό κενό που κρύβεται πίσω από αυτό το επιφανειακό, σάρκινο κλουβί...;
Όλοι φοράμε μάσκες. Γεννηθήκαμε με αυτές. Μάσκες που ξεγελούν, που μπερδεύουν και παραπλανούν. Κάποιοι ποτέ δεν τις πετούν, δεν τις βγάζουν. Τις έχουν μια ζωή στο πρόσωπο τους, δίνοντας μία καθημερινή παράσταση, γιατί φοβούνται να αντιμετωπίσουν τη ζωή... γιατί φοβούνται να ζήσουν. Αυτοί δεν κάνουν φιλίες πραγματικές, δεν δημιουργούν δεσμούς αγάπης. Ζούνε μέσα σε ένα ψέμα που αυτοί φτιάξανε... Ένα ψέμα που τους βολεύει, αφού δεν νιώθουν τίποτα. Αυτοί ποτέ δεν έχουν δει το φως του ήλιου, δεν έχουν γευτεί την αλμύρα του ωκεανού, ποτέ δεν έχουν μυρίσει το άρωμα των ρόδων, ποτέ τους δεν έχουν αισθανθεί το άγγιγμα της αγάπης... Αυτοί δεν θα σου πουν τίποτα, δεν ξέρουν να σου απαντήσουν...
Υπάρχουν αυτοί που όλη τους τη ζωή κοιμούνται, ζώντας σε ένα ρόδινο όνειρο που όλα είναι υπέροχα. Αυτοί είναι θύματα της αγάπης και του έρωτα... Δηλαδή μια μέρα εκεί που βρίσκονται στο συννεφάκι τους ξαφνικά αντικρύζουν δύο μάτια, που όμοια τους δεν έχουν ξαναδεί. Τότε είναι που τα σύννεφα διαλύονται και προσγειώνονται με το πρόσωπο στο σκληρό και υγρό από τη βροχή έδαφος... Τότε είναι που ξυπνούν απότομα και το σοκ αυτό τους σκοτώνει... Τότε καταλαβαίνουν ότι η αγάπη σε πληγώνει και σε σκοτώνει. Οι περισσότεροι δεν αντέχουν και ζούνε στο περιθώριο μη αποκαλύπτοντας τα αισθήματα τους, περιμένοντας ένα θαύμα. Ωστόσο υπάρχουν και αυτοί που μετά την πτώση γίνονται πιο δυνατοί και προσπαθούν να κερδίσουν τα μάτια αυτά που ερωτευτήκανε. Αυτοί ίσως να πετύχουν, ίσως όμως και να αποτύχουν. Όμως αργά ή γρήγορα θα καταφέρουν να το ξεπεράσουν και θα συνεχίσουν τη ζωή τους. Και τότε εκεί που δεν το περιμένουν θα φυσήξει ο αέρας και θα τους δώσει πίσω ότι τους χρωστά... Αυτοί θα σου πουν ότι δεν υπάρχουν λάθος αγάπες και άτομα για να ερωτευτείς...
Τέλος είναι και αυτοί που η αγάπη και οι σχέσεις για 'κείνους είναι τα πάντα. Αυτοί έχουν πληγωθεί πολύ από την αρρώστια που λέγεται έρωτας... Αυτοί έχουν γίνει ένα με το χώμα άπειρες φορές, έχουν στεγνώσει από δάκρυα... δεν υπάρχουν άλλα... Τα πάντα έχουν καταστραφεί μέσα τους. Όμως αυτοί δεν τα παρατούν ποτέ. Ψάχνουν συνέχεια το άλλο τους μισό. Μαζεύουν τα κομμάτια τους και προχωρούν και κάποτε θα το βρουν... Αυτοί επέλεξαν να ζήσουν έτσι, γνωρίζοντας τις συνέπειες. Αυτοί θα σου πουν ότι υπάρχουν λάθος αγάπες...
YOU ARE READING
//Wrong Love||Λάθος Αγάπη\\
RomanceΥπάρχουν και αυτοί που υποφέρουν από την αγάπη. Από τις λάθος αγάπες. Που γίνονται ένα με το χώμα. Που πεθαίνουν και ξαναγεννιούνται για την αγάπη. Όλα ξεκινάνε από τον πρώτο έρωτα. Τον μοναδικό έρωτα. Όλα ξεκινάνε και τελειώνουν σε αυτόν. Αυτόν πο...