2.Bölüm

72 8 1
                                    

Sally,Emily,Jones ve Jack merakla bayan Smith'i bekliyorladı.Bayan Smith odasına getirerek:
Arkadaşlar, bir sorunumuz var!"Sally"Ne sorunu Bayan Smith!" Bayan Smith"Denge sütunu!Denge sütununu biri yokluyor sanki!Hatta taşlardan biri eksik!Bunun için sizi çağırdım.Herkes bunun için çok zayıf çözmek için ve burada en güçlüleri sizsiniz öğrenci olarak!Jones"Tamam o zaman harekete geçelim.Yoksa bu bizim sonumuz olabilir." Bayan Smith"Şu anlık o türde bir sorun yok ama siz belki o bölgeyi araştırabilirsiniz!Araştırma sonunda kanıtlarınızı getirirsiniz bizde araştırarak parmak izleri vs. bulabiliriz.Nedersiniz?"Emily"Ya bir şey sorucam,orası çamur bir yermi?Çamurda tiksinirimde!"Sally"Emily ya çamur olur ya olmaz.Şu an nasıl bir yer olduğunu bilmiyoruz!"Bayan Smith"Orası bir tür merkez olduğu için ya olur ya olmaz Emily."Emily"Hm o zaman şort,kısa kollu ve sarı botum ora için beni bekliyor!"Bayan Smith"Ama şimdi gitmiyorsunuz.Yarın öğle saatlerinde.Unutmayın!Herbir kanıt,ayrı bir önem taşır!"

Bu uzun konuşmadan sonra Jack derin bir nefes alarak,"Evet,sanırım yarına büyük maceralı keşif başlayacak!"Jones"Evet aslında ama orayı tam olarak bilmiyoruz!"Emily"Ya aslında orayı birimiz araştırabilir!Sonrada alınan bilgilere göre de hazırlıklı gitmiş oluruz.Nasıl bir fikir amaa!"Sally"Evet!Bazen kafan çalışıyor Emily"şaka yaparcasına.Hepsi güldü.Jack"Tamam o zaman bu fikiri Emily yapsın.Çünkü bu fikiri o çıkardı!"Jones ve Sally"Evet aslında"diyerek Emily"e baktılar,"Ya biliyormusunuz,bazen ağızmdan çıkardığım fikirleri 'neden söyledim!'diye pişman ediyorsunuz!"Jones"Ah!Hadi ama Emily sen yaparsın!Hem becerikli bir kızsın demi!"Hep bir ağıdan kahkaha atarak Sally"Ah evet hemde çok becerikli!"uzun kahkalardan sonra Emily"Tamam o zaman,ben şsihirler eve gidiyim ve orayı bir bir araştırıyım!Şimdilik bayss!"diyerek oradan gitti.Diğer üçlü ise gezmeye devam ettiler.

