2.8K 140 2
                                    

A szobámban tértem magamhoz. Megpróbáltam felkelni az ágyamból , de első próbálkozáskor egyből visszazuhantam az ágyra , aminek következménye képpen a hátam mégjobban elkezdett fájni és egy pár könycsepp gurult le az arcomon .
Miután pihentem még körülbelül két órát , nagy nehezen megpróbálkoztam felkelni , de most végre sikerült . Mondjuk ezt köszönhetem annak is , hogy nem hirtelen pattantam ki , hanem szép lassan . Odavánszorogtam a gardróbomhoz , kiválasztottam egy régi bő pizsama pólót és egy melegítő nadrágot , felvettem azokat , és ahogy mentem ki , sajnos megláttam magam a tükörbe . Borzalmasan néztem ki . Foltok mindenhol az arcom területén , a szemem bedagadva , és a szemöldökömnél a bőr is felhasadt . Mint akit most vertek szarrá . Várjunk csak . Igazából ez tényleg megtörtént . A lépcsőn lassan lementem , be a konyhába és midőn meglepetés , apám ott ült a pultnál két vadidegen emberrel .
- Ki tudtad pihenni magad valamennyire ? - kérdezte apám , mire az a másik kettő is rám nézett . Az arcuk is azt sugallta ~ hú tesó , most nem lennék a helyedbe ~ .
- Persze ,és képzeld csodásat is álmodtam . Jah nem . Mit gondolsz , szerinted ,hogy alszom , miután megvertek , megaláztak és megerőszakoltak ?? Persze , hiszen a jót kell mutatni mindenkinek , de amikor az emberek rájönnek , hogy egy nulla vagy , és , hogy milyen sötét titkaid vannak , senki nem lesz melletted . - mondtam neki haláli nyugodt hangon , miközben legszívesebben megfojtottam volna és közben ordítottam volna vele .
- Kisasszony befejezhetnéd ezt a stílust . Attól , hogy ezt történt veled , még nem kell úgy tenned , mintha te szartad volna a spanyol viaszt .
- Te szólalsz meg ? - nevettem fel hangosan - képzeld , elmagyarázzam ,hogy miért tették ezt velem ? Egészen hihetetlen . Pénzt és kokaint kerestek . Isten rá a tanúm , hogy ha kiderül , hogy tényleg van ehhez közöd , úgy hogy kurvára nem közöltél velem semmit , a szemembe egy nulla vagy .

Angel Maffiája /Átírás Alatt/Where stories live. Discover now