3.5K 151 1
                                    

6:50 - újabb reggeli ébresztés , újabb nap , hogy megmentsd a világot .
Na jó , ezt én sem gondoltam komolyan . Kikeltem az ágyamból , persze miután húsz percet szenvedtem , hogy kikeljek abból. Bementem a szobámhoz tartozó fürdőbe , lezuhanyoztam majd felvettem egy szaggatott nadrágot és egy csipkés trikót . Kimentem a szobámból , lementem a lépcsőn a hallba. Legnagyobb meglepetésemre senki sem volt itthon. Pedig ilyenkor anyu reggelit csinál nekem , apu pedig a szokásos fekete kávéját issza és közben a napi újságot olvassa . Bementem a konyhába és ahogy nyitottam volna ki a hűtőt , egy cetlin akadt meg a szemem. Kinyitottam és olvasni kezdtem -
Kicsim. Ne haragudj , hogy reggel nem tudtunk elköszönni , de egy fontos üzlet miatt el kellett utaznunk , de még ma hazaérünk , legkésőbb 8-ra . Szeretünk és vigyázz magadra . Anya és Apa .
Hát akkor ma sem megyünk iskolába , ígyis-úgyis az utolsó hét van a suliból , szóval ez az egy nap már nem oszt nem szoroz . A hűtőből kivettem három tojást , megsütöttem és mivel nem dísznek csináltam , megettem . Mikor kezdtem volna elmosogatni , csöngettek . A kezemet megtöröltem és ajtót nyitottam .Két pali állt velem szemben . Nem vagyok ijedős típus , de ezek ketten rendesen rám hozták a frászt . Személyenként lehettek körülbelül 120 kg tömör izom , kopaszok és a tetoválások , amik az építő munkás ruha miatt lehetett látni , még az is ijesztő volt .
- Sziasztok , segíthetek valamit ? - kérdeztem lazának tűnve , de legbelül pont az ellenkezőjét éreztem .
- Szia , a papád hívott minket még tegnap a burkolás miatt . Esetleg beengednél bennünket , hogy végezhessük a dolgunkat ?
- Persze , gyertek csak . - nyitottam ki mégjobban az ajtót , hogy beférjenek .- Gondolom tudjátok , hogy mit hol kell csinálni , szóval , parancsoljatok . - mutattam körbe a lakáson.
- Köszi .
Mivel lábatlankodni nem akartam , így visszamentem a konyhába és elkezdtem megint mosogatni . Hallottam hogy valamivel zörögnek , de őszintén szólva nemigazán érdekelt , szóval leültem a konyha pulthoz és elkezdtem telefonozni . Mikor a Facebookról mentem volna át az Instára , hirtelen az egyikük mellettem termett , kiverte a kezemből a telefont , lekapott a székről , bevitt a nappaliba és egy székhez kötözött amit valószínűleg az ebédlőasztaltól vettek el .
- Holvan az a retkes apád ? - hajolt bele a képembe és üvöltött mint a sakál , mire én szembe köptem .- Te ribanc , válaszolj . - vert be nekem egyet , aminek hatására eldőltem a székkel együtt és már éreztem , hogy dagad fel a bal szemem körül . Visszaállítottak az eredeti helyzetembe és újra kezdte . - Hova tette a pénzt és a kokaint? Mutasd meg de kurva gyorsan vagy olyat teszek amit még anyád is megbán . - Üvöltött újra . Mivel nem feleltem , ezért újra ütött . De most nem csak egyet . Mire a csapásaival végzett , már hányingerem volt , a fejem minden szegletéből fojt a vér és már nem a széken ültem , mert időközben eltörte azt . - Most már beszélsz ?
- Nem tudom , hogy milyen pénzről és kokainról - szinte már magam sem ismertem a saját hangomra . Újdonság következett , mivel most nem ütött , hanem az acélbetétes bakancsával kezdett rugdosni , de istenemre mondom , hogy ez ötször fájdalmasabb mint az , amikor ütött . Hirtelen abba hagyta , mire én is meglepődtem , és az övét kezdte kicsatolni . Vajon lazábbra veszi és csak az övvel fog verni ? Ehelyett teljesen más volt . A nadrágot letépte rólam , és hiába próbálkoztam mindennel , ő belém hatolt , míg a társa lefogott és csendben várakozott . Nekem folyamatosan potyogtak a könnyeim . Mire már a csávó majdnem belém élvezett , az ajtó nyílni kezdett és apámékat láttam meg , lövéseket hallottam , de én már nem bírtam tovább és elájultam .

Angel Maffiája /Átírás Alatt/Where stories live. Discover now