Hitetlenül bámultam bele az arcába.-Tessék?-kérdeztem próbálva összeszedni magam.-Semmi..-mordult fel.-Azt hittem te más vagy..-Andris úgy őszintén,mit vártál?-jött meg a hangom rögtön.-Hogy egy nap ismeretség után a nyakadba ugrok és azt felelem:Szeretlek?Felhorkant és szó nélkül otthagyott.Hitetlenkedve néztem utána,míg ő lazán sétált egy erősen hidrogénszőke lánycsapat felé.Idegesen megráztam a fejemet és visszamerültem a tablet által nyújtott virtuális világba.A következő pillanatban üzenetem jött.Márk:Szia Vöröske.:)Anna:Szia MárkMárk:Hol mászkálsz Vöröske?Anna:Andrissal voltam,de itthagyott szóval tökegyedül a parton.Erre kilépett.Miután dühöngtem egy sort,hogy megint egyedül maradtam,hirtelen egy óriási vödör hidegvíz landolt a nyakamban.Prüszkölve néztem fel a fiúra,aki a hasát fogva,szinte már fetrengett a röhögéstől.Szúrós tekintettel meredtem rá,de én sem bírtam ki nevetés nélkül.Hátrafordultam és ekkor ment el az élettől a kedvem.Andris beált a Barbiebitch társasághoz üvegezni.Egy szőke,telt idomokkal megáldott cicababa forgatta meg a söröspalackot.Rápillantott a fiúra,majd a kezeit Andris nyaka köré fonva,hosszú csókot nyomott a szájára.A srác látszólag nagyon élvezte a dolgot,mert közelebb préselte magát a Barbie babához és mélyen viszonozta a nyálcserét.-Hé..-Márk hangja térített észhez.-Jól vagy?-Persze,mi bajom lenne?-próbáltam leplezni az összezuhanásomat,de a könnyek makacsul szúrni kezdték a szememet.-Látszik,hogy kibuktál ezen a rohadtbunkó,ellenben kicsit sem helyes gyereken és bár fogalmam sincs miért bírod ennyire,azért zavar.-fejtette ki a véleményét,majd felhúzott a földröl és átkarolta a vállamat.Átöleltem a derekát és próbáltam nem összekönnyezni a csupasz felsőtestét.Kivételesen nem sikerült az előbbi tényezővel lekötni a figyelmemet,bár őszintén mondom,sokkal szívesebben ámuldoztam volna a kockás hasán,mint azon,hogy Andris mikor tervezi szájon át elkapni a hidrogénbaba (na...egyre nagyobb fantázia van ezekben a nevekben) bacijait.-Mosolyogj.-súgta hirtelen a fülembe.-Mi?-vesztettem el a fonalat.-Csak mosolyogj,mintha szuperül lennél..A többit bízd rám.-engedett el és ekkor végre megértettem.Mrs.PlázaBarbie és újdonsült hímnemű imádója (azaz Andris) éppen felénk tartott.-Cső.-Andris flegmasága jobban fájt,mint,hogy a csaj kezét szorongtja.Már éppen mondtam volna neki a szépeket,mikor Márk megszólalt.-Látom megtaláltad a neked való csajt..-húzta el a száját.A lány valószínűleg tiszta sötét lehetett,mert Márk oltását bókként fogta fel és pironkodva válaszolt.-Hááát iggen..Remélem Andriskáával sokáig leszünk egy páár..-nyavajogta.Az említett fiú csak elmosolyodott és csókkal jelezte a csajnak,hogy...fogalmam sincs mit.Tulajdonképpen leblokkoltam.Már azt sem tudtam volna megmondani,hogy fiú vagyok e vagy lány.-De láátom ti is meegvagytok így ééédeskettesben.-kacsintgatott ránk a cicababa,nekem meg röhöghetnékem támadt.A ciki az volt,hogy a méteres műszempillája miatt a kacsintás inkább úgy nézett ki mint egy erősebb szemrángás,amit tetézett az is,hogy a műszempillája összeakadt.Márk is alig bírt kinyögni valamit és éreztem,hogy rázkódik a keze,amiből következtettem,hogy nem csak én küzködök nevetéssel.-Még jó,hogy Annára egy seggfej sem nyomul rá mostantól.-nyomott puszit a fejemre.Na és ekkor szakadt el a cérna.-Ez komoly?-Andrisból kibuktak a szavak.-Komolyan ezzel a szerencsétlen nyálgéppel jársz?És innentől kezdve engem sem kellett félteni.-Mit vártál?Hogy egy nap ismeretség után,majd járni fogunk?Márkot sem ismerem sokkal régebb óta,de ő legalább elutasítás után nem tolja le a nyelvét egy ribancnak a torkán!-fakadtam ki.-Menjél te a francba!És ne merd leribancozni Kittit!-üvöltött vissza.Torkomon akadt a szó és a könnyeim egyre jobban folytogattak,de sikeresen visszanyeltem őket és Andris szemébe nézve válaszoltam.-Én szeretlek..Talán jobban is mint barátot...Azt hittem te más vagy..Többet vártam tőled..De ezek után már te sem vagy több egy seggfej baromnál,aki azt hiszi,bármit megkaphat.Úgyhogy sasszézzál innen a hidrogénbarbie-ddal együtt és haggyál engem békén!Folytatás következik....
A képeket és egyéb érdekességeket a blogon találjátok:)
A blog linkje: http://exekharca.blogspot.hu/
YOU ARE READING
Nyári tábor:)
RomanceNyári tábor~Anna már régóta vágyik egy tökéletes nyárra,ami felejthetetlenné válik az évek során.Idén új csapattal és tiszta lappal kezd a júliusi Dráma és Sport táborban,ahol nem kevés lánnyal és persze irtóhelyes sráccal ismerkedik meg.Vajon ez le...