Éppen a Tiszához zötykölődik velem a vonat,egy kis településre.A tábor helyszínéül egy csendes Tisza közeli falucskát választottak,mert elmondásuk szerint jó lenne,ha nem a kütyüinkkel foglalkoznánk,hanem egymással.Ez így teljesen rendben is van.Ami más kérdés,hogy rettenetesen izgulok,bár ez nem újdonság.
-Szia.Leülhetek?-egy szőke hajú lány pattant mellém nem kevés bőrönddel.Mosolygós fejéből vidáman pillantottak rám a vakító kék szemei.Egész csinos volt a negyven fokos hőséghez képest és látszólag kicsit sem izzadt.Mázlista...
-Persze,gyere csak.-viszonoztam a mosolyt,mire levágta magát a mellettem lévő bőrülésre.
-Nem hiszem el,milyen nagy hőség van..-fújta ki magát,én pedig csak bólintottam.-Elég ismerősnek tűnsz...Dráma és Sport tábor?
-A Tiszához.-biccentettem,mire a szája majdnem a füléig szaladt.
-Niki.-nyújtotta a kezét.
-Anna.-tettem a tenyerem az övébe és a szemébe néztem.
-Tetszik a hajad.-piszkálta meg a vörösesbarna tincseimet.-Nagyon irigyellek,hogy neked ilyen hullámos..az enyém fél perc alatt kirúgja magát.
-Ha tudnád hányszor álmodoztam szögegyenes hajról..-sóhajtottam,mire kitört belőle a nevetés.
Niki egyébként kellemes társoság.Szinte az egész utat végigbeszéltük,alig hagyva egymásnak levegővételt.
Mikor a vonat nyikorgó megállása minket utasított leszállásra,teljesen levert a víz.Persze a plusz száz fok miatt eddig is izzadtam,de a lámpaláz még rátett egy lapáttal.Ugyanis én még sosem voltam táborban.Elfehéredő ujjakkal markolásztam a bőröndöm fogantyúját."Beszív-kifúj,beszív-kifúj" motyogtam csak úgy magamnak.Lassan megnyugodva indultam a kijárat felé és már-már elhittem,hogy minden oké lesz.Hát nem..Ugyanis egy öt év körüli kisfiú bevágott elém,én pedig sikeresen beleakadtam az egyébként földön húzott táskájába.Már éppen felkészültem,hogy milyen lesz pofáravágódni egy vonaton minimum harmincöt ember szeme láttára,mikor valaki megragadta a pólóm.Gyorsan megtaláltam az egyensúlyomat és a "megmentőmre" néztem.És ahogy ezt megtettem,már nem is zavart,hogy ennyire szerencsétlen vagyok.Mert a rövidujjúmat markoló kéz egy irtóhelyes sráchoz tartozott.Barna,szögegyenes haj,amit valószínűleg nem rég vágatott le,forrócsokiszín tekintet,ami az enyémet pásztázza és egy néhány pillanatos félmosoly,amitől majdnem elájultam.Az első gondolatom tehát kb az volt,hogy "ahw *o*".
-Nyugi Vöröske!-mosolygott rám,aztán az egész összhatást elcseszte egyetlen mondattal.-Nem férsz meg a bugyidban?
-Barom!-na én is hoztam a formám.
-Hé!Ha valaki elkap azt nem megköszönni kéne?-húzta fel a szemöldökét én meg majdnem elolvadtam.És nem csak a plusz száz fok miatt.
-Paraszt félisteneknek nincs mit megköszönnöm!-nyögtem ki az első gondolatom,de amint rájöttem,mit is mondtam jobbnak láttam elhúzni a csíkot.
Amint kiértem a friss levegőre Nikivel találtam szemben magam.
-Basszus,hol voltál?Azt hittem eltűntél a vonaton.-látszott rajta,hogy nagyon ideges.
-Majd a szálláson elmondom.-mosolyogtam rá.-Hosszú..
Közben körbenéztem.Velünk egykorúak sokasága lepte el a megállót.Sokan csak a táskáik/bőröndjeik mellett gubbasztottak,míg mások gondolom az utolsó selfi-ket készítették,hogy még gyorsan kiposztolhassák facebookra vagy tweeterre,mert hát a táborban nem lesz erre lehetőség.
-A Dráma és Sport táborosokat már várják a szervezők a pályaudvar előtt!-hangzott a bemondóból,mire megindult a 16 évesek hulláma.Mindenki egymást löködve próbált a lehető leghamarabb elérni a kijelölt helyszínre.Természetesen mi is nagyon siettünk,viszont az előttem tolakodó cicababát képtelen voltam kikerülni.Megpróbáltam eléfutni,de ennek csak az lett az eredménye,hogy,mikor hirtelen lehajolt megigazítani a cipőjét,én megcsúsztam a szoknyáján és hanyatt estem.Azaz csak estem volna,mert ugye nem volt annyi hely,hogy elérjem a földet ezért csak nekivágódtam a mögöttem nyomakodónak.
-Na hát Vöröske!Még mindig szűk a bugyid?-szólalt meg a srác,akinek nekiestem,én pedig majdnem elájultam.....
Kép: Igen..A sráccal miután beszélgettünk,elcsórta a telóm és selfizett vele.Kicsit JB feelingje van a képnek,de azt mondta szerinte az menő,úgyhogy kitettem. (a blogon meg tudjátok nézni)blog linkje: http://exekharca.blogspot.hu/
YOU ARE READING
Nyári tábor:)
RomanceNyári tábor~Anna már régóta vágyik egy tökéletes nyárra,ami felejthetetlenné válik az évek során.Idén új csapattal és tiszta lappal kezd a júliusi Dráma és Sport táborban,ahol nem kevés lánnyal és persze irtóhelyes sráccal ismerkedik meg.Vajon ez le...