Végre sikerült egy kis szabadidőt és netet találnom.Ugyan éjjel fél egy van és egy csomó ideig könyörögtem anyának mire belement a mobilnetbe,amit ugye sikeresen megosztottam,de ez már részletkérdés.Megéri fentmaradni és csomót költeni a netre,mert ugye már igazán meg kellett volna írnom a tábor első napját.És most mindenről be is számolok nektek.A fiús incidens után igyekeztem elkerülni őket.Reggel,mikor írtam a még tegnapról szóló történetet,említettem,hogy kopogott valaki.Hát igen.Andris volt az.-Azt akartam kérdezni,hogy leszünk-e egy csapatban?-mosolygott rám kedvesen.-Egyébként szexi vagy..A farmer short és a piros top egyáltalán nem hat szexin,de természetesen ez akkor nem jutott eszembe.A bók hallatán össz-vissz fülig pirultam és igyekeztem letörölni az óriási vigyort,ami kiült az arcomra.Tulajdonképpen Andris nagyon aranyos srác és ezt mindig bizonyítja is.Nagyon bunkó és esetenként még Márkot is lepipálja perverzségben,de egyébként egy imádnivaló angyal.Ráadásul a külseje is akár egy félisten,ami azért valljuk be,egyik lánynak sem közömbös.Sőt.Ha úgy vesszük (már pedig úgy vesszük),akkor igenis imponáló.-Igen lehetünk..-próbáltam a leglazábban válaszolni és igyekeztem elengedni a fülem mellett a bókot.-Akkor délután..-búcsúzkodott rögtön.-Délután..-mosolyogtam vissza rá.Becsuktam mögötte az ajtót és még -mindig vigyorogva- visszahuppantam az ágyra.Körbenéztem.Nikivel nagyon tuti kis szobát sikerült kifognunk.Van benne két kinyitható és egy franciaágy,fürdőszoba és egy kisebbfajta nappali néhány fotellal.Konkrétan olyan,mintha egy apartmant bérelnénk,nem egy tábori szobát.Az első napunk még szabad,úgyhogy megbeszéltünk egy fürdést a Tiszában,utána meg egy ebédet Nikivel.Jó kis csajos napnak indult,úgyhogy a készülődést sem vittük túlzásba.Niki magára kapott egy lenge nyári ruhát,amit egy széles karimájú kalappal és egy lábujjközémenős szandival koronázott meg.A haját jó alaposan kifésülte,ami így frissen mosott hatást keltett és szállt mindenfelé.Csodásan nézett ki,amit meg is mondtam neki,mire csak lesütötte a szemét és megjegyezte,hogy én még sehol sem tartok...Szóval gyorsan a bőröndömhöz rohantam.Persze egész reggel lustiztam,aminek a következményeképpen még minden a hatalmas méretű gurulós táskában pihent arra várva,hogy végre kipakoljam.Gyorsan feltúrtam a cuccaimat és kiválasztottam a számomra megfelelő darabokat.Egy extrarövid farmer short,természetesen a fenekemet eltakarja,egy vékonyabb top és fölé egy nagyon lenge krémszínű pulóver,aminek a fél válla lecsúszik a karomon,tehát tényleg egy nyárra való darab.A hajamra már nem volt túl sok időm,így hagytam kibontva és köré csavartam egy fejpántot,amit a tetején megcsomóztam.Felkaptam a bokacipőmet és elkezdtem pakolni.Telefon,fürdőruha,törcsi,naptej...tehát csak a szokásos strandra való cuccok.-Mehetünk?-pattantam be a fürdőszobába,ahol Niki álldogált már jóideje.-Szerinted melyiket vigyem el?-ráncolta össze a szemöldökét,majd az orrom alá tolt két fürdőruhát.Az egyik egy egyszerű fekete darab volt,aminek a felsőrészét úgy variálták meg,hogy nem tettek rá pántot.A másik egy csavart,pántos felső részű pink szépség volt,aminek az alsóját a csípőnél lévő csomó tette különlegessé.-Szerintem a pinket hozd.-mosolyodtam el.-Én meg hozom a feketét.Felnevetett és a kezembe nyomta a fürdőruhát,amit besüllyesztettem a strandtáskámba az én roppant egyszerű fehér darabom mellé.És egy röpke óra készülődés után már el is indultunk a part felé.Az épületből kilépve a nádas felé vettük az irányt,hogy nyugodtan tudjunk idiótáskodni anélkül,hogy bárki leszólhatná a viselkedésünket.Gondolom mindenki azt hinné,hogy,mikor kiértünk lány létünkre még pepecseltünk a hajunkkal meg a naptejjel.De nem.Szépen nőiesen leszórtuk az enyhén homokos fűbe a cuccainkat és a ruhánkat ledobva már rohantunk is a vízbe.Megbeszélés nélkül,mindketten a bója felé vettük az irányt.