Am plecat deja iar acum nu mai pot da inapoi .
Vreau sa ii protejez pe cei dragi mie ,chiar daca ar fi sa mor pentru acest lucru.
Au trecut trei saptamani de cand nu l-am mai vazut .
Au fost zile cand am vrut sa dau inapoi si sa ma intorc dar astfel l-as fi pus in pericol .
Singura veste buna este ca ,cei de la politie au decis sa ma ajute sa il prind pe Ernesto .
Cand am vazut dosarul lui am ramas socata ,are cazier deoarece a omorat multi oameni ,a jefuit banci si locuintele oamenilor si a comis multe alte faradelegi.Ernesto POV
-Rendo?!
-Da ,sefu !
-Pe unde tot umblii ,imbecilule ?-Am...
-Ce ai mai pancule?!
-Am incercat sa o gasesc pe fata ..dar.
-Dar ce,imbecilule?!
-Nu am reusit inca ,dar daca imi mai dati o sansa o sa o gasesc cu siguranta !
-Lasa ,nu esti bun de nimic ! ii spune el ,dupa care ii trage un glont in cap.
La dracu ,tarfa asta joaca dur ?Lasa ca o sa vada ce inseamna sa se puna cu mine !
Richard POV
Nu stiu de ce ma simt astfel .
Fara ea nu pot zambi ,fara ea viata mea n-are sens.
Vreau sa stiu ca e in siguranta si as vrea asa mult sa fie langa mine.
O sa astept oricat ,chiar si toata viata daca va fi necesar pentru a o putea avea din nou langa mine.
Eliza POV
As vrea sa il revad ,sa il strang in brate si sa ii spun ce mult il iubesc dar,stiu ca nu e posibil .
Deja am vorbit cu politia ;defapt sunt mai multi implicati in povestea asta .
Nu credeam ca Ernesto ar putea fi cautat de atat de multa lume.
Sper ca totul sa se termine repede ,sa ajunga cat mai repede acolo unde ii e locul ...in inchisoare.