Allison'ın ağzından

145 13 4
                                    

Bazıları sıradan hayatlarındaki tek düze işlerine geri dönmüştü kimse olacakların üzerinde dahi durmadı. Kayıp dediler, babasının ölümüne dayanamadı intihar etti dediler, hatta deli teşhisi koydular. Her şeyin basit bir şekilde üstü örtüldü.

Ben hala unutamadım,unutamıyorum. Ama bir an olsun ara verdim unutmuş gibi yaptım bana da yakıştırılan bu deli teşhisinden kurtuldum. Bu akıl hastanesinden, soğuk ve aklını kaybetmiş insanlardan ve haftada en az bir kere olan intihar olaylarından uzaklaşmak istedim burada kalmak gerçekten aklımı kaçırmama neden olabilirdi aldığım ilaçlar beni uyuşturuyordu bazı günler delice başım ağırıyordu. Her gece Dean'i görüyordum. Bir kaç kez intihar etmeye kalkıştım. Bazen durduruldum bazen kafamı duvarlara vurup durmak için, durması için haykırdım. Orada düşünmek için yeterince zamanım oldu. Alice uzun zamandır ortalıkta yok. David' le de eskisi gibi konuşmuyoruz ama bildiğim tek şey şuan için normal olmak normal ol normal ol normal ol. Sınıfı geçip annemi üzmeden akıl hastası olmamaya çalıştığım bu dönemi iyi geçirmeliyim. Ama asla aklımdan çıkmayan ve hala beni deli tutan şey Dean'in varlığı kime baksam onu görüyorum lanetlenmiş gibiyim.
Jo'mu? Cehennemin en dibine gitmesi umuduyla...

ŞEYTANIN LANETİ 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin