Bu akşam muhteşem bir konser olacaktı.Bu konserede Emily,Sally,Jones ve Jack'ta katılıyordu.
Ünlü şarkıcı geldiği anda herkes yerinden zıpladı nerdeyse.Emily çığlık atıyordu sevinçten.Sally,Jones ve Jack'ta alkışlıyorlardı.
Sonunda konser başladı.Emily çıldırmış hatta kendinden geçmişti.
Sally,Jack ve Jones'te,Emily'nin haline kıkırdıyorlardı.
Herkesin o sevdiği konser bitti ne yazıkki.
Emily,konser bitince hemen eline kağıt ve kalem aldı.Telefonunuda unutmadı.Ünlü şarkıcıdan imza aldıktan sonra sıra selfilere geldi.
Herkes ayrı ayrı telefonlardan selfi çekiyordu.Ünlü şarkıcı hangisinin telefonuna bakacak,bilemiyordu.Ama karşısında çok güzel bir kız vardı.Tüm dikkati ona verdi ve çekindi.O güzel kız Emily'di.Emily telefonuna baktı ki fotoğraf düzgün çıkmış.Ünlü şarkıcı telefona güzel poz vermişti.Onu görünce içinden sevinçten kendinden geçmek geliyordu neredeyse..
Sonra şarkıcıya baktı.Şarkıcıda tam o sıralar ona bakıyordu.Ünlü Şarkıcı"Bu kalabalıkta konuşamayız,seninle konuşmam lazım çünkü!"diyerek ona gülümsedi.Emily olanlara inanamıyordu.Tuhaf bir duygu yaşıyordu.Ama bu duygu muhteşem bir duyguydu.Keşke her gün yaşasa..Sonra şarkıcı hayranlarına"Tamam arkadaşlar tekrar görüşmek üzere hoşçakalın!!"dedi.O sırada Emily'nin elini tutmuştu.Onu çekiyordu.Emily kızlara 'O beni çağırdı beni!' dermişcesine onlara bakış attı.Onlarda Emily'e 'Görücez bakalım!' bakışları atıyordu.
O sırada Jack'ta vardı.Aslında Sally ve Jones'de vardı.Ama onlar bankta oturmayı tercih ettiler.Jack,Emily'i şarkıcının çağırdığını gördü.Emily'i kıskanmıştı.Çünkü onu seviyordu.Onun asla hiç kimse ile takılmasını istemezdi kendisi hariç.Ama şu an o gidiyordu.Bu duruma izin veremezdi,vermeyecekte.
Hemen peşlerinden takip etmeye başladı.Ama paparaziler ve hayranlar çok olunca bu iş zor oluyordu.Bu durumda şarkıcıya acımaya başladı.Ama bu uzun sürmedi.
Emily ve şarkıcı konuşacakları yere geldiler.Şarkıcı"Beni biliyormusun?"dedi.Emily"Ben sizi pek bilmiyorum açıkçası ama şarkılarınız dolayısıyla az çok biliyorum."dedi.Şarkıcı"Hm,bende seni bilmiyorum seni tanımak isterim güzel kız!Ama önce kendimi tanıtayım.Ben Ned Dillard.Zaten ne olduğumu biliyorsun şarkıcıyım."dedi.Emily gittikce çekinmeye başladı.Çünkü ilk defa bir ünlü ile tek başına vakit geçiriyordu.Kekeleyerek"Şey,benim adımda Eemily."dedi.Ned"Sakın çekinme üzüyorsun beni!"dedi.Emily kafa sallası ve ona gülümsedi.Ned'de ona gülümsedi.
Tam o sırada Jack geldi.İçinden 'Ne!' diyordu.Hiç kimsenin olmadığı bir yerde ikisi başbaşaydı.Buna hazmedemiyordu.Ama izlemeyi tercih etti.Çünkü Emily'i çağırınca ona hesap sorarken bir kaç kanıta ihtiyacı vardı..
Birbirlerine gülümsediler.Sonra Ned,Emily'in eline bir kağıt verdi.Kağıtta cep telefonu numarası birde evinin adresi yazıyordu.