Ertesi gün,yine sabah güneşi etrafa ışık saçarak yine gün güzelliğiyle başlıyordu.O gün,Emily sabaha kadar uğraşmış hatta iki,üç sayfa da bir kaç tane bilgi toplamıştı.Emily çok uykusuz olduğundan hiç uyumadı hatta her gün yaptığı güzellik maskesini bile yüzüne sürmemişti.Hazırlanma zamanı geldiğinde üstünü başını giydi ve Sally'den önce aramıştı"Alo Sally kalk ve hazırlan seni bekliyorum!"Sally o sıra hala uyuyordu ve u arayanın Emily olduğuna emin olamayarak,"Emily senmisin?Yoksa başka birimi?" Emily şaka yaparcasına"Hayır ben Emily değilim!Ah! Sally inanamıyorum sana tabikide benim Emily yoksa başka numarayımı aradım ben!"Sally"Yo yo!Doğru numara noldu Emily aslında senden beklemezdim.Oysa hep ben seni arıyordum.Şimdi arıyorsun!"dedi hayretle.Emily"Bende zaten bunu yaptığıma inanamıyorum.Hatta maskemi bile yüzüme sürmedim.Beni yoldan çıkardınızzz!"dedi bağırarak ve gülerek.Sally"Tamam tamam Emily hemen kalkıyorum beni bekle tamammı?"Emily"Ne!Daha giyinmedinmi!Ah hayır olamazz!Çabuk giyin kanka yoksa..."Sally"Yoksa ne?"Emily"Boşver sen ben seni tutmuyum çabuk giyin seni Late gölünde bekliyorum!"Sally"Emredersiniz macesteleri!"diyerek şaka yaparak telefonu kapadılar.Late gölünde buluşarak okula doğru gittiler.4lü biraraya geldiğinde herkes ona bakıyorsu Sally hariç.Jones"Aman Allahım!Emily sana ne oldu böyle!"Emily usanmış bir şekilde,"Off!Kimse anlamıyor!Sana ne yaaa!"dedi.Jones gülerek"Tamam tamam Emily söz bir daha söylemiycem.Ee noldu getirebildinmi bilgileri.Daha doğrusu topladınmı yeteri kadar bilgiyi?"Emily"Evet neredeyse iki sayfa olmuştur .Bana bunu yaparak beni mahvettiniz"gülümseyerek.Jack"Hm bir bakalım;
Denge sütunun olduğu bir yer,
Her an bir şey çıkabilen bir yer" Jack"Bir dakika burada her an bir şey çıkabile bir yer yazıyor yani canavar gibi bir şeymi veya yılan.."Emily"Yılan canavarlar hatta her yeri pis örümceklerle dolu olduğunu aldım."Sally"İnananamıyorum!Emily sen örümceklerden korkardın!"Emily"Size bu bana olanlardan bahsetmeyin demedimmi!"Sally bir adım geri çekilerek"Tamam sakin ol!Ağızımdan kaçtı sadece!"Emily Sally'e uzun bakışlar sergiledikten sonra "Orada dikkat etmezsek oradaki canavarlara yem olabiliriz!Onların farketmemesi için
Sessiz olmalı
Sihirlerimize hakim olmalıyız!Mesela bana yaptığınız muameleden şu an sihirlerime hakim olamıyacağım bir daha söylerseniz!"
Jack hiç inanmamıştı.Oysa Sally ve Jones tırsmışlardı.Jack "Ya arkadaşlar ne oluyor size böyle Emily yapmaz böyle şey!" Sally"Ama bayan smith'in dersinde duymadın herhalde her insan sevdiklerine bir anda istemeyerek bile yapabilir"dedi.Jack,Sally'in dediğini duymadan veya umursamadan"Bak şimdi yapmayacak izleyin ve görün!"Sally ve Jones"Hayır yapma!" diyerek bağırıyordu.Ve Jack yaptı"Ah bu Emily'e ne olmuş böyle maskesini bile sürmeden gelmiş.Iyy! İyrenç!Emily hayal kırıklığına uğrayarak"Bunu bana nasıl söylersin!"dedi kendini tutarak.Eğer tutamasaydı elindeki sihirin canavarını çıkarır ve Jack'a doğru saldırırdı.Bunu duyan Emily ağlamaya başladı.O anda Jack"Bak bir şey yapmadı."Sally ve Jones büyük bir korku içinde onları izliyorlardı.Ve o anda Jack'ın işi bitmişti.Çünkü Emily kısa ağlamasından sonra içindeki canavarı artık tutamayıp çıkardı.O an Jack'a pis pis bakıyordu.Sally ve Jones"Hayır ne yaptın Jack!Aman Allahım!"diyerek söyleniyorlardı.Jack Emily'in pis bakışlarının kendisine doğru olduğunu hissedip gördüğünde içine bir kurt düştü ve "Emily,bana neden pis pis bakıyorsun?Yapma tamam!Lütfeeenn!" diyerek bağırdı.Emily Jack'ın üzerine doğru geliyordu.Ve dediki"Senin artık işin bitti pislik"diyerek üzerin atladı ilk sihirli atışında Jack'ı yere attı.O anda Jones be Sally "Emily kendine gel!" diye seslendiler.Emily"Benimle uğraşmayınnnnn!"diyerek onlarıda yere fırlattı.Tekrar Jack'ın üzerine geliyordu ve dediki"Artık işin bitti çocuk!"diyerek son sihirini ona fırlatırken okulun müdürü Emily'i engelledi sihiriyle"Ne oluyor burada diye bağırdı ve Emily'in gözündeki siniri gördü.Gözleri çok tuhaftı.Bayan Smith"Ah!Olamaz hayırrr!Emily kendini sihirin etkisine bırakmış.Hemen sihirli kafesi getirin ve Emily'i içerisine koyun!" dedi.Ajanlardan birisi "Ama efendim!"Bayan Smith ciddi nir tavırla" Hemen dedim size yoksa birine zarar verecek!"dedi ve tüm ajanlar Emily'i kafese koymuşlardı.Emily,güçlü sihirli kafesinin etkisinden kendine geldi ve bir anda bayıldı.Bayan Smith, Jack,Sally ve Jones'in yanına gitti ve "Siz iyimisiniz arkadaşlar!" Jack yerde baygın yatıyordu.Sally"İyiyiz ama en önemlisi Emily.O iyimi?"Bayan Smith"Evet gayet iyi .Jack !Olamaz o bayılmış ajanlar Jack'ı hemen revire götürün!Sizde iyimisiniz?Olmazsa sizde revire gelin."Sally ve Jones"Sağolun biz iyiyiz."Bayan Smith"Tamam o zaman tekrar geçmiş olsun"dedi ve gitti.Sally"Ben Emily'in yanına gidiyim sende Jack'ın yanına git.Tamam?"Jones"Tamam." dedi ve gittiler.

FANTASTİK4LÜ sihirli yüzükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin