Nyári tábor#4

95 5 1
                                    

Az Andrissal való veszekedés után konkrétan rohantam vissza a szállásra.Döbbenetes,hogy ez még csak az első nap,de már most mennyi minden történt.Mivel a délutánom teljesen szabad volt,kitaláltam,hogy elmegyek sétálni a kirakodóvásárba.Tavaly ilyenkor is volt ilyen bazár szerűség,mert kilóméterekre van egy nagyobb település,vásárolni pedig csak kell valahol és ez az árusoknak is elég kifizetődő.

Letusoltam és magamra húztam egy fehér hasvillantós topot meg egy szakadtas shortot.Hajat mostam és körbetekertem a fejemen egy kékes anyagot,amit a tetején megcsomóztam.

-Szia,hol voltál??-rontott be hirtelen Niki,mire sikeresen félrehúztam a szemceruzával alkotott vonalat.Tulajdonképpen végig húztam az arcomon,tehát a fejemet ezek után már egy feketés csík is díszítette.

-Szia..Bocsi,hogy nem szóltam,de láttam a fekete fiút és nem akartalak zavarni.-mosolyogtam,mire lesütötte a szemét és az arca pirosodni kezdett.-Egyébként először Andrissal voltam....

-Ja igen,Andris..Mi a fene baja van annak a srácnak?-értetlenkedett.-Köszöntem neki visszafelé,de csak azt mondta,hogy szóljak neked mert beszélni akar.

-Hát volt egy kis veszekedés..

-Mindjárt gondoltam..-morgott a barátnőm.

-Az a gond,hogy még csak egy napja ismerem és ő már azt kérdezte,hogy szeretem-e,viszont utána meg megsértődött.

-Komolyan megkérdezte?-kerekedett el Niki szeme.Bólintottam.Ekkor kopogtak.

Odabotorkáltam az ajtóhoz és kinyitottam.

-Szia.-motyogta a fiú.

-Mit akarsz?-igyekeztem érzéketlen és visszautasító lenni,de muszáj volt végigmérnem.A szemem önálló életet élve kalandozott el a mellkasán,amelyet egy feszülős kék póló takart.Fehér rövidnadrágot és kék edzőcipőt vett fel hozzá.

-Csak bocsánatot akartam kérni.Köcsög voltam.-szenvedő bárányarcot vágva pillantott rám átható zöld szemeivel.Akaratlanul is elmosolyodtam.

-Semmi gond.-vontam meg a vállam.-Csak legközelebb utánam ne egy hidrogénszőke barbie-val kezdj...

-Szóval lesz legközelebb?-csillant fel a szeme,miközben pimaszul vigyorgott.-Egyébként szexi az a csík az arcodon.Új divat?..-nevetett.

-Ó,hogy az a...-fordultam el rögtön és a kezemmel dörzsölni kezdtem az arcom teljes felületét,hogy megszabadítsam a szemceruzától.Belenéztem a tükörbe,de csak egy elmaszálódott szürke foltot láttam a jobb szememtől egészen a bal szám csücskéig.Francba..

-Egyébként mért vagy még itt?-tudakoltam "kedvesen" Andristól.

-Arra gondoltam elmehetnénk a vásárba..-mosolygott.Legalábbis a tükörből úgy láttam.

-Békítő körút?

-Olyasmi.-vont vállat.

Végre sikerült leszednem magamról a foltot,így újra felé fordultam.Kezembe kaptam a táskámat,a napszemüveget és bólintottam.

-Oké.Úgy is oda indultam.-mosolyodtam el.-Majd jövök.-kiáltottam be Nikinek,aki még mindig a fürdőben trónolt,és már indultam is Andris után.

-Hova akartál eredetileg menni?-kérdezte.

-Nem tudom igazából.Szeretek nézelődni,aztán,ha valami tetszik,azt megveszem.

-Aha..Hosszú délután lesz.-nyögte,mire elnevettem magam.

-Te akartad.-vigyorogtam rá.

-Kössünk alkut.-nézett rám.-Egyszer oda megyünk,ahova te akarsz,egyszer meg oda,ahova én.És mindkettőnknek kötelező rész venni benne.

Nyári tábor:)Where stories live. Discover now