Ezt a díjat BaekHeeMoon-tól kaptam, nagyon hálás is vagyok érte qwq
Megjegyzem, fogalmam sincs mire kapok díjakat. Én, mint olvasó biztosan utálnám magamat.Gyanítom a szabályok mindenkinek ismerősek, de azért:
- válaszolni 10 kérdésre
- írni 10 tényt magadról
- feltenni 10 kérdést
- jelölni 10 embert (ehhez gyakorlatilag senki se tartja magát, lol)Válaszaim:
1. Van háziállatod?
Sajnos nincs. Volt egy labradorom, de el kellett altatni.2. Szereted a kávét? :D
Amint valaki elolvassa erre a válaszom, egyből hozza a kis viaszbábút és halálra döfködi, ugyanis utálom még a szagát is.3. Hogy szeretted a yaoit?
Hm, sose utáltam :34. Ha van, akkor milyen állatod van (ha nincs örülj, egy kérdéssel kevesebb xD)
*tap tap, nincs, tap tap*5. Van meleg ismerősöd/barátod?
Nem is egy és nem is kevés - mind ismerősök, mind barátok terén. Na igen, aki ilyen körökben mozog...6. Tudja, hogy tudod, hogy meleg?
Van olyan, akiről ezt hamarabb tudtam, mint a korát - yaois körök továbbra is :DD7. Olvastál már a blogomról? (nem csak wattpadon, hanem a bloggeresen csak mer ott van minden) és ha igen, mit?
Sajnos az elsőre a válaszom nem, így a többire sem tudok nagyon mit írni.8. Most ebben a pillanatban milyen zenét hallgatsz? (ha hallgatsz)
Skillet - Hero9. Mi a kedvenc meséd? *~*
Túl sokat szeretek ahhoz, hogy kedvencem legyen xD10. Mi a hobbid? (az íráson kívül)
A párja, tehát az olvasás. Na meg elég sorozat-, mese- és filmfüggő vagyok.10 tény rólam:
1. Tudom, hogy ezt nagyjából senki sem fogja végigolvasni.
2. Ezen kívül, ezzel egy napon még két díjra jelöltek, ami először azt hittem, valamiféle félreértés.
3. Iszonyat kínosan érzem magam, mert nagyjából nem tudok embereket jelölni díjra, mert nem olvasok annyit Wattpad-on, mint ahány díjat kaptam eddig qwq
4. Imádom a pudingot.
5. Mindig letörnek a körmeim, az összes - a bal kezemen lévő kisujjamon lévőt kivéve. Gyanítom fekete mágiát használ, mert sose törik le.
6. Twitteren is fellelhető vagyok.
7. Ha nem szerepjátékoznék, már rág töröltem volna a Facebook profilom.
8. Sok közösségim csak azért van, hogy be tudjak illeszkedni.
9. El szeretnék menni idén a VOLT-ra.
10. Azon gondolkozom, mi legyen ez, úgyhogy leírtam ezt - tudom, nem vicces, de kifogytam az ötletekből.
Kérdéseim:
1. Milyen a zenei ízlésed, kik a kedvenceid?
2. Szoktál írás közben zenét hallgatni?
3. Miről eszközről írsz (telefon, laptop, gép, stb...)?
4. Inkább éjszaka, vagy inkább nappal kapsz ihletet az íráshoz?
5. Mennyiben befolyásolja a hangulatod az írásodat?
6. Miket olvasol legszívesebben (fanfiction, romantikus, fantasy, stb.)?
7. Van olyan ember itt Wattad-on, akit te ismersz személyesen vagy csak egy másik weboldalról?
8. A környezetedben lévők tudják,hogy írsz és hogy miről?
9. Mi az amit utálsz magadban és mi az, amit szeretsz?
10. Mikor kezdtél el írni, van-e valami oka annak, hogy miért?
Jelöltjeim:
CatrissaSecrefient: Half A Heart
Azt hiszem, ennyi. Az elmúlt díjakban már mindenki mást jelöltem gyakorlatilag, akit olvasok. Őt pedig már régóta tervezem, szóval most ő az egy és egyetlen :D
Köszönet pedig még egyszer BaekHeeMonn-nak! :D És sajnálom a késői reagálást...
YOU ARE READING
Gyűlölt színjáték
FanfictionHarry Potter Dolores Umbridge "uralkodásának" ideje alatt örökös eltiltásra kerül egy olyan lélekkönnyítő tevékenységétől, mint a kviddics: még a keresztapjától kapott seprűt is elkobozzák tőle, nehogy megszegje a rá kiszabott büntetést. Azonban mi...