Én az úszásban elég jó vagyok,ezért hamar lehagytam Nikit,aki kézzel,lábbal igyekezett utánamkapálózni,több kevesebb sikerrel.A végére úgy kifulladt,hogy nekem kellett kicipelnem a partra,ahol levágta magát a fűbe,majd felvette a napszemcsijét és olvasgatott.Én visszarobogtam a vízbe és kiélveztem a csendet.Felfeküdtem a sima víztükör tetejére,ami lágyan ringatózott körülöttem és gondolkodtam.Hogy min?Hát semmi nyálas lányos dolgon higgyétek el.Éppenséggel azon töprengtem,hogy milyen szenyát fogok betolni az arcomba,mikor elmegyünk a büfébe ebédért...Hirtelen óriási adag víz lepte el az arcom,amit prüszkölve próbáltam elvátolítani a számból és az orromból.Ahogy láttam,egy labda csattant előttem a víz felszínén.-Legközelebb kerülje el a barom labdád az arcomat,vagy eltöröm a kezed,de úgy...-szitkozódtam fel sem pillantva.-Hogy mondod?-kérdezte egy kuncogó hang.Teljesen megdöbbentem.Ránéztem az előttem álló fiúra,aki tettetett megbotránkozással vizslatta a vörösbe boruló fejemet és látszólag nagyon jól szórakozott.A tekintetem a kidolgozott hasizmaira tévedt,ami egy nagyobb nevetés&hördülés féleséget váltott ki belőle.-Bocsi..Andris..-nyögtem.-Nincs baj.-biccentett,majd kigáncsolta a lábamat,aminek következtében óriási erővel zuhantam hátra a víz alá.Megfordult velem a világ.Ahogy felbukkantam a víz alól levegőért kaptam,majd rosszallóan néztem Andrisra.A fiú széles vigyorát kedvem lett volna letörölni,de nem a kedves,simogatós módszerrel.Valószínűleg megérezhette,hogy túl lőtt kicsit a célon,mivel pontosan azután borított a vízbe,hogy azt mondta nincs baj,mert kedvesen átkarolta a csupasz vállaimat és a felsőtestéhez szorított.Éreztem,ahogy minden porcikájával rám koncentrál és nagyon élveztem.Hirtelen azt kívántam,bárcsak megszűnne az idő folyása és örökre beleolvadhatnék ebbe a titokzatos ölelésbe.Aztán,amilyen gyorsan átkarolt,olyan gyorsan engedett is el.Megragadta a labdáját és indult volna el.-Most hova mész?-kérdeztem meglepődve.Érdeklődve fordult felém.-Szeretnéd,ha maradnék?-mosolyodott el,miközben zöldes szemei vidáman vizslatták az arcomat.Kipillantottam a partra.Niki egy egészen helyes fekete hajú sráccal dumált.Azt hiszem nagyon bejött neki,legalábbis igyekeztem elhitetni magammal,hogy,ha Andrissal akarom tölteni az időt,ő ellesz ezzel a fiúval.-Nem.-mondtam,mire kérdőn pillantott rám.-De veled megyek.Nevetve megragadta a kezemet és a nádas másik oldalához kísért,majd kivitt a cuccaihoz.Rámterített egy törcsit és bár legalább plusz száz fok volt,azért elfogadtam.A kezébe vette a telefonját és mielőtt még megsértődhettem volna odadobta a tabletet.Rögtön jött egy üzenetem facebookon mégpedig tőle.-Ez komoly?-röhögtem el magam elolvasva a rövidke levelet.Vigyorogva bólintott,majd visszamerült a virtuális világ varázsába.Gyorsan bepötyögtem a válaszomat,amire valószínűleg belelkesedett,mert mindenféle smileykat küldött vissza.A fejemet fogva röhögtem,mert nem jutott más frappáns dolog az eszembe,csak a folytonos vihogás.Végül kedvesen a képébe vágtam.-Idióta Smileybuzi!.-nevettem tovább.Felpillantott és egyenesen a szemembe nézett.Közelebb húzódott és kiejtette a kütyüt a kezéből,hogy az ujjait az enyémekre fonhassa.Átható tekintetével egyre csak a gondolataimat turkálta,majd hirtelen megszólalt.-De te szereted ezt a Smileybuzit,igaz?
A blog linkje: http://exekharca.blogspot.hu/
YOU ARE READING
Nyári tábor:)
RomanceNyári tábor~Anna már régóta vágyik egy tökéletes nyárra,ami felejthetetlenné válik az évek során.Idén új csapattal és tiszta lappal kezd a júliusi Dráma és Sport táborban,ahol nem kevés lánnyal és persze irtóhelyes sráccal ismerkedik meg.Vajon ez le...