Jones revire geldiğinde Jack iyi bir durumdaydı.Hemen izin alarak Jack'ın yanına oturdu,"Jack sen iyi misin?"dedi.Jack"İyi olmaya çalışıyorum.Emily'in attığı sihir beni yaraladı ve yere fırlattı.Sizi dinlemeliydim!Dinleseydim kızı hem üzmez hemde bana sihir yapmazdı."Jones onun pişmanlığını anlayarak,"Üzülme o gayet iyi.Sen o iyileştiğinde ondan özür dilersin...
Sally'de Emily'in yanına gitti.Emily hala baygındı.Sihiri onu adeta kontrol etmişti.Sally malesef gidemdi.Çünkü o odaya girerse oda sihirin etkisine girebilirdi.
Sally,Jack'ın odasına girdi.Orada Jones,Jack ile sohbet ediyordu.
Sally üzgün bir şekilde"Üzgünüm ama Emily uyanık değil"Jack buna çok üzülmüştü"Al,bak kızı ne hale getirmişim.Keşke,keşke eskiye dönebilsek!"Sally ve Jones de aynı fikirdeydiler.Bir anda etraftan mor ışıklar yükseldi.Üçlü hayretle bakınıyorlardı.Jones"Bu da ne böyle!İmdat!Bizi duyan varmı!"Sally'de bağırmaya başladı,"İmdaaaat! Biri bize yardım etsin!"dedi.Herkes büyük korku içindeydi.Ama tek Jack korkmuş davranmadı.Çünkü onunla biri konuşuyordu:
Hey sen! Jack !Eski zamana dönmek istiyorsun öylemi!
Jack ilk önce ne olduğunu anlamadı ve sustu.
Sana diyorum!Beni umursamazsan beklemediğin sonuçlar alırsın!
Jack'ın ödü patladı ve bir anda soramadan edemedi:
Sende kimsin?
Ben bana yaptığın alaya uğrayan Emily!
Jack şaşırdı.Emily burayı buraya gelmeden bu sihiri yapamazdı:
Emily,senmisin affet beni seninle dalga geçtim.Aslında ben seni test etmek için bu lafları söyledim!Lütfen affet beni!
Sen bana yaptığın şeyin bedelini ödedin.Yoksa beni engellemeselerdi intikamımı ruhunla alırdım!
Jack tırstı:
Emily peki kendime seni nasıl affettirebilirim?
Tabikide yüzüne gözükmeden ve pişman olduğunu ona belirtmen!Yoksa seni asla affetmez!
Sen neden sanki sen sen değilmiş gibi konuşuyorsun?Yoksa sen Emily değilmisin?
Hayır,ben Emily'im.Emily'in sihirinin ruhu!
Sihir ruhumu o da ne öyle!Ben ilk defa böyle birşey duyuyorum!
Sihirin ruhu,Emily'i canavarlaştıran, sana saldırtan benim.Neden bunu yaptım çünkü ben Emily'i yakından tanıyorum senden,hemde doğuştan!
Hm!Peki nedenn neden bana saldırdın?
Kız ağlıyordu.Bilirsin o çok nazik bir kızdır.Ama bazen bu işleri abartıyor.Ona söyledim.Ama' Hayır!Yapamam!'diye söylenince 'sen bilirsin o zaman ben yaparım!'dedim ve sana saldırttım.Sana saldırdığım anda " beni bırak ona sakın vurma!" diye bağırdı hatta.Ama onu bırakmadım ve onun senden intikamını ben aldım.Yani dıştan o ,içten ben,anladınmı!
Peki kafese girdiğinde neden onu bıraktın?
Kafese girdiğimde bana sihirler hedef oldu anca dayanıyordum ve Emily'nin benden kurtulmasının çabası ile onu bıraktım dayanamayıp.
Peki buraya neden geldin?
Çünkü o ağır yaralandı da ondan!Sihirlerden dolayı ben ayrıldıktan sonra ona sihirler hedef olmuş ve sihirler fazla vurunca onun ağır yaralanmasına sebep olmuş.
Jack derin bir üzüntüye girdikten sonra:
Peki beni iyileştirebilirmisin?
Elbette!Seve seve zaten onun için gelmiştim!"diyerek Jack'ı iyileştirerek ortadan kayboldu.Tüm mor ışıklar söndü.Sonra ikisi Jack'a baktılar.Sally"Ne!Ne ara iyileştin sen?"dedi.Jones de kafa salladı.Jack"Hiç sormayın bir anda iyileştim."Jones "Herhalde mor ışıklar seni iyileştirdi." Jack"Bilmiyorum,ama beni iyileştirdiyse ona ne teşekkür etsem azdır"dedi uydurarak."Her neyse Emily'in odasına hemen girmeliyiz."Sally ve Jones de hem fikir olup Emily'in odasına gittiler.Emily hala baygındı.Girmek için izin aldılar ve bir anda izin verdi.Sally"Aa!Ne garip bana izin vermemişti oysa!"diyerek hayret etti.Sonunda Emily'in yanına geçtiler.Jack onun bu haline çok üzülüyordu.İçinden'Ah!keşke elimden bir şey gelse ama nafile!'O sırada yine Emily'in sihirinin ruhu geldi"Sana yardım edebilirmiyim?"
Jack onun sesini duyunca çok sevindi:
Oh!İyikide geldin.Keşke darda kaldığım gün yanıma gelip bana yardım etsen!dedi.
Üzgünüm!Ama o işi ben yapamam!Ben Emily'i korumakla yükümlüyüm.Ama seninde bir koruyucun var.Ama o zamanı gelince çıkcak!
Jack sevindi:
Ne!Süpermiş bu!Herkesin olabiliyormu yani?
Hayır!Herkese değil!Sadece siz dörtlü gibi kişilere gelir.Yani Sally,Jones,sen ve Emily.Sizler doğuştan güçlü olduğunuz için biz varız.
Peki benim koruyucum şimdi gelebilirmi?
Hayır!Şimdi gelmez!Sen darda kaldığında gelir.Sen şu an darda kalmadığın için gelmedi.Yoksa gelirdi.
Ama Emily darda kalmadı görünüşe bakılırsa.
O küçüklünde darda kaldı.Onu küçükken sokakta sıkıştırmışlardı.Bende harekete geçip onları yok ettim.Ama o küçük olduğundan hiç birşeyi anlamış değildi.
Hm!Tamam o zaman Emily nasıl iyileşicek !
Hahahaha!Ben gittiğimde görürsün."diyerek kahkaha atıp ortadan kayboldu.Jack,hayalden döndüğünde Emily iyileşmiş hatta üstü hazır bir şekilde ona sesleniyordu.
Jack"Senin iyileştiğini görmek güzel!"dedi.Emily"Rica ederim.Duyduğuma göre baya pişmanlık duymuşsun!"Jack biraz utandı ve"E e evet.Doğru ama seni aşağılıyor gibi konuşmadımmı?"Emily"Evet,ama pişman olduğun için seni affediyorum.Ama bir daha bunu yaparsan,busaldırıyı isteyerek yaparım!"Jack"Tamam tamam bir daha yok!Söz!"Jack'ın bu sözlerine herkes gülmüştü.Artık hayat Jack için eski haline dönmüştü sanki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FANTASTİK4LÜ sihirli yüzük
FantasyJones,Emily,Sally,Jack bir maceranın içinde kendilerini buluyorlar Bir gizemli nesne peşine düşüyorlar.Ama bu nesne çok tehlikeli olduğundan almak zorundadılar.Bu nesne 4 gezegenin gücünü taşıdığı için herkes onun üzerine gözlerini dikmiş ve onu alm...