13.Bölüm

22 6 0
                                    

Emily hala yılanın elindeydi.
Onu kurtarmaya çalışıyorlardı.Jack"Baksanıza bu böyle gitmeyecek!Her yerine saldıralım ki Emily'i kurtaralım!"
Sally ve Jones onayladıktan sonra saldırmaya başladı ki tam o sırada yılan yere yattı.Ona bir ışık geliyordu.Bu ışık onu yok ediyordu.Anca dayanıyordu.Jack'ta ışığa destek olarak saldırmaya başladı.Yılan,daha fazla dayanamadan Emily'i yere düşürdü.Emilydüşer düşmez hemen onların yanına koştu.Öyle korkuyordu ki eli ayağı titriyordu.

Sonunda bu devasa ışık,koca yılanı yok etti.
Merakla ışığa bakınıyorladı onları yutana dek!

Işık onları yutmuştu.
Bir anda tuhaf bir yere geldiler.Her yer sim siyahtı.Hemen karşılarına bir ışık belirdi.Işıkla beraber bir kişi geldi.Bu kişi ihtiyardı.
Uzun sakallları vardı.Sim siyah gözleri ile onlara bakıyordu."Sizin burada ne işiniz var!Burası çok tehlikeli bir yer!"Jack"Biz buraya bilerek gelmedik!Ormandan bir ışık belirdi ve bizde hedefimiz olduğu zannederek ona doğru ilerledik ki bir anda arkadaşımızı bir yılan yakaladı!Hepsi bu!"Emily"Buranın böyle olduğunu daha önce bilseydik belki gelmezdik!"İhtiyar"Burası sizler için çok tehlikeli!Bir daha buraya gelmezseniz iyi edersiniz!Yoksa.."devamını getirirken bir anda ihtiyar yok oldu ve eski yerlerine döndüler.O kişinin kim olduğunu bilmiyorlardı.Ama kesinlikle gizemli bir kişiydi,gizemli!

Emily telaş ederek"Ya daha neyi bekliyoruz!Onun ne dediğini duymadınız mı?Burası çok tehlikeli!Baksanıza beni bile anca kurtardı yılanın elinden!Ben burada daha dafa fazla kalmak istemiyorum!Ben gidiyorum!Gelen gelsin!"Jones"Bencede gitmeliyiz!Bir de bu karanlıkta baya tehlikeli!Bi şekilde buradan ayrılsak çok iyi olacak,hadi gidelim!"

Zifiri karanlıkta anca yollarını buldular ve sonunda ormandan çıktılar.Tam o sırada Bayan Smith'i gördüler.Bayan Smith,denge sütununa doğru bir şeyler yapıyordu.Sally"Hey,o Bayan Smith değil mi?Onun burada be işi var?"Jones"Bende bilmiyorum ama sormakta yarar var."

Jones,Bayan Smith'e doğru ilerledi."Efendim,benim Jones!"Bayan Smith bir anda Jones'i görünce kendini düzeltti ve ona doğru yöneldi."Ah Jones!Senmiydin?Senin burada ne işin var?"Jones"E efendim,dememişmiydiniz araştırmaya gidin diye."Bayan Smith"Ama bu kadar uzun sürmemeliydi!"Jones"Efendim,ormandan bir ışık belirdi.Bizde hedefimiz olduğunu düşünerek oraya doğru ilerledik.."Bayan Smith"Ne!Ama orası çok tehlikeli!Her an her şey çıkabilir!"Jones"Çıktı da!Emily'i ayağından yılan yakaladı!"Bayan Smith"Hm,ama sağ salim dönmüşsünüz ya yine iyi!Emily nerede?"

O sırada Emily,Sally ve Jones geliyordu.Bayan Smith"Hm,çok şükür!Neyse siz, arabaya binin!Ben geliyorum!"Jack"Si, ne yapıyorsunuz ki böyle?"Bayan Smith"Sihir veriyorum.Hani bankaya para yatırırsınız ya,ben de sihir yatırıyorum!Benim görevlerimden biride bu!"

Konuşmadan sonra 4'lü arabaya doğru ilerledi.Bayan Smith'de vakit kaybetmeden geldi.

Sabah oldu.4'lü hazırlıklarını yaparak yemekhaneye indi.Yemeklerini yediler.Ama nedense bu gün pek fazla konuşmuyorlardı.
Bir anda anons yapıldı.Anons"Sevgili öğrenciler!Önemli bir iş söz konusu olduğundan,Emily,Sally müdür odasına bekleniyor!Görenler müdür odasına yöneldirsin!Rica olunur!"

Anons bir iki kez çalmaya devam edildi.O sırada herkes onlara bakıyordu.Umursamadan müdür odasına koştular.

İçeri girdiler.Bayan Smith o sırada görüntülü konuşuyordu.Orada biri vardı.O Adam Smith'di."Sarah,seni görmeyeli çok olmuş!Okul nasıl gidiyor?"Bayan Smith"Ya Adam şimdi olmaz!İşimiz var görmüyormusun!Neyse sonra görüşürüz!"Adam"Yok dur!Dur!Mesele ne?Belki çözebilirim!"Bayan Smith"Şu gizli nesne var ya!O."Adam"Hm,Jack'ı tanıyorsun demi!Onu hemen çağır o zaman!"Bayan Smith"Hm,tamam!"

Yeniden bir anons yapıldı.Jack'ta tüm hızla geldi.Jack,Adam'ı görür görmez tanıdı.Bayan Smith"Evet arkadaşlar!Bizim şu meseleye dönelim!Nedersiniz?"Adam oradan cevap verdi"Tamam olur!Hahaha tamam tamam!Devam et!"Bayan Smith devam etti."Evet o ormanda başka neler gördünüz?"Sally"Bir dakika efendim!Jones!O neden gelmedi?"Bayan Smith"Ona başka bir görev vereceğim!"Jack"Ormanda yılandan bir ışık kurtadı bizi!"Bayan Smith"Hm,garip!Biraz daha!"Emily"Bu ışık sonrasında bizi yuttu!Bir anda sim siyah bir yere geldik!Bir ışık belirdi karşımıza ve bir ihtiyar belirdi!"Sally"Hep ormanın tehlikeli olduğunu söyleyip durdu!"Bayan Smith"Hm,ben onu tanıyorum!Seninde tanıman lazım Adam!"Adam"Evet hatırlıyorum!Kampa gitmiştik!Bir anda o çıkmıştı!İsmi çok garipti!Hayalet'di!Evet ismi Hayaletti!

Üçüde garipsemişti.Sally"Hm,ama onu bulamayız!"Bayan Smith"Bizim sihirlerimizden 5 kat daha güçlü olduğu için bizimle sürekli iletişim halinde!Hayalet!Sensin!Bu gizemin bir adımını daha atmış olduk!"Adam"Ama öyle sanma!Bazende iyi gitmez!"Bayan Smith şakacı tavırla"Ya sende hep olumsuz konuş zaten!"Adam"E yani!Öylede olabilir!Haksızmıyım!Neyse denge sütununa gitsek iyi olur!Orada daha kolay yaparız!"Bayan Smith"Evet doğru!Denge sütununa gidiyoruz ve sizde geliyorsunuz!"Sally"Ya Jones?"Bayan Smith"Ona ben şimdi görev vereceğim!Şimdilik çıkabilirsiniz!

Devam Edecek...

FANTASTİK4LÜ sihirli yüzükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin