Jones ve Jack sonunda okula geldiler.Okul azda olsa yakındı.Okulun adı Grimbisbouth'du.Okulun adı oldukça uzundu ama uzun olsada okul gayet iyiydi.
Jones ve Jack arabadan indiler.Etrafa hayranlıkla bakınıyorlardı.Yemyeşil bahçeleri,sınıfları ve odaları.Her bir yanı ayrı güzeldi.
Gelir gelmez okul müdürü karşıladı"Hoşgeldiniz,bende tam sizi beklemek için buraya gelmiştim."Jones"Hoşbulduk.Bizi buraya teşfik ettiğiniz için teşekkür ederiz."Müdür"Gelin,odamda konuşalım."
Jack ve Jones'te kabul ettiler ve ilerlediler.Jones tam o sırada bir kız kestirdi.Simsiyah uzun saçları,mavi gözleri ile kendine çektirmişti kız.Ona hayranlıkla baktı.
Bakarkende duvara çarptı"Ah,başım!"Jack gülerek"Dostum sen iyimisin?Duvara çarptın,hayrola?"Jones"Sorma,ben.."Müdür sözünü kesti ve"Arkadaşlar ilerleyelim isterseniz.Herkes size bakıyor."
Jones,müdürün sözüyle utançla etrafına bakındı.Herkes ona bakıyordu.Bazılarıda dalga geçiyordu ama o kız ona gülümsüyordu.Jones'te ona gülümsedi.Jack onu çekti"Dostum kendine gel!Müdür kızdı bir daha duymak istemezsin,demi?"Jones"Tamam ya gidelim hadi!"o kıza bakarak"Görüşürüz güzelim"dedi.
Jack,Jones'in bu sözlerine,etrafına bakındı.Bir kız ona gülümsedi ve oradan ayrıldı.Jack Jones'i tersledi"Ya hadi dostum hadi ya!"
Sonunda odaya geldiler.Müdür konuşmaya başladı"Evet,arkadaşlar adım Robert Jackson.Bu okulun müdürüyüm,sizde biliyorsunuz.Ama dikkatinizin dağılmasını istemem!"bunu söylerken Jones'e baktı ve sözlerine devam etti"Arkadaşlar,buraya gelme amacınız şu!Okulumuz ciddi hasar gördü.Bir tür manyetik enerji tüm güç ve sihirlerimizi alıyor!Buna karşılık yapabildiğimizi yapıyoruz ancak bu işe yaramıyor.Sanırım yakında bu okulu alacak!Gücümüz tükeniyor.Bundan dolayı saolsun Bayan Smith yardım edeceğini bize belirtti.Bunun sonucunda da siz geldiniz.Tekrardan hoşgeldiniz!"Jack"Hoşbulduk,buyrun."Müdür Jackson"Şimdilik fazla konuşulacak bir şey yok.Okulu gezebilirsiniz.Ama sakın unutmayın,dikkatinizi dağıtmayın!"
İzin isteyerek odadan ayrıldılar.Jack"Ah,Emily'e haber vermeliyim!O ne kadarda merak ediyordur şimdi!"Jones"Ya bırak şu telefonu Jack,biraz gezelim bakalım sonra konuşursun onunla!"Jack"İyi tamam.Aa dur sen bir şey söyleyecektin.Devam et bakalım."Jones"Ben,şey aslında.Bir kıza.."Jack"Dur!Aşık oldun!Bunu 1 kilometre öteden bilmeliydim!"Jones"Sus,duyacaklar!Hem bir kere ben hoşlandım.Uçma yani!"Jack"E bir şey söyleyeceğimde aşık olmak hoşlanmak,aynı değilmi?"Jones"Ya herneyse Jack!Söylediğime pişman ettirdin ya!"Jack"Hadi hadi yürü!"
----- ----- -------
Emily ve Sally o sırada yemekhanede konuşuyorlardı.Emily"Ya bir şey söyleyeceğim,Jack aslında düzgün ayak değildir.Bende Ned'i mi çağırsam?"Sally"Ah saçmalama.Jack öyle yaparmı?Hem sen düzgün ayak değilsin.Baksana Ned Dillard'ın geldiği gün nasılda havalara uçup yanına koştun ama!"Emily"Hiç de öyle değil bir kere!Her şeyi yanlış anlamışsın!"
O sırada anons yapıldı ve doğru müdürün odasına gittiler.Bayan Smith onları bir kutu ile birlikte bekliyordu"Sally,Emily hoşgeldiniz!Oturun."
Bayan Smith'in elinde tuhaf bir kutu vardı.Bu kutu öyle bir büyüleyiciydiki gelir gelemez dikkatleri çekti.Emily"Elinizdeki kutu da nedir?"Bayan Smith"Elimdeki kutu çok değerli bir kutudur.Bu size bin kat daha yardım sağlayacak!"Sally"Peki içinde ne var?"Bayan Smith"Bu kutunun içinde özel bir yüzük var.Bu yüzükle o gizemli nesne eşleşiyor.Bu daha elimize geçmemişti ama.Özel olduğu kesin!"Emily"Nasıl yani,bilmiyormusunuz onun nasıl bir şey olduğunu!Bu bir facia!Ah Sally duyuyormusun!"Sally"Farkındayım Emily ama bu nesneyi ne olduğunu öğrenemezsek neler olacağını bilemiyorum!"Bayan Smith"Kızlar bakın!Ben bile bunun nasıl bir güçte olduğunu bilemesek bile bunu güvendiğimiz biri verdi!Adam Smith!"Emily"Hm.Olabilir ama bunu bizim fikirimizi değiştirmeyecek!"Sally"Peki efendim,ne tür bir gücü olduğunu hiç mi söylemedi?"Bayan Smith"Oda bilmiyormuş."Emily"Garip!Bakın bu adam kandırmış olmasın bizi!"Bayan Smith"Emily o asla kandıran bir tip değildir.Her neyse."Sally"O zaman nasıl bir şey olduğuna bakmamız lazım bilinmiyorsa.Yapacak bir şey yok!"Emily"Doğru söylüyor,efendim yüzüğü alabilirmiyiz?"Bayan Smith"Seve seve!Hadi bakalım bol şans!"
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FANTASTİK4LÜ sihirli yüzük
FantasyJones,Emily,Sally,Jack bir maceranın içinde kendilerini buluyorlar Bir gizemli nesne peşine düşüyorlar.Ama bu nesne çok tehlikeli olduğundan almak zorundadılar.Bu nesne 4 gezegenin gücünü taşıdığı için herkes onun üzerine gözlerini dikmiş ve onu alm...