1.Bölüm

88 9 3
                                    

Muhteşem bir gündü her zamanki gibi..
Sally,normalde yaptığı gibi hazırlandı ve Emily'i aradı"Alo,Emily"
Emily"Alo kanka naber?"
Sally"İyi,de sen hazırmısın?Hazırsan Late gölünde buluşalım."
Emily,o sıralar pek hazır değildi.Çünkü daha yüzünde maskesi vardı"Hmmm.Yaa şey aslında.." Sally sözünü keserek,"Nee yoksa daha hazır değil misin!"Emily biraz kekeleyerek"Ya aslında bennn.Ya aslında biraz erken değilmi sence?Hem saat kaç haberin varmı senin!Saat daha 06.30.Saat 07.00'da gideriz.Hı olmazmı kanka?"Sally "Emily saat 7 de ders başlıyor canım.Yoksa hazırlanmadınmı?" Emily ne söyleyeceğini bilemiyordu.Çünkü Sally'i anca sakinleştiriyordu."Sally tmm söylüyeceğim ama sakın kızma"Sally"Tamam söyle "Emily yavaş yavaş sakin sakin,hazırlanmadığını söylemeye çalışıyordu.Ama nafile..
Sally" Ne!Biliyordum bunu yapacağını!Neden haftasonuları maskeni yapmıyorsun da hafta içi yapıyorsun!Biliyormusun seni bu konularda hiiç anlamıyorum!Hemde hiç!"Emily"Sally affet beni!Şimdi hemen yüzümdeki maskeyi çıkartıyorum ve giyiniyorum.Ama sakın yanına gelirken bana tuhaf tuhaf bakma!Tamam!"Sally"Tmm canım arkadaşım kankam tamam.Sen bi giyin de!"Emily'in içi ferahlamıştı,"Oh!Tmm o zaman Late gölünde buluşalım!" Sally"Tamam Emily.Neyse seni tutmuyum.Yoksa okula geç kalacağız!"Emily"Tmm kanka şimdilik bayys" Sally" Bayss".Uzun görüşmeden sonra Late gölünde buluşarak okulun yolunu tuttular.Okulda herkes onlara bakıyordu.Belkide geç kaldıkları içindir..

Tek onlara değil Jones ve Jack'a bakıyorlardı.
Okula doğru giderken birbirleriyle karşılaştılar.
Jones"Neden herkes bize bakıyor sizce?"Emily"Ah!Joness!Bu soru hiç sorulurmu hiç!Tabikide popüler olduğumuz içindir!" Sally"Ahh!  Emily ne alakası var! Burada senden başka kim popülerki!Belkide bizim hakkımızda bir olay söz konusu olmuştur!"Jack"Birincisi nereden çıkardın.Belkide popüler olmuşuzdur.İkincisi ise belki de senin dediğin olabilir belkide!"Sally"Ahh Jack,hangisi senin kararın belli değil!"Jones"Tamam arkadaşlar tamam!Bağrışmayı kesin!Bence Sally'in dediği haklı.Belkide bizim hakkımızda birşey olmuştur."Emily"Evet bencede."O anda okul müdürü bayan Smith geldi ve"Evet arkadaşlar,hoşgeldiniz!Etrafta değişik bakışlar görüyorsunuz,farkındayım.Ama bir şey oldu ve size anlatmalıyım." Sally,Emily,Jones ve Jack meraklı bakışlarla bakıyorlardı...

FANTASTİK4LÜ sihirli yüzükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin