Ahogy meghallotta azt a két szót , lesápadt . Rámnézett , majd a fiúkra és intett nekik , hogy lépjenek le . Ők mint a kiskutyák egyből ugrottak és kimentek a konyhából .
- Figyelj kicsim - állt fel a helyéről és jött oda hozzám - Nagyon sajnálom ami történt veled , és ne haragudj , hogy így beszéltem veled . - mondta lágy hangon .
- Nem haragszom , és én is szeretnék bocsánatot kérni , hogy úgy beszéltem veled mint a kutyával . De mégis miről beszéltek ? Milyen pénzt és kokaint kerestek?
- Figyelj kicsim , ezt nem olyan egyszerű elmagyarázni . Megengeded , hogy megmutassam ?
- Igen . Anya is jön?
- Ha szeretnéd , akkor igen .
Apu elment anyunak szólni , és míg ő megjárta a szobájukat , a fürdőt és át is öltözött , nekem annyi sikerült ez idő alatt , hogy kimentem a garázsba , ugyanis , mielőtt apa felment volna az emeletre , azelőtt mondta , hogy kocsival megyünk . Miután beültem az egyik fekete terepjáróba , elsőnek anya jött , majd utána apa .
- Nagyon fáj kincsem ? - állt meg mellettem anya , és látszott rajta , hogy sírt , de ahogy a szemébe néztem , láttam , hogy könnyes még az .
- Annyira nem - próbáltam rámosolyogni , de nem igazán sikerült , tekintve , hogy rettentően fájt. Szerencsére valamennyire elhitte , vagy csak szimplán nem akarta firtatni tovább a dolgot , mind a ketten beültek a kocsiba ,és elindultunk . Felmentünk az C94- es útra , azon mentünk húsz kilométert kb , aztán egy erdős résznél lekanyarodtunk és az erdőben folytattuk tovább az utunkat . Fájdalmas egy út volt innentől . Rengeteg bucka volt az úton , pedig látszott rajta , hogy sokat használják .
Mire odaértünk , megint sajgott mindenem . Két nagy magtározó előtt álltunk meg .
- Apa ez mi? - kérdeztem miközben kiszálltunk a kocsiból és a silók felé sétáltunk .
- Mindjárt meglátod . - Az ajtóhoz érve beírt valamiféle kódot a kilincs feletti panelba , mire az kinyílt , ezzel sikerült bemennünk . Amint bementünk , kicsit meglepődtem . Tele emberekkel , köztük az a kettő is , aki reggel a konyhánkban volt , valamint barna színű ládákkal a fal melletti területet.
- Mi történt főnök ? - jött oda hozzánk egy japán 30-as férfi .
- A hyrian csapatból két ember , mint látszik is , megverték és megerőszakolták a lányomat . - mondta dühtől fűtött hangon
- Persze , kérlek drága apám , menj oda mindenkihez és mond el nekik egyesével , hogy senki se maradjon le róla . - mondtam neki , halkan , de mégis érezhető volt a hangomon , hogy felidegesített .
- Gyere kicsim , körbevezetlek , amíg apád intézkedik , rendben ? - kérdezte anyám kedves hangon . - És közben oda viszlek a dokihoz is , hogy megröntgenezzen , nem - e tört el valamid . - mosolygott rám .
- Jó ,menjünk .
Ahogy elindultunk , egy újabb láda soron mentünk keresztül amiben fegyverek voltak . Onnan tudom ezt , hogy az egyik láda teteje félig le volt szedve . Miután kiértünk onnan , egy hosszú folyosóra értünk .
- Itt vannak a kihallgató szobák , erre a fegyver raktár , itt pedig a gyakorló pálya , és a mögötte lévő két ajtó , az pedig az edzőterem . - mutatott végig az összes ajtón . - Itt pedig - sétáltunk a folyosó végére - a doki van . - bekopogott és egy " gyere be " után benyitottunk .
- Joe , kérlek röntgenezd meg a lányom testét , hogy nem - e tört el valamije .
- Mi történt Angel ? - kérdezte tőlem a doki . - Mondj el , kérlek .
- Csöngettek , én pedig ajtőt nyitottam . Két segédmunkás állt velem szemben , és azt mondták ,hogy apám hívta őket tegnap valami burkolás miatt . Én ezt elhittem nekik , beengedtem azokat . Ők mentek a saját dolgukra , én pedig mentem a sajátomra . Elkezdtem telefonozni , aztán csak azt vettem észre , hogy az egyik kiverte a kezemből a telefont , felemelt és bevitt a nappaliba ahol egy székhez kötözött. Kérdezgettek aztán elkezdett ütni . Megint kérdezett valami kokainról meg pénzről , aztán már rugdosott az acélbetétes bakancsával. Utána megunta , és megerőszakolt az egyik , míg a másik lefogott .
- Nagyon sajnálom ami történt veled ,és nem szánakozás miatt mondom . - mosolygott rám kedvesen . - Gyere és feküdj fel a másik asztalra . Fel tudsz rá feküdni vagy segítsek ?
- Megpróbálok . -nehézkesen , de sikerült felmászni rá . A gépet felém helyezte aztán minden csontomat átnézte .
- Nos - kezdett neki , miután visszaültünk oda ahol anyu ült - 4 bordád eltört és még kettő megrepedt . A kezed eltörött , amit mingyárt begipszelünk . A koponyádon nem látszik semmi komoly . A gipszelő anyagot elővette , kikeverte majd miután a kezemet helyre rakta , begipszelte azt . Megköszöntük , aztán visszamentünk megkeresni apát . Szerencsére már kevesebben voltak ott a fegyvereknél , mint amikor bejöttünk , viszont apám ugyanúgy , ugyanazon a helyen és ugyanabban a pozícióban állt , ahogy hagytuk .
- Mit mondott Joe ? - kérdezte tőlem apa .
- Négy bordám eltört , még kettő zúzódott , a kezem eltört , de a koponyámon nem volt semmi komoly . Most már mehetünk haza ? Elfáradtam és fáj mindenem .
- Persze , gyere . - Nyitotta ki az ajtót nekem és anyának . - Majd még késöbb jövök .
Beültünk a kocsiba és egy háromnegyed órás út után haza értünk . Mielőtt felmentem volna a szobámba apámnak szegeztem a kérdést .
- Maffia főnök vagy ?
- Igen .
- Mióta ?
- Lassacskán 28 éve .
Miközben felmentem a szobámba , ezt próbáltam emésztgetni .