1.9K 127 2
                                    

Reggel vitatkozásra keltem fel . Lassan felültem , lezuhanyoztam közben azért a kezemre is kellett figyelnem . Felvettem egy melegítő nadrágot és egy pólót , amit még a barátomtól csentem el . Lementem és egy olyan látvány fogadott amire nemigazán számítottam . Azaz apám körül körülbelül húsz-huszonöt ember állt . Engem nem igazán érdekelt , hogy azok miért vannak ott , ezért folytattam utamat a konyhába , ahol anyu készítette a reggelit .
- Jó reggelt kicsim - mosolygott rám , miközben a kész szalonnát és tojást szedte ki egy tányérra , majd elém tette azt . - Jó étvágyat . - dobott felém egy újabb mosolyt .
- Köszönöm . - mosolyogtam rá . Már annyira nem fájt , mint "frissen" , de még így is éreztem .
Mivel apám nem vont be semmibe , vagy szimplán leszarta , hogy ott vagyok , így reggeli után egyből felmentem . A szobámba érve az ablakot kinyitottam , a cigis dobozomból kivettem egyet és rágyújtottam. Mikor a felénél tartottam , a telefonom kezdett el csörögni . Utálom amikor valaki cigi közben hív . Nem azzal van gondom , hogy megzavar , hanem , hogy a fél szoba cigiszagú lesz , amiért oda kell mennem a telefonomhoz . Odamentem ahhoz , és mint kiderült , a barátom hívott . Egyből fel is vettem .
- Szia babám , mizujs? - kérdezte tőlem .
- Szia baby , semmi különös , arra ?
- Itt se sokkal másabb . Mit szólnál , ha átmennék hozzád ?
- Most nem épp alkalmas , elég szarul nézek ki . - mondtam miközben eloltottam a cigimet .
- Kincsem ,te mindenhogy gyönyörű vagy . Ezt soha ne felejtsd el , oké ? Fél óra múlva ott vagyok , addig főzz nekem egy kávét légyszíves .
- Rendben , várlak , szia . - tettem le azt , majd ahogy kérte , lementem és feltettem főzni egy kávét . Gyanús csönd uralkodott a lakáson . Vajon hol lehet az a sok ember aki még tíz perce itt volt . Mire a gondolatmenetemnek végére értem , mintha kötelező lenne , egyszerre tódultak be az udvar felőli ajtón . Ahogy fordultam vissza , megakadt a szőnyegen a szemem . Fájt visszaemlékezni arra ami történt . Nagynehezen elszakadtam a szőnyegtől , lekapcsoltam a kávéfőzőt és épp abban a pillanatban csengettek. Apám embere fogta magát és jó kisfiú módjára kinyitotta az ajtót . Ami az egészben a legfurcsább volt , hogy Grayson nem egyből hozzám jött , hanem azokhoz az emberekhez és az összessel kezet fogott vagy lepacsizott . Amint végzett , elindult felém , de mikor meglátta , hogy , hogyan is nézek ki , megtorpant . Szörnyű látványt nyújthatok .
- Mondtam , hogy szarul festek .
- Nem is igaz - jött közelebb - ez a lila pont megy a szemed színéhez . - utalt a szemem alatt lévő duzzanatra . Nevetni kezdett , de mivel ő úgy nevetett , én is elkezdtem . Bár az én nevetésem hamar alábbhagyott , amikor a tüdőm beszúrt , és a bordáim is elkezdtek fájni .
- Mi történt veled ? - fogta meg lágyan a fejem .
- Leestem a lépcsőn , semmi komoly . - muszáj volt neki hazudni . Most mondanám azt neki , hogy , figyelj tesó , az apám maffia főnök , engem meg valami kretén bandából megvert két alak ? Tényleg , ez annyira jól hangzik .
- Nem hiszek neked . De valamiről beszélni szeretnék veled ? - kérdezte tőlem, majd kiöntötte magánal egy csészébe a kávét és rakott bele egy pici tejet . - Menjünk fel , gyere . - húzott felfelé . Bementünk a szobámba , leültetett az ágyra , ő a csészét lerakta az asztalra , majd követte a mozdulatomat .
- Mit szeretnél mondani ? - kérdeztem tőle mit sem sejtve , mert valóban nem tudtam , hogy mit akar .

Angel Maffiája /Átírás Alatt/Where stories live. Discover now