Ahol apám 1974-es mustang-ja állt amibe előszeretettel belelőttem a fél táramat.
Beültem a kocsimba , a kesztyűtartóba betettem a pisztolyt , kigurultam és elhajtottam erről a pokoli helyről . Ha valakinek ezeket a dolgokat elmondanám vagy azt gondolná , hogy dilis vagyok , vagy pedig , hogy megbolondultam. De miért is ? Vajon azért mert szembeszállok az apámmal aki valószínűleg fél perc alatt megölne vagy megkínozva ? Lehet , de nem hagyhatom hogy az üzleti ügyei miatt anyát vagy engem veszélyeztessen a hülyeségeivel .
Nem kellett 20 perc , hogy odaérjek a bázisra . Kiszálltam és futva tettem meg azt a távot ami a kocsi és a vizsgáló között van . Amikor beléptem a terembe azt láttam , hogy a barátomat altatás nélkül műtik . Valószínűleg azért mert túl gőgös ahhoz , hogy altatást vagy fájdalomcsillapítót kérjen . Amikor meglátott a doki egyből hozzám intézte szavait .
- Szép lövés volt , rendesen belefúródott . Ha bent akarsz maradni akkor maradj ott vagy ülj le arra a székre . -mutatott az asztala mellé , távol a műtőasztaltól .
- Hadd Jöjjön ide . - mondta Gray a dokinak , aki egy bólintással és szájhúzással engedte .
- Először fertőtlenítsd le a kezeid .
Odamentem a csaphoz ahol alaposan megmostam a kezem majd mellé siettem.
- Annyira nagyon sajnálom hogy ezt tettem veled. - zokogtam mialatt fogtam a kezét.
- Semmi gond . Már nem számít. - mondta miközben a doki sikeresen kivette belőle a golyót .
Szerencsére nem kellett sok , és végzett vele.
-Adjon neki egy kis fájdalom csillapítót . - intéztem szavaimat a doktorúrhoz , mire ő tette amit kértem.
Nem kellett 2 perc és a morfium megkezdte hatását. G látszólag jobban lett. Igaz , csak egy kis ideig , de az is elég.[ ] 2 nappal késöbb
- Hogy érzed magad ? - kérdeztem miközben kisegítettem őt az ágyból.
- Voltam már jobban is . De egyébként büszke vagyok rád. - mosolygott rám ahogy leült.
- Miért is ? Hogy majndem megöltelek ? - tettem le elé a megrakott tányérját.
- Majdnem. Hogy volt annyi lelki erőd , hogy vissza lőj. Hogy nem pánikoltál be . A reakciód gyors volt . És hidd el azok a srácok bántottak volna téged és édesanyádat is. A parancs szent , és nem engedhetjük meg magunknak.
- Te igazán nemet mondhattál volna .
- Igen , és mondtam is . De amikor közöltem vele akkor kiröhögött ès felhívta az egyik embert . Az pedig egyből mutatta a családom házát , ahogy figyeli.
- Akkor mondta ezt miután kiküldött engem az irodájából ?
- Igen. Látta , hogy tudsz lőni a teremben. Kiváncsi volt , hogy éles helyzetben , hogy tudod használni a tudásod.