Arra keltem , hogy az oldalam fázik . Megfordultam és meglepődötten vettem észre , hogy Grey nincs mellettem . Azt vettem észre , hogy egy cetli volt odahányva az ágy melletti kis komódra .
" Mennem kell , majd beszélünk , xo Grey . " - állt benne .
Miután lefürödtem és felöltöztem , lementem a konyhába ahol csak a mamámat találtam .
- Jól aludtál drágám ? -kérdezte , miközben mutatta , hogy üljek le . Tettem amit intett . - Kérsz egy kávét ?
- Igen , kérlek , csinálnál nekem egyet ? - kérdeztem tőle és fél másodpercen belül ott volt előttem a kívánt ital .
- Greysonnak is csináljak egyet ?
- Nem kell . Eltünt mire felkeltem . - mondtam szomorúan .
- Minden oké köztetek ? - kérdezte tőlem miközben leült velem szemben és a kezemet kezdte el simogatni .
- Nem tudom . - vontam meg a vállaimat .
- Ezt hogy érted ?
- Úgy , hogy tegnap minden oké volt , el mentünk lőni , az is jól ment , aztán a papi behivatott az irodájába , velem is beszélt , megdicsért aztán mondta , hogy menjek ki , mert beszélni akart G-vel . Megvártam őt a kocsiba , és amikor kijött látszott , hogy valami baj van . Meg kérdeztem tőle , hogy mi és azt felelte rá , hogy semmi . Aznap alig ettünk valamit , szóval , amikor hazaértünk , megkérdeztem tőle , hogy csináljak e valami kaját vagy valami innivalót töltsek e neki erre meg tök flegmán válaszolt hogy nem kell és hogy fel megy aludni . Én kb. három percre rá mentem el , és addigra le volt fürödve és már feküdt . Amikor lefeküdtem mellé , oda sem bújt mellém , nem karolt át , pedig mindig át szokott . Ezekkel nem is lenne gond , de ezek közben olyan hidegen viselkedett velem , pedig nem is csináltam semmit . Olyan volt mintha csak kényszerből csinálta volna ezeket . - sirtam el magam a végére .
- Kicsim , nem lesz semmi gond . Szerintem próbáld meg megbeszélni ezt vele . Hogy ez mi volt . Megpróbálom én is kikérdezni apádat , oké ? - mondta vigasztalás képpen , miközben megölelt . - Mit szólnál ha elmennénk vásárolni ? - kérdezte tőlem mosolyogva .
- Oké , benne vagyok . - mosolyogtam vissza rá .Ki legyek én , hogy elvegyem anyám boldogságát ?!
- Fél óra múlva találkozzunk itt , oké ?
- Aki az utolsó , az fizeti a kávét a Starbucksban . - nyújtottam ki a nyelvem mosolyogva .
- Legyen . - mondta és elindult a szobájuk felé.
Mivel nem akartam utolsó lenni ezért én is felszaladtam a szobámba . Nem azért , hogy ne nekem kelljen fizetnem , hanem mindig azt hallgatom a mamáéktól hogy mindig rám kell várni .
Gyorsan levettem a pizsamámat , beálltam a zuhany alá és a lehető leghamarabb lefürödtem . Ahogy kiszálltam megtörölköztem , összefogtam egy kócos copfba a hajam . A gardróbomba battyogtam és felvettem egy egyszerü fekete farmert , egy feliratos fehér pólót , ezekhez egy bőrkabátot és egy fehér Nike cipőt . Sminket letudtam a szempillaspirállal és egy vörös rúzzsal . Hála a mindenhatónak , a foltjaim már nem észrevehetőek . sikeresen elkészültem 25 perc alatt . Amikor leértem az előszobába , meglepődve vettem észre , hogy ebben a huszonöt percben , apám emberei ellepték az egész szobát . Persze Grey nem volt közöttük . Amikor észrevették , hogy megyek lefelé , felém fordultak és kórusban köszöntek .
- Jó napot asszonyom . - mondták szinte már-már üvöltve .
Én erre csak egy biccentéssel intettem vissza . Mivel a mamát nem láttam sehol , ezért büszkén megveregettem a vállam . Persze , mindezt képzeletben . Egy gyújtót elvéve a kis asztalról mentem ki . Muszáj rágyújtanom . Egyszerüen érzem és hallom , ahogy a testem a nikotinért kiáltozik . Kivettem egy szál cigit a dobozból és meggyújtottam azt . Az első két slukk után már éreztem , hogy kezdek megnyugodni . Amikor már a háromnegyedénél jártam amikor anyu kijött . Amikor meglátta , hogy dohányzom , az arcán egy pillanatig észrevehető volt a csalódottság . De ahogy jött neki ez az érzés , úgy ment is .
- Tudom , hogy le kéne szoknom de egyszerüen nem birok . - nyomtam el a csikket . - Melyik kocsival megyünk ? - kérdeztem tőle , miközben a távirányitóval nyitotta ki a garázsajtót.
- Melyikkel szeretnél ? - kérdezte tőlem .
- A zölddel . Azt úgy is olyan ritkán használjuk . - utaltam az UV zöld szinü Lambo-ra .
- Akkor menjünk azzal . - sétált oda a kulcsos dobozhoz és vette ki az emlitett kocsi kulcsát . - Akarsz vezetni ? - kérdezte tőlem . Hálával tartozom mindenkinek , főleg a sorsnak , hogy ilyen anyukát adott nekem . Néha úgy érzem magam , mintha nem is az anyámmal lennék , hanem egy barátnőmmel .