Eline verdikten sonra,Emily'in elini tutmaya başladı.Emily,zaman geçtikce heyecanlanıyordu.Ned onu yanağından öperken Jack"Dur seni adi pislik!Hemen ondan uzak dur!"diye bağırdı ayaklanarak.İkiside şaşkına döndü.Bir anda birbirlerini bıraktılar.Ned"Sen bizi nereden gördün!Hem bizi mi izliyordun!"diye bağırdı.Jack"Evet sizi gördüm ve sen!Ünlüsün bir şey demiyorum!Ama bu kadar olmaz!"diye bağırdı.Ned"Git şuradan yoksa polis çağıracağım!"diye bağırdı.Jack"Hadi hadi!Korkak seni!"dedi.Ned kendine dayanamadı ve Jack'ın üstüne atladı ve dövüşmeye başladılar.
Emily onları büyük bir korku ile izliyordu.Ne yapacağını bilemiyordu.Onları ayırmayı çalıştı,olmadı.Aartık bağırmak zorunda kaldı."Yeter artık!Bırakın birbirinizi!"dedi.Jack,Ned'i bıraktı.Emily"Şimdi!Ned sana inanamıyorum.Bir hayranına saldırdın.Sıra sana gelince Jack!Neden beni takip ettin!"dedi.Ned"O benim hayranımmıydı!"diye Emily'e seslendi.Emily Jack'a bakarak "Evet yani demi Jack?" dedi kekeleyerek.Jack"Hıhı."dedi.Ned"Neyse o zaman parçamı dinleyerek kafanı rahatlat!İyi gelir bu arada çok özür dilerim.Sizin benim hayranım olduğunuzu asla bilemezdim!"dedi.Jack 'Bilme zaten!'diye içinden geçirdi.Ned"Neyse size iyi geceler sanada Emily"diye Emily'e çekici gözlerle baktı.Emily"Görüşürüz!"diye ona hayranlıkla baktı.Jack Emily'i kolundan çekerek"Sana neler oluyor Emily!Ne ara unuttun beni!"diye ona bağırdı.Aslında bağırmaması gerekiyordu.Ama sinirlerine hakim olamıyordu..
Emily"Sanane!Beni neden takip ettin peki!"diye sordu.Jack"Çünkü seni düşünüyorum!Seni başkalarına vermek istemiyorum!Yani,anlarsın.Arkadaşlar birbirlerini düşünürler."dedi.Emily"Ya!Öyle mi!Benim kimseye ihtiyacım yok!Beni düşünmene hiç gerek yok!"dedi.Jack"Ben seni korumaya çalışıyorum,senin söylediğine bak ve bir insanın bir insanı düşünmesi çok güzel bir şey ama istemiyorsun!dedi.Emily"Iı,evet tamammı!Hem zaten ben kendime biri buldum,adıda Ned!Hatta telefon numarasını ve adresini verdi.Eğer beni biri koruyacak,düşünecek olursa,o kişi Ned olacaktır!Sen değil!"dedi.Jack,bu sözlere üzülmüştü.Emily'e niyetini anlatamamıştı.Açıkca söylüyordu zaten 'Seni istemiyorum!'diye.Uğraşmaya artık gerek yoktu.Yokluğunu göstermesinin zamanı gelmişti artık.Jack"İyi sen bilirsin!Senin o kıymetli Ned'in baksın sana!Artık birileri yokluk göstersin!Demi Emily!"diyerek oradan ayrıldı.Emily bir şey diyemedi.Sadece onun arkasından bakmakla geçindi.Duygulanmıştı.Ağlamak üzereydi.Jack gitmişti.Emily'de ağlayarak oradan ayrıldı.Odaya geldiğinde Sally,Jones'le görüntülü konuşuyordu.Hemen yatağa koştu.Yattı.Artık dinlenmesi gerekiyordu.Uyurken bike ağlıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FANTASTİK4LÜ sihirli yüzük
FantasyJones,Emily,Sally,Jack bir maceranın içinde kendilerini buluyorlar Bir gizemli nesne peşine düşüyorlar.Ama bu nesne çok tehlikeli olduğundan almak zorundadılar.Bu nesne 4 gezegenin gücünü taşıdığı için herkes onun üzerine gözlerini dikmiş ve onu alm...