Átvettem anyutól a kulcsot , beültem a kormány mögé , megvártam míg beült mellém és indítottam . Imádom ahogy az adrenalin elönti az ereimet .
- Lassabban , a végén még balesetet csinálsz. - szólt rám anyám egy idő után .
- Bocsánat . Cseréljünk inkább helyet. - mondtam mivel tudom mivel jár az ha őrültséget csinálok . Csak a bajjal .
- Nem gond - mondta miközben megkerültük a kocsit . - Csak egy kicsit ilyesztő volt rád nézni , de nembaj .
Ezután zavartalanul folytattuk az utunkat . Vagyis folytattuk volna , ha nem veszem észre , hogy követnek már 15 perce .
- Anyu . Gyorsíts - szóltam rá .
- Miért , mi a baj? - kérdezett vissza , mivel nem értette .
- Azthiszem követnek minket .
- Hívd fel apádat . Most . Majd ő segít . - mondta , mire én elővettem a telefont és tárcsázni kezdtem . Háromszor csörgettem végig és egyszer sem vette fel .
- Nem veszi fel . Próbltam a tiédről és az enyémről de nistu .
- Most mit csináljunk ? - kérdezte tőlem .
- Van fegyver a kocsiban ?
- A kesztyűtartóban volt meg a csomagtartóban eddig , remélem most is itt vannak . - kinyitottam a kesztyűtartót , és a forgalmin kívűl csak egy csomag zsebkendő volt benne , fegyver sehol . Hátramásztam a hátsó üléshez , a háttámlát lehajtottam és kutatni kezdtem .
- Merre volt legutóbb ? - utaltam a fegyverre .
-A pótkerék mellett . Csinálj valamit mert egyre jobban közelítenek .
A szőnyeget felhajtottam majd a telefonom zseblámpájával kezdtem el keresni . Mire megtaláltam , mondhatni leizzadtam . Vissza másztam az anyós üllésre . Kihajoltam az ablakon céloztam és lőttem . A fél tárnál tarthattam , amikor az egyikőjük kilőtte a bal hátsó kerekünket . Anyu ez miatt nem tudta egyenesen tartani a kocsit .
- Megpróbálhatnád egyenesbe tartani . - ripakodtam rá .
- Elhiheted , hogy nem valami egyszerű így vezetni . - kiabálta vissza abban a pillanatban amikor kilőtték a hátsó ablakunkat . A szilánkok mindenhová repültek . Ezzel egy cseppnyi szívességet kaptam tőlük . Na jó nem az , hogy tiszta szilánkok lettünk , hanem , hogy így legalább nem kell kimásznom az ablakon . Újra céloztam míg el nem fogyott a lövedék . Újratöltöttem és megint lőttem