Capitolul 24. Ganduri

227 18 1
                                    

Eliza POV
Nu stiu ce as putea sa mai fac .
Sper doar ca totul va fi bine si ca ii voi putea proteja pe Rick si pe copil.
Am plecat din acea casa ,aveam asa multe amintiri acolo .
De pilda ,faptul ca l-am cunoscut pe Rick ,ca am ajuns sa il plac asa mult si ca avem un copil asa frumos impreuna .
Il voi proteja cu orice pret atat pe el, cat si pe cel mic.
-Eliza?!
-Da ?
-Strig la tine de mult timp ,la ce te gandesti asa intens?
-La nimic important ...doar ca..
-Ce?!
-Nu te pot minti ,ma ingrijoreaza faptul ca Ernesto e in libertate si pe deasupra ca ma cauta.
Cat sunteti langa mine o sa fiti mereu in pericol ,vreau sa va stiu bine.
-Asa ,si ce sugerezi?!
Vrei sa ma parasesti si sa mergi iar la acel nebun?
Poate sa iti faca ceva ,sau mai rau ..sa te omoare .
Nu ,nici sa nu aud asa ceva .

Erau de cateva zile in noua casa.
In tot acest timp Ernesto incercase sa dea de ea dar in zadar ,era de negasit .
-Sefu,am cautat si in cateva orase din apropriere dar degeaba.
-La naiba,fata asta ma inebuneste .
Daca o sa o prind ,nu o sa mai scape .
Am fost prea bun cu ea de asta s-a comportat asa dar o sa o gasesc si atunci ..o sa fie a mea chiar daca ar fi sa ii ucid pe toti.
Era din ce in ce mai obsedat de ea ,nu putea suporta ca exista cineva care o iubeste .
O saptamana mai tarziu..
M-am hotarat ,voi pleca de aici,
astfel ei vor fi in siguranta .
Am scris o scrisoare pentru Rick deoarece nu ii pot spune ca trebuie sa il parasesc,e prea greu sa fac acest lucru.
"Draga Rick ,
Iarta-ma ca trebuie sa plec asa ,fara sa imi iau ramas bun dar..imi e greu sa iti spun,sa te privesc in ochi .
Vreau sa fiti in siguranta si promit ca va voi proteja.
Ai grija de cel mic si ...sa sti ca te iubesc .
           A ta ,Eliza. "
Spera ca totul se va rezolva ,ca va putea sa ii protejeze ,sa il faca pe Ernesto sa nu o mai caute iar astfel si... doar astfel se putea reintoarce la viata ei de dinainte..

Rapirea ElizeